[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PuddingXX

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:07

@ Saskiaatje & Essie73: Ik heb mijn tattoo bij Body Cult DenHaag laten zetten door Tamaz en ben er echt super tevreden over!
Binnen 6 weken passen ze hem nog gratis aan.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:41

Essie73 schreef:
Saskiaatje schreef:
Ik kende ze inderdaad ook al, één van de jongens is een vriend van een vriendin en heeft m'n piercing gezet vorig jaar.
M'n vriendin heeft d'r tattoo ook daar laten zetten en is ook heel tevreden. :j

(Body Cult in Amsterdam.)

Body cult vindt ik dus bagger.... Die hebben de mijne niet mooi afgelevert en aanpassen doen ze alleen tegen bijbetaling. Het is een echte toeristenshop vindt ik en bovendien bovengemiddeld duur.

Allebei mijn tattoo's zijn daar gezet (door Edwin) en ik ben buitengewoon tevreden. :j
Ze waren trouwens ook niet duur, minimum prijs (€60,-), net als bij bijvoorbeeld Tattoo Bob in R'dam.

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:50

Ik ben paar weken geleden bij body cult geweest,
Vond het echt hele fijne mensen :D
Ik heb ook saampjes met dinnetje bedacht hem daar te laten zetten

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:53

Saskiaatje schreef:
Maar die tattoo van Stagediver bijvoorbeeld, die strepen staan dan toch ook al op die 'sticker' (ik weet geen andere naam)?

Een blauwprint is nog geen tattoage, dus ook al word die er goed opgezet, betekend nog niet dat de tattoo er zo opgezet word natuurlijk ;-)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:54

Stagediver schreef:
Saskiaatje schreef:
Maar die tattoo van Stagediver bijvoorbeeld, die strepen staan dan toch ook al op die 'sticker' (ik weet geen andere naam)?

Een blauwprint is nog geen tattoage, dus ook al word die er goed opgezet, betekend nog niet dat de tattoo er zo opgezet word natuurlijk ;-)

Dat begrijp ik, ik vroeg het me alleen af.

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:56

Essie73 schreef:
Stagediver schreef:
Precies, iemand die van huis naar huis gaat, heeft geen Verklaring en is ook niet geregistreerd tattooartist

Aaaaaaaah nu snap ik jullie, deze Joyce heeft wel degelijk de benodigde papieren. Ook dat gedoe van de GGD. Ik heb woensdag een afspraak met haar en dan zal ik er nog een keer naar vragen zodat ik ze ook zelf kan zien. Ben nu zelf ook wat huiverig geworden haha

Aan de andere kant heb ik mijn eerste tattoo bij een (voor Amsterdam) bekende shop laten zetten, en ben daar ook niet tevreden over. Ben er ook mee terug geweest destijds en ze wilde hem alleen aanpassen met bijbetaling!

Volgens mij komt joyce bij mensen thuis op de website te lezen? Die papieren van de GGD heeft ze dan niet, want niemand komt bij de klant conttroleren.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:56

Zo, paar pagina's bijlezen weer :P

Marshaha schreef:
maargoed, ik zeg het meestal erbij, maar ik tattooeer het daar wel zoals jullie bedoelen, want het is een 'randje' van je lichaam.. maar ik vraag ook meestal of ze uiteindelijk een sleeve willen oid, want dan vind ik het wel echt op z'n kop. snappen jullie me nog?

Dat is ook wat ik bedoelde inderdaad :j

@ Essie: Ik vind het niet zo :o (de lijnen.. en zie nergens echt mooi schaduw oid) Maargoed, als jij het wil moet je het natuurlijk gewoon doen ;)

@ Stagediver: Jemig!! Wat is die tattoo nu dan opgeknapt zeg :j

http://capelle-ink.hyves.nl/ Ook een thuistattooëerder.. Dat is de vriend van mn nicht.. Doet het ook thuis.. Ziet er echt niet uit.. :o Werd ook aan mij gevraagd 'ja dus als je binnenkort nog een tattoo wilt.. lekker goedkoop!' ... Eh.. nee dankje :+

@ V_lalala: Wilde je zelf die handen zo? :) Ik vind ze namelijk niet echt 'realistisch'..

