[MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:50

nowornever schreef:
Nou Carlijn ik ben met avondeten niet zo heel moeilijk zolang ik het maar ken, maar met beleg ben ik echt een zever. Dus appelstroop lust ik niet :+

ik ben met alles een zever :') _O-
ik lus veel dingen niet... of ik heb er geen zin in etc...
daarom ben ik ook zo'n slechte eter :+

ZZZZZ

o: 4 crackers/cracottes, 2 met smeer pate, 2 met niks
t: beker warme chocolade melk, wel gemaakt van poeder + warm water
l: (erggg slecht, was lange op stal dan gepland, geen lunch bij me), handje mm´s(met nootjes), en van die prins goed start koekjes
t: manderijn
a: zelfgemaakte pizza, met ui, tomaat, paprika, ham, kruiden, beetje tomaten puree, annanas (uit blik)

+ wat kopjes thee, en voor mijn doen veeel water (7 glazen)

1008 calorien, ik begin die checker steeds minder te vertrouwen

ZZZZZ

Re: [MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen

jam dan?

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:51

Maar jam is toch alleen maar suiker?

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:53

nouw mama heeft ooit sonja gedaan, halva jam moet je dan pakken, en even op verpakking kijken want hero was veel gezonder dan eigenmerk jumbo.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:53

oke ik zal is kijken in de winkel

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:54

M_D_H schreef:
nowornever schreef:
Nou Carlijn ik ben met avondeten niet zo heel moeilijk zolang ik het maar ken, maar met beleg ben ik echt een zever. Dus appelstroop lust ik niet :+

Ik lust juist alles.. ook niet ideaal.

kabwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:56

Wat naar zeg om af te vallen. Me vader en vriend aten lekker schnitzel met Champion-room saus en gebakken aardappeltjes. Had me vader ook nog een ijsje voor hun twee gehaald...
Zat ik daar aan de mandarijntjes :(

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:57

denk maar waar je het voor doet!

kabwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:58

Ja klopt, maar me vader maar lachen zuchttt

Romantico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:03

Jeetje in een middag alweer behoorlijk wat pagina's erbij. Ik lees dat jullie heel fanatiek alle maaltijden en tussendoortjes noteren. Is dit echt nodig? Ik heb vanmiddag een uur met de hond gewandeld, stevig doorwandelen. Maar vanavond wel weer patat met een frikadel gehad.... zucht. Maar... voor de rest niets slechts vandaag en vanavond neem ik een kopje bouillon.

Misschien nog een vraag voor mensen die er verstand van hebben. Gister tijdens de afvallers zei dokter frank dat je na 8u echt niets meer mag eten. Maar op internet staat weer dat dat onzin is omdat je stofwisseling de hele dag werk, dus ook na 8uur. Wat nu?

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:04

maar hebben jullie het idee dat de calorie checker helemaal klopt?, dan eet ik echt veel teweinig, terwijl er (op lekkere dingen na) echt geen eten meer bij kan. 1008 t is echt niet gezond volgens dat ding

Romantico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:06

Ik heb ook een tijdje die calorie checker gebruikt en ging zelfs extra dingen toevoegen. Vertrouw dat ding voor geen meter want kwam altijd heel laag uit.

(Met extra dingen toevoegen deed ik bijvoorbeeld longdrink ipv glas. Omdat er op de verpakking stond dat er meer in zat dan calorie checker aangaf.)

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:07

ik weet alleen dat tegen de avond dat je gaat verteren (vooral als je slaapt) en je darmen enzo gaan werken. dus dat voor die tijd alle voedings stoffen omgezet/eruit gehaald moeten zijn. zodat restafval verteerd kan worden. dus als je weet hoelang het duurt tot alle voedings stoffen eruit zijn, weet je of het kan. (ik dacht dat ik bij bio 4 uur had geleerd, dan zou het 8 uur betekenen, als je om 12 uur gaat slapen.)

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:09

zo hehe!! heb eindelijk het goede topic in mn mailbox, haha!

Vandaag een hele dag gezwommen en actief geweest *ben kapot!
Wel een frietje en een paar snoepjes op, de rest fatsoenlijk gegeten!

Als avondeten dan ook een broodje zalm en een kop thee!

Mijn vriend gaat samen met mn broertje muffins bakken, ik ga eraf blijven,ik ga eraf blijven, ik ga eraf blijven!! :P

Romantico

Ooh zo zit dat.. Nou zal dat bij mij wel weer net iets anders werken omdat ik nogal niet-meewerkende-darmen heb. (prikkelbaar darm syndroom ofwel spastische darm)

M_D_H

Eefske schreef:
M_D_H schreef:

Ik lust juist alles.. ook niet ideaal.

juist wel :))
gaan we in het buitenland uit eten, moeten we eerst kijken of er wel iets op de kaart staat dat ik ook lust :')

Romantico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:10

Je kan het Kaitlin!!!!!!!!!!

