Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSOULSISTER schreef:Focussed schreef:ter voorbeeld mijn Luxy's waren 89 euro... 100% Remy haar 120 grams.. eenmalig bedrag
Maar die moet je steeds opnieuw elke morgen erin zitten ík vind dat echt heel irritant.![]()
En het resultaat is nooit zo als bij losse extensions.
Focussed schreef:Ik vind het even mooi als bij even extensionsZeker als je een pakket hebt met 10 wefsts...
En bij mij zie je zelfs nog minder overgang als bij jou terwjil jij vaste extensions hebt.. dus vaste extensions zegt niets over of het mooier wordt.
Maar je kan ok van je Luxy's losse extensions laten maken , dat bedoelde ik meer
lesilla schreef:Ik wil er laten zetten met invlechten en ringetjes, maar het is zo duur in belgie.
Clip ins, slapen jullie ermee? Dragen jullie het elke dag
Menino schreef:overigens zie je het bij bijna iedereen wel, als je er op gaat letten die extensions heeft... Tenzij je het puur gebruikt voor volume zoals Focussed... Denk ook niet dat er veel verschil zit tussen vaste extensions en clip-ins.... Hoewel de clipjes wel écht tricky zijnJe ziet ze idd snel zitten bij anderen, in mijn klas hebben ook mensen clip-ins en dan echt hoogglanzend zilveren clipjes, dus als je die niet goed verbergt en in de zon loopt dan valt dat wel op
Gelukkig zijn die bij luxy's wel dezelfde kleur als het haar enzo
Maar 't blijft wel een puntje vind ik