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:02

oei, ik vind die handen niet zo mooi sorry :o
Maar als je er zelf blij mee bent is dat het belangrijkste :j

Pfff vrijdag ben ik aan de beurt, vind het dood en doodeng :')

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:13

kan de link niet openen dan staat er profiel is niet toegankelijk voor iedereen :o

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:44

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:46

Inderdaad...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:48

Zo die zijn zeker slordig zeg!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:54

I've seen worse. :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:00

ik ben gister bij Da Tonk in Groningen geweest... heb een echte pootafdruk van Nikita gemaakt met een stempelkussen en een wit papiertje :') Was een erg onduidelijke afdruk, maar de tattoo artist kon er toch nog wat van maken... Ging eigenlijk alleen voor informatie vragen, kijken of ze er wat mee konden en evt. een afspraak maken, maar Emil had een gaatje in de agenda dus ik heb 'm maar gelijk laten zetten... :D De pootafdruk staat over een andere (kleine) tattoo heen... :) Heb thuis nog gekeken onder Nikita's pootje en het is zeer goed gelijkend :D

Volgende tattoo wil ik eigenlijk in mijn nek (een Egyptisch oog, of zo'n geluksoog uit Turkije), maar ik ben behoorlijk bang voor de pijn... mijn pijngrens is niet zo heel hoog zeg maar.. :+

Afbeelding

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:03

In de nek doet niet zo gek veel pijn hoor. :n

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:05

had ik al gehoord ja... maar toch... ik had ook gehoord dat het op je buik niet veel pijn deed, maar daarbij ben ik 3x bijna flauwgevallen van de pijn... :o

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:09

Banjer schreef:
had ik al gehoord ja... maar toch... ik had ook gehoord dat het op je buik niet veel pijn deed, maar daarbij ben ik 3x bijna flauwgevallen van de pijn... :o

:=
Het is ook voor iedereen anders, denk ik.
Mijn vriendin heeft ook een lage pijngrens, maar die vond d'r polstattoo reuze meevallen, terwijl anderen dat weer heel pijnlijk vinden.

Ik wil graag nog een tattoo aan de binnenkant van m'n bovenarm, maar ik heb ook gehoord dat dat een hele pijnlijke plek is.
Gelukkig heb ik wel een hoge pijngrens. :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:12

de artist die mijn buiktattoo zette zei dat het waarschijnlijk zo'n pijn deed omdat er "veel vet" zat, waardoor het minder makkelijk glad getrokken kon worden... :)

Dus in dat opzicht zou een nektattoo idd veel minder pijnlijk moeten zijn... mijn enkels en mijn rug deden eigenlijk ook geen pijn (ook dicht op het bot, net als in de nek)... :+

Verder zie ik hier hele mooie foto's voorbijkomen van (al dan niet nieuwe) tattoo's :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:17

Hmm, daar heb ik nog nooit bij stilgestaan!
Klinkt in principe wel logisch.
Was die op je arm voor je gevoel pijnlijker omdat het 'overtrekken' was?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:30

nee... ik voelde geen verschil met zoals ik de tattoo op mijn andere arm herinnerde, of het zetten van de "oude" tattoo... :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:31

Oh, dat is wel geruststellend dan!
Ik zit er ook aan te denken om mijn eerste over te laten tatoeëren, over een paar jaar. :j

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:32

Saskiaatje schreef:
Ik wil graag nog een tattoo aan de binnenkant van m'n bovenarm, maar ik heb ook gehoord dat dat een hele pijnlijke plek is.
Gelukkig heb ik wel een hoge pijngrens. :D

Is inderdaad heel persoonlijk, want ik had weer gelezen/gehoord dat dat heel erg meeviel! Maar ik vond het zelf toch wel pittig, die binnenkant :P Niet dat het niet uit te houden was, maar prettig was anders :))

Verschilt gewoon zo erg.. De 1 vind het op vet juist niet zo erg, en de ander op bot.. En de 1 vind lijnen meer zeer doen, en de ander inkleuren :P
Ik vind op het bot namelijk niet zo prettig :P En de buitenkant van mn arm, waar dus wat meer 'vet' zit, dat vind ik goed te doen :j

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:33

Hm, en wat heb jij dan? Ik ben namelijk maar kleine tattoo's gewend, en dit wordt wel een grotere. :=

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:35

Afbeelding

;)