), zou niet weten welke kleur daar nou goed bij zou gaan (combinatie huid/haar/ogen) en daarbij zijn ze vrij groot en ben ik bang dat ze dan alleen maar (te) gigantisch opvallen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Overigens is die oogkleur ook gewoon echt heel erg lelijk (fake) gedaan bij die laatste twee, dat scheelt denk ik ook een hoop.
Edit; ik heb geen portretlens, kitlens for lifehelaas zit ik niet zo ruim in de centjes voor dat soort dingen op het moment. En dankje.

Net best fijne lippen.
Maar op een of andere manier werkt het gewoon niet bij mijn gezicht.

Volgens mij zag het er niet uit. Zeker niet met die huge lippen van mij, voelde me echt net een zoenvis.

Zag gister toevallig dat ze er ook oogschaduwbase van hebben, misschien moet je daar eens naar kijken
Te koop bij de DA..Ik gebruik het zelf niet omdat ik mijn ogen ook van een laagje foundation voorzie en dat werkt prima, maar aangezien jij dat niet gebruikt, zou het voor jou wel handig kunnen zijn denk ik 
Deze twee onderste tinten bijv combineren http://blogimages.bloggen.be/pimpernell ... 0a3d53.jpg (beginnen met de lichte over je hele ooglid, dan een klein beetje donker in je buitenste ooghoek en de overgang vervagen met een kwast met haren)
ik ga nu de frisse kleuren bestellen omdat ik er zo tevreden over ben.
soms heb ik niets op of alleen Mascara en bronzer hangt er echt vanaf hoeveel tijd ik er in wil steken! 
__Esther__ schreef:http://www.beauty88.nl en dan naar de gel Liners gaan. Smudge en waterproof! ik geloofde het niet maar gebruik het zelf en zelfs in de zomer na het paardrijden zit het er nog op alsof je net de deur uit looptik ga nu de frisse kleuren bestellen omdat ik er zo tevreden over ben.
Welke kleuren heb jij? En is dat kwastje fijn die erbij staat?
Ik heb dat kwastje er bij genomen kan er zelf goed mee uit de voeten. Sommige vinden een angle brush (ofzo
) fijn maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Zo leuk

daar kan geen mascara tegenop. Die van mijn broertje zijn jaloersmakend lang.