Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:20

Ik gebruik zelf nooit wat op mijn lippen (als in, een kleurtje ;) ), zou niet weten welke kleur daar nou goed bij zou gaan (combinatie huid/haar/ogen) en daarbij zijn ze vrij groot en ben ik bang dat ze dan alleen maar (te) gigantisch opvallen. :')

Nicje87

ja klopt, verschillende blauwe tinte..
Onder eyeliner met daaronder een blauw randje met oogschaduw gemaakt..
Verder gewoon mascara

_JL_

Fiffill schreef:
Overigens is die oogkleur ook gewoon echt heel erg lelijk (fake) gedaan bij die laatste twee, dat scheelt denk ik ook een hoop. :')

Edit; ik heb geen portretlens, kitlens for life :Y) helaas zit ik niet zo ruim in de centjes voor dat soort dingen op het moment. En dankje. :)

op je flickr staat toch een zelfportret waar je ogemaakt bent met groen?
ik vind het mooi...

werd nieuwsgierig en ben je foto's aan het bekijken :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:21

Van wat ik kan zien iloveyah87, staat het je goed. :j

@_JL_: ohja? Zou kunnen hoor, foto zal wel al bijna 3 jaar oud zijn dan. :')
Edit; ja klopt (idd oud), ik weet welke je bedoelt. Dat was alleen een groen oogpotloodje. Met wit. Setje oogschaduw wat ik nu heb heeft ook wat donkerder tinten.

Ayasha
Blogger

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:29

Lippenstift doe ik nooit op... Ik kom dan meteen over alsof ik geld wil gaan verdienen op straat......... :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:31

Ja, ik ook, had het met de carnaval en kreeg die opmerking 3 keer naar m'n kop terwijl het carnaval was. :+
Heb dikke lippen van mezelf.

Heb zelden iets op maar als ik iets op mijn lippen heb is het roze. Niet het knalroze, maar subtiel.
Dit was gedaan door een professioneel visagiste.
Afbeelding
Hier heb ik dus drie kwartier voor in de plamuur gezeten, 2 ladingen foundation, 2 oogpotloden, 3 lagen mascara, lippenpotlood, lippenstift en weet ik wat nog meer. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:34

Heb geen dikke lippen van mezelf eigenlijk... := Net best fijne lippen. _O- Maar op een of andere manier werkt het gewoon niet bij mijn gezicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:35

ik vind een nudekleurige of lichtroze lipstick of een koraalkleurig lipgloss ofzo wel mooi :j Dat springt er echt niet zo uit (juist niet!) En daardoor lijken je lippen juist kleiner :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:36

Dat is een goede tip, Menino. Vroeg me al af waarom dat ze op die foto zo klein leken maar niet bij stilgestaan dat dat door de kleur kwam.
Ze zijn normaal echt eh.. zjwoeloelippen. :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:38

Roosch, ik vind het je mooi staan en je hebt zeker mooie lippen. :j
Ik moest een keer knalrode lippen voor een of andere actie van school, rest was allemaal blond of donkerharig, kom ik aan als rooie.. :roll: Volgens mij zag het er niet uit. Zeker niet met die huge lippen van mij, voelde me echt net een zoenvis. _O-

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:43

ik heb grote lippen en gebruik nog lip maximazer omdat het ook gewooon heerlijk is :P lang leven angelina wannebe hahah

ik zeg als je het hebt mag je het laten zien :P
Laatst bijgewerkt door lesilla op 28-12-10 00:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:43

Ik wil ze juist dolgraag kleiner hebben. :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:44

Ik denk dat het too much wordt voor mij. :')

Edit: ik hoef ze niet kleiner, ze passen in mijn gezicht, mijn neus is ook niet zo mini. :+ Maar groter hoeft ook weer niet.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:50

Ik gebruik zelf make-up van FM. Ben er erg enthousiast over. Vooral de mascara is geweldig (je wimpers blijven zacht ook al gebruik je hem meer keren over elkaar en kleven niet aan elkaar). Oogpotloodjes in verschillende kleuren, waaronder een heel licht zilvergrijze, waar je een mooie "open blik" kunt creeren. Alles voor heel betaalbare prijzen. Een oogpotlood kost bijv. maar 5.60. De kwaliteit is te vergelijken met de dure merken.
Oogschaduw, blushers, foundations etc etc. De make-up wordt via party's verkocht, maar kunnen ook gewoon worden besteld.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 01:52

Bij mij is het meestal een beetje mascara en bruine oogschaduw, in het weekend wil ik nog wel eens uitpakken met smokey eyes.
Hou van lekker uitproberen met alle kleuren/merken/soorten enz.

