Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:15

Ja net terug gezien! inderdaad.

Ik hoop inderdaad dat er geen overgang te zien is bij mij, niks lelijker als je verschil ziet

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:16

Nee inderdad!
Ik zag zaterdag een meisje met een bob en die had 1 mat in met haar tot onder haar kont!!
En je zag echt precies waar die mat eronderuit hing.. zo lelijk

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:19

hey dames

ik zit met me handen in het haar, heb net me haar geblondeerd dacht ik pak de allerlichte kleur die ze hebben ,omdat ik een donkere kleur er vorige keer in gedaan had+ dat ik van me zelf donker blond ben.
Ik dacht van dan komt me uitgroei er mooi uit te zien dan heb ik kans op het middelste kleurtje ongeveer op de verpakking.

Ja fout!! ik ben nu geel, plukjes spierwit en het haar eronder is een stuk donkerder met high light er nog in,maar wat kan ik nu het beste doen om me haar weer een tintje donker te maken en dat het weer matcht want dit is echt geen porem

kan wel een foto maken voor de gene die beeld willen haha

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:24

:P ik zou naar de kapper gaan, veeel te bang dat ik het nog erger zou maken zelf haha

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:25

hahah ok, hm nadeel vind ik alleen dat de kappers hier in de buurt allemaal zo duur zijn vragen gemiddeld 40 euro of meer

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:27

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:35

shantal schreef:
hahah ok, hm nadeel vind ik alleen dat de kappers hier in de buurt allemaal zo duur zijn vragen gemiddeld 40 euro of meer

wow
ik heb nu een kapper ontdekt waarbij lang verven 24 euro is (normaal lang verven kost hier in de buurt rond de 80)
en highlighten lang 14 euro
:D echt super cheap

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:37

ok kijk aan dat zijn betere prijzen, nee hier zijn ze echt achtelijk duur in de randstad en heb nu ook geen auto om weg te kunnen :(

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:39

Ik betaal ook zo veel, maar goed liever dat dan als een clown rondlopen denk ik dan.

Je hebt hier ook zo een prijzen maar dan kan je het evengoed zelf doen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:41

shantal schreef:
ok kijk aan dat zijn betere prijzen, nee hier zijn ze echt achtelijk duur in de randstad en heb nu ook geen auto om weg te kunnen :(

ik woon onder amsterdam... nog aardig de randstad :P

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:48

ok dan woon je waarschijnlijk niet zo heel ver van mij vandaan ahaha

ik woon denk ik alleen aan de andere kant van amsterdam eronder

Afbeelding
zo ziet het er nu uit,is alleen nog een beetje nat de onderkant

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 20:14

xSOULSISTER schreef:
Focussed schreef:
ter voorbeeld mijn Luxy's waren 89 euro... 100% Remy haar 120 grams.. eenmalig bedrag :P

Maar die moet je steeds opnieuw elke morgen erin zitten ík vind dat echt heel irritant. :')
En het resultaat is nooit zo als bij losse extensions.

Bij focussed bijvoorbeeld is het echt net zo mooi als met vaste extensions..

En op de facebook pagina van luxy staan ook super veel foto's, echt heeeel mooi :j

Dus clip ins zijn niet persé minder mooi. Als ze maar van goede kwaliteit zijn, maar dat is met vaste extensions ook zo :j

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:55

joepie volgens mij zijn mij micro rings in amsterdam gearriveerd

arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-03-01

dus denk nog een weekje ofzo? dat ze hier kunnen zijn of eerder is echt snel gegaan uit eindelijk

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:27

Toen dat er bij mij stond waren ze er de volgende dag al!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:34

ok dus het kan zelfs zijn dat ik ze eerder binnen kan hebben dat zou helemaal mooi zijn :)

maar ja ik hou het nog maar op een paar dagen voordat ik me erop verheug al haha

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:17

Duim met je mee dat ze er snel zijn Shantal!

Mijn extensions bevallen me maar matig. Het is snel droog en pluizig, de krullen willen niet altijd wat ik wil en het heeft veel onderhoud nodig om een beetje mooi te zitten. Jammer...
Iemand nog een ander goedkoop adresje voor microrings? Heb eens zitten snuffelen en wil geen honderd euro uitgeven voor alleen het haar.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 14:57

Focussed schreef:
Ik vind het even mooi als bij even extensions ;) Zeker als je een pakket hebt met 10 wefsts...
En bij mij zie je zelfs nog minder overgang als bij jou terwjil jij vaste extensions hebt.. dus vaste extensions zegt niets over of het mooier wordt.

Maar je kan ok van je Luxy's losse extensions laten maken , dat bedoelde ik meer :P

Ik denk niet dat je dat kan zeggen vanaf een foto, bij mij ziet niemand het. :Y)
Vind dat losse extensions mooier zijn omdat je áltijd een ander effect hebt met een mat of meerderen.
Ook zie je de clipjes nogal eens zitten, echt een lachertje bij ons op school. :=
Maar jou haar is op de foto's wel mooi hoor, denk dat ons haar ongeveer even lang is ja.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 22:26

IK HEB ZE BINNEN !!!

ze lijken wel al aardig te matchen met me geblondeerde haar van gisteren hahaha, dus dat komt helemaal goed uit.

