F_Orumster schreef:Moet je via de huisarts naar de ggd of kun je direct heen, voor het stellen ve diagnose?
En hoe belachelijk is dit op je 28e?
Belachelijk, waarom dat?
Weet niet of de ggd je kan helpen hiermee, bedoel je niet de ggz? Voor eerstelijns psychologische hulp heb je een doorverwijzing nodig ja.
Gewoon een psycholoog die bijvoorbeeld is aangesloten bij je huisartsenpraktijk heeft meestal een kortere wachtlijst dan een regionale ggz-instelling of bijvoorbeeld PsyQ.. En aangezien geduld iets is wat bij de meeste AD(H)Ders een probleem is.... wellicht een goede tip.
Het gaat lekker hard!
)
. 
haha! herkenbaar! en mn vriend maar zeggen: "dat is niet normaal!" wist wel dat ik niet de enigste was!
Heb altijd al gedacht dat ik wat 'anders' was dan de rest van de mensen om mij heen en als ik zo de jaren terug bekijk heb ik altijd heel erg mijn best gedaan omdat te verbergen om maar te kunnen blijven functioneren. Dat lukte dan bv een jaartje op mijn werk om daarna er compleet klaar mee te zijn, geen uitdaging meer en daardoor verslapte de boel en kwam er chaos en zei ik gewoon mijn contract op. Als je mijn CV ziet