(weet natuurlijk niet zeker of je het kan, maar dit is misschien een oppepper!)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:12

Hallo allemaal!!!
Zonet even heerlijk gedoucht, daarvoor een bord pasta met kaassaus gegeten maar ik heb de indruk dat het iets te zwaar was terwijl ik anders (ook s'avonds) 3 borden eet :o zal wel door het lijnen komen :D

Wuis, niet opgeven hoor! Ik weet dat je het kan :j

MDH, die paar m&m's kunnen echt niet zo veel kwaad hoor, zolang het maar bij een paar blijft ;) en morgen skeeler je het toch weer af :D

Kabwan, I know the feeling... een uurtje geleden zaten we aan tafel zit mijn broertje op zijn dooie gemak 3 borden pasta met kaassaus op te eten terwijl ik maar 1 bordje at :+ en begint mijn pap dat zijn tussendoortje te veel was en begint het ook nog eens op te noemen... Het waren dan ook nog eens mijn lievelingschocolaatjes, stoute paps {x)

Kaitlin, mmmm muffins :9 het zal moeilijk worden maar het zal je zeker lukken om eraf te blijven :)

M_D_H schreef:
nowornever schreef:

Haha, ik ben ook zo! Ik lust echt niet veel en zeker niet qua groenten maar ik lust wel bijna alles qua zoetigheid :+

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:13

ik zit hier ook met vader op bank die uit koektrommel snaait :P, zelf nog niks gehad.
hij heeft zich voorgenomen vanaf zaterdag te stoppen met snoepen (vooral koekjes zijn dat bij hem) dus dan zal er ook niks meer gekocht worden, aangezien hij de zaterdag boodschappen doet, en mama dat soort dingen niet koopt. dus maakt het voor mij gelukkig weer makkelijker. Dan elke keer iemand die knaagt naast mij :P

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:14

Juut schreef:
@ stoer; wat voor supplementen zijn dat dan?

Ik heb deze hele week al ontbijt gegeten...is in mijn geval een applausje waard :+ Ook op mn werk thee en warme choco vervangen voor water. Verder niet fanatiek aan de lijn of zo, lukt me niet meteen na weken snoeperij. Ga morgen ook beginnen met hetzelfde 'Adelinde-schema', ging eerder niet door leed dat wintervoeten heet.

Homeopaat heeft voor mij van alles uitgebalanceerd omdat ik ook steeds onstekingen heb, ik weet niet precies wat precies waarvoor is, in elk geval is gluco care om je suikerspiegel op peil te houden, maar ik heb er nog van alles bij..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:20

Natje_Spirit schreef:
Hallo allemaal!!!
Zonet even heerlijk gedoucht, daarvoor een bord pasta met kaassaus gegeten maar ik heb de indruk dat het iets te zwaar was terwijl ik anders (ook s'avonds) 3 borden eet :o zal wel door het lijnen komen :D

Wuis, niet opgeven hoor! Ik weet dat je het kan :j

MDH, die paar m&m's kunnen echt niet zo veel kwaad hoor, zolang het maar bij een paar blijft ;) en morgen skeeler je het toch weer af :D

Kabwan, I know the feeling... een uurtje geleden zaten we aan tafel zit mijn broertje op zijn dooie gemak 3 borden pasta met kaassaus op te eten terwijl ik maar 1 bordje at :+ en begint mijn pap dat zijn tussendoortje te veel was en begint het ook nog eens op te noemen... Het waren dan ook nog eens mijn lievelingschocolaatjes, stoute paps {x)

Kaitlin, mmmm muffins :9 het zal moeilijk worden maar het zal je zeker lukken om eraf te blijven :)

M_D_H schreef:

Haha, ik ben ook zo! Ik lust echt niet veel en zeker niet qua groenten maar ik lust wel bijna alles qua zoetigheid :+

dat is dus het stomme...
que zoetigheid lust ik ook niet alles...
eigenlijk alleen iets met chocola, en lollys met aarbeiensmaak :+
maar ik ben wel gek op hartige dingen, chips, popcorn, kaaskoekjes dat soort zooi zeg maar :P
vroeger ad ik alleen erwten of wittebonen in tomatensaus :') en appelmoes, alles moest met appelmoes... zelfs de pannekoeken :') _O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:21

Ik ben echt benieuwd naar dat programma vanavond over de te dikke kinderen!

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:22

wowie jongens watgaat allesweer snel hier. kan het niet bijhouden met lezen ben wel heel fanatiek bezig. Ben op de ouderwetseSonja Bakker wijze bezig en zal maandag melden wat het resultaat van deze week is. Kan iemand mij vertellen op welke manier alles bijgehouden wordt? Voorkeur via pb omdat ik het topic niet bijgelezen krijg :) Alvast bedankt :D

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:23

hoelaat is dat programma?