Ik ga ze alleen pas uitproberen tot dat ik me waxjes echt helemaal tot hun latijn op zijn.

Das wel erg jammer dat ze tegen vallen , ik wil ze zowiezo styl houden dus ik hoop dat ze dan niet zo gaan pluizen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 22:35

Welke kleur heb je, Bleach Blond?

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 23:00

Jeej shantal! Ik heb mijn vriendin waarbij ik vorige week de steile extensions heb ingezet nog niet gesproken. Zal even vragen hoe ze bij haar bevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 00:37

lesilla schreef:
Ik wil er laten zetten met invlechten en ringetjes, maar het is zo duur in belgie.
Clip ins, slapen jullie ermee? Dragen jullie het elke dag

ik heb er 1 keer mee geslapen, echt spijt van want mijn extensions zagen er echt minder uit. In principe doe ik ze echt in minder dan 10 minuten in. Nou is 's ochtends iedere minuut kostbaar voor mij :') Maar 't is echt niet veel werk. Nadeel is wel dat ik het de middag ervoor al gekruld moet hebben of gestijld moet hebben. En als ik het stijl heb, moet ik mijn eigen haar 's ochtends nog stijlen wil het er een beetje natuurlijk uitzien. Dat kost dan wel weer iets meer van mijn kostbare tijd. Maargoed, 't indoen is het probleem niet, en als je het erin laat zetten heb je waarschijnlijk ook wel dat de structuur verschilt met je eigen haar. Van wat ik van een kennis met weave hoorde moest zij ook altijd stijlen of krullen....

overigens zie je het bij bijna iedereen wel, als je er op gaat letten die extensions heeft... Tenzij je het puur gebruikt voor volume zoals Focussed... Denk ook niet dat er veel verschil zit tussen vaste extensions en clip-ins.... Hoewel de clipjes wel écht tricky zijn := Je ziet ze idd snel zitten bij anderen, in mijn klas hebben ook mensen clip-ins en dan echt hoogglanzend zilveren clipjes, dus als je die niet goed verbergt en in de zon loopt dan valt dat wel op :') Gelukkig zijn die bij luxy's wel dezelfde kleur als het haar enzo :j Maar 't blijft wel een puntje vind ik :P

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 01:23

Sica, wat zonde dat de krullen niet mooi houden zeg! denk dat ik dan niet voor de krullende extensions ga als ik die ik nu heb ga vervangen :n

hoe slapen de meeste mensen met vaste extensions hier? ik doe meestal een vlecht in, of een staart met om de 10cm een elastiekje, ben benieuwd hoe de rest het haar doet met slapen.... als ik het los houd dan word ik wakker met een afro, ben niet zo van het stil liggen :+

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 11:15

Ik denk dat het eraan ligt dat dit geen remy extensions zijn, die heb jij nu wel in toch? Misschien dan toch de volgende ronde voor de remy gaan, maar dan moet ik ze elke dag krullen...
Ben flink aan het snuffelen voor een nieuwe leverancier, ebay heeft een aantal duitse winkels en wat engelse. Denk dat ik daar een proefsetje van 25 ga bestellen en er bij knutsel om te kijken of die het beter doen. ;)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 11:21

Menino schreef:
overigens zie je het bij bijna iedereen wel, als je er op gaat letten die extensions heeft... Tenzij je het puur gebruikt voor volume zoals Focussed... Denk ook niet dat er veel verschil zit tussen vaste extensions en clip-ins.... Hoewel de clipjes wel écht tricky zijn := Je ziet ze idd snel zitten bij anderen, in mijn klas hebben ook mensen clip-ins en dan echt hoogglanzend zilveren clipjes, dus als je die niet goed verbergt en in de zon loopt dan valt dat wel op :') Gelukkig zijn die bij luxy's wel dezelfde kleur als het haar enzo :j Maar 't blijft wel een puntje vind ik :P

Ik ben toch blij dat ik niet meer met die rot clip-ins zit,
ik sta op was me haar en het voelt gewoon als je eigen haar.
Met clip-ins moet je moeite doen om ze op een staart te krijgen.
Wat een on dingen als je het mij vraagt, vind ze niet handig.
Maar ieder zn eigen ding.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:42

Pff moeilijk moeilijk moeilijk.. Vandaag advies gesprek gehad voor extensions van Great Lengths. Ze dacht dat ik ong 125 nodig heb voor verlenging & verdikking (30cm). Kosten: rond 600 euro.. Rib uit mn lijf!

Ik zit ook nog rond te kijken bij andere merken, maar bij bv Socap ben ik € 237,50 kwijt aan hetzelfde, maar dit kan er 3 maanden in blijven zitten terwijl Great Lengths ong 5 maanden mee gaan. Dan scheelt het wel iets, maar niet heel veel en great lengths is wel betere kwaliteit. Maar de prijs van Socap is dan weer wel inclusief knippen/snijden...