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:05

Fiffil: ik heb onder mijn foundation een basis van john van G, super fijn spul :j Zag gister toevallig dat ze er ook oogschaduwbase van hebben, misschien moet je daar eens naar kijken :) Te koop bij de DA..Ik gebruik het zelf niet omdat ik mijn ogen ook van een laagje foundation voorzie en dat werkt prima, maar aangezien jij dat niet gebruikt, zou het voor jou wel handig kunnen zijn denk ik :j
Qua oogschaduwkleuren ben ik ook erg fan van groen bij jou (zoals dat plaatje dat gepost werd, wauw!) En verder zijn bruin/aardetinten altijd goed :j Deze twee onderste tinten bijv combineren http://blogimages.bloggen.be/pimpernell ... 0a3d53.jpg (beginnen met de lichte over je hele ooglid, dan een klein beetje donker in je buitenste ooghoek en de overgang vervagen met een kwast met haren)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:25

http://www.beauty88.nl en dan naar de gel Liners gaan. Smudge en waterproof! ik geloofde het niet maar gebruik het zelf en zelfs in de zomer na het paardrijden zit het er nog op alsof je net de deur uit loopt :D ik ga nu de frisse kleuren bestellen omdat ik er zo tevreden over ben.

ik gebruik altijd dagcrème, primer, liguid foundation van Mac cosmetics, Evt poeder maar foundation is zo goed dag hoeft niet. bronzer, gel Liner boven met een kleine Wing, onder ook in de haar grens van je wimpers, huidskleur oog schaduw, onder mijn wenkbrauwen gebruik ik wit oog potlood (smudgen), wenkbrauwen teken ik licht bij met potlood. purol op mijn lippen en klaar! ohja Mascara ;) soms heb ik niets op of alleen Mascara en bronzer hangt er echt vanaf hoeveel tijd ik er in wil steken!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:31

__Esther__ schreef:
http://www.beauty88.nl en dan naar de gel Liners gaan. Smudge en waterproof! ik geloofde het niet maar gebruik het zelf en zelfs in de zomer na het paardrijden zit het er nog op alsof je net de deur uit loopt :D ik ga nu de frisse kleuren bestellen omdat ik er zo tevreden over ben.

Ziet er goed uit :j Welke kleuren heb jij? En is dat kwastje fijn die erbij staat?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:55

Ik heb de stellar en de true black. De stellar is zwart maar met een beetje zilver er in dus niet zo hard. Die laatste is écht zwart :+: Ik heb dat kwastje er bij genomen kan er zelf goed mee uit de voeten. Sommige vinden een angle brush (ofzo :P) fijn maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Hier een filmpje over de producten vanaf 5:03 minuten zie je dat ze het probeert uit te smeren wat niet lukt :D

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:18

Volgens mij heb ik gehoord dat je bij blauwe ogen altijd groene oogschaduw moet doen, dat je ogen er dan mooi blauw uit komen.

Ik snap ook nooit hoe mensen zulke mooie lange wimpers krijgen.
Draagt er ook iemand Smokey Eyes? vind ik persoonlijk erg mooi.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:20

Sinds dit topic ben k veel meer met make up bezig :D Zo leuk
Smokey eyes word em nog steeds niet bij mij, maar dingen uit proberen vind k erg leuk
Gelukkig heb k met een beetje mascara lange wimpers :)

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:28

Ik zag hier in het topic al het een en ander over smokey eyes.
Vind dat echt zo mooi lijken altijd hé. Maar ook erg moeilijk..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:29

Het is echt niet zo moeilijk als het lijkt. :D
Welke kleur ogen heb je, Lysanno?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:32

Mooie lange wimpers krijg je van je ouders :Y) daar kan geen mascara tegenop. Die van mijn broertje zijn jaloersmakend lang. :')

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:33

Ik heb groen/blauwe ogen. Meer tegen groen aan, geloof ik.