Beterschap Jaan, das balen...Haha ja Fan, ik doe al heul lang mee met de Tinkerdagen in Leusden, de 1e keer was nog in de L2. Er staat ook een stuk over de zomercompetitie(s) en die wordt (worden) door mij georganiseerd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(zal het niet te hard zeggen haha)
1 keer 10 en 2 keer 12 met maar 1 minuutje wandelen tussendoor
Ging prima, was nog niet eens echt moe dus na de laatste 12 nog even een paar sprintjes getrokken. Ik vind het wel gaaf hoor dat het gewoon lukt hihi

mijn rondje wordt gewoon te klein. Blijkbaar heb ik er toch een redelijk tempo in zitten
had ik zelf niet gedacht maar bedacht me dat laatst toen ik de 5 km er al op had zitten maar me les nog niet

erg besmettelijk virus 

is ook net dit jaar gesteriliseerd.

Wel fijn te lezen dat het weer de goede kant op gaat. Waar ga je heen in de zomervakantie? Lekker vooruitzicht 
marjoleintje schreef:Fan, ziek maar lekker uit op de bank onder een plaid met een kopje thee!

Je hebt het tempo er goed in!
Ook wel dankzij de meiden hier, dat ik hardlopen nog leuker ben gaan vinden. Het is toch super om successen en ervaringen te kunnen delen. En vooral het superleuke respons erop.

dat vind ik nu al

Wel leuk dat je weer gaat lopen! Hoop dat je niet weer last krijgt van je knie.
Heel herkenbaar trouwens van dat niet ziek willen zijn. 

Het zijn tropische garnalen, dus niet die die je eet. Ik heb ze in een aquarium zitten op de universiteit en dan kijk ik naar waar ze zich bevinden in dat aquarium en ik vul ethogrammen in. Dat is dan 15 minuten lang 1 garnaal volgen en om de 15 seconden turfen wat 'ie doet. Eten, zwemmen, enz enz. Daar moet ik dan een scriptie over schrijven, sociaal gedrag, feromonen enz enz. Die moet 4 februari af zijn en als die goed is, ben ik klaar met m'n bachelor van biomedische wetenschappen. Als master wil ik dan Behavioural Ecology, gedragsecologie, gaan doen. Een biologie master maar dat kon gelukkig.
Ik werk wel wat, 2 uurtjes schoonmaken in een dierenkliniek en ik pas op. Maar verder vooral nog m'n studie.
_Rosa schreef:echt waar
hoe zit dat dan? Ik heb er echt geen verstand van
Echt zo vreselijk koud. Nou ja moet het maar even aanzien dan. Hoop dat het gewoon kan want ik wil zo graag, maar goed een dagje wachten is ook niet heel erg