Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:48

Heej mariek!
Dat wist ik helemaal niet joh!
Ik was deze ochtend bij mijn pc voor de littekens (stukjes ter hoogte van de oksels) die zo vreselijk jeuken...
Hij heeft er injecties cortacox ( ???) ingespoten... Hopelijk helpt het.
Ik moet over 6 weken bellen met de pc om te overleggen of het minder is geworden en anders een kleine 'ingreep' overwegen om de littekens weg te snijden...
Hopelijk helpt dit gewoon.. Wil niet weer onder het mes!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:52

Jaaa, dat jeukt bij mij ook echt heel erg. Als ik niet uitkijk ben ik de hele tijd aan het krabben! Wist niet dat er iets aan te doen was. Hopelijk helpt het ja!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:33

Femke_L, ik heb ook zulke injecties gehad. Dat heette toen Kenacort, een corticosteroide-iets. Heeft wel echt heel erg goed geholpen toen.. maar..
Spoiler:
het deed echt gruwelijk pijn bij mij.. misschien dat het komt door dat ik hypertrofe littekens had

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:57

Amaryllis schreef:
Femke_L, ik heb ook zulke injecties gehad. Dat heette toen Kenacort, een corticosteroide-iets. Heeft wel echt heel erg goed geholpen toen.. maar..
Spoiler:
het deed echt gruwelijk pijn bij mij.. misschien dat het komt door dat ik hypertrofe littekens had

Ja, waarschijnlijk heb ik het verkeerd verstaan... Want ik hoorde het de pc tegen de verpleegster/assistente zeggen..

Ja, ik had ook hypertrofische littekens.. Alleen is bijna alles behoorlijk verbeterd door de silliconenpleisters. Alleen deze twee stukjes dus niet (ter hoogte van mijn oksels). Gelukkig hoefde ik dus maar heel even pijn te lijden omdat het niet mijn hele littekens waren die ingespoten hoefde te worden. Dus ja, ik heb ook even behoorlijk op mijn tanden gebeten. En ik heb een hoge pijngrens, maar fijn was zeker anders!
Was het bij jou ook helemaal blauw na die injecties?!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:43

tamaramt schreef:
ik was vanmiddag ff bij de action en zag daar sportbhs in de aanbieding.
het zijn deze http://www.action.nl/producten/dames-sp ... telistid/2
nu hadden ze mijn maat niet meer(heb 75 d nu maar die hebben ze sowieso niet alleen 80 d dus dan laat ik de omvang wel wat kleiner maken) maar als het goed is komen die dinsdag weer binnen.
voor dat geld kan ik geen miskoop begaan en probeer ik er gewoon een; als ze goed stevig zitten haal ik er nog wel een paar.
ze zijn voorgevormd aan de voorkant dus dat is wel ook wel. Ik verwacht vd prijs geen topkwaliteit maar ga het toch eens proberen. de bhs zien er verder prima uit en voelen ook stevig aan dus ben benieuwd

Ziet er best goed uit. :) Ga daar ook maar eens kijken. :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:48

wat zijn hypertrofische littekens?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:50

Dat wil ik ook wel weten... :)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:55

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:58

Dank je voor de link, lijkt me geen pretje; rottige bijkomstigheid als je dat hebt.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 23:03

bedankt vd lin; jeetje is wel erg als je zoiets ook nog eens erboven op krijgt na al die ellende.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 06:07

Ja, littekens waren echt gitawart bij mij toen haha. Ik had vooral veel pijn bij het inspuiten van de uiteindes van het litteken, zeg maar richtig je ribbben. Daar is je huid vrij dun zonder al te veel vet er onder dus dat was geen pretje. Verder toen ook in littekens rondom mn tepels gehad.. Ik had allebei de kanten helaas. Maar wederom blijkt: wie mooi (nouja, redelijk dan ;) ) wil zijn moet pijn lijden. Heb nu nergens geen last meer van!!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 07:15

Ja, bij mij waren het alleen de uiteindes van het litteken wat gedaan hoefde te worden. (aan beide kanten onder mijn oksels zeg maar) Mijn littekens rondom mijn tepels vond hij niet mooi geworden, maar dat had ik zelf al verwacht. Hij had mij ook gewaarschuwd omdat ik roodharig ben.

Ja, hetwas zeker geen pretje, maar ik hoop echt dat mijn jeuk nu gewoon wegblijft, want ik wil liever geen extra ingreep.

voor degene die nieuwsgierig zijn hoe 'blauw' ik bedoel dat de stukjes litteken nu zijn na het inspuiten..
Zo: (in een link geplaatst ;) ) P.s. Je ziet niets qua boobie.. ;)
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... -klein.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... -klein.jpg

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 08:07

Das flink blauw idd!! Voor zover van deze foto te zien is, zijn de rest van de littekens wel redelijk mooi geworden of niet?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 09:05

@femke_l; jeetje dat ziet er pijnlijk uit. de rest vd littekens zien er idd wel mooi uit

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 13:23

Hallo allemaal!
ik lees gezellig mee ...
heb net bericht gehad van de P.C. de vooronderzoeken zijn woensdag a.s. heb ook vragenlijsten mee gekregen deze moet ik invullen en woensdag meenemen!
Gaat allemaal lekker vlot! :)

kregen jullie bij die afspraken de datum te horen?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 13:40

ik heb na mijn 1e afspraak(consult) ook meteen de operatiedatum kunnen bepalen iom assisent ivm beschikbaarheid pc
duurde toen na consult nog wel zo n 3 maanden voordat ik aan de beurt was om geopereerd te worden; 3 weken vd operatie nog een intakegesprek door anestesist en dat was het. dus 1 afspraak; 1 afspraak anesthesist en toen operatie

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 18:41

j_e: Nee, maar wel vlot zeiden ze en dat was ook zo. Ik ben 2 weken later geholpen en ik wist het een week van tevoren. :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:20

Lante schreef:
j_e: Nee, maar wel vlot zeiden ze en dat was ook zo. Ik ben 2 weken later geholpen en ik wist het een week van tevoren. :)

echt? dat is toch praktisch onmogelijk om alles te regelen ivm je werk, paarden, gezin, huishouden etc
ik wist het 3 maanden van tevoren en heb die tijd toch wel nodig gehad om van alles te kunnen regelen tijdens mijn herstel

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 21:20

tamaramt dat zal voor mij het probleem niet zo zijn! als ze zeggen dat ik volgende maand aan de beurt ben, dan ga ik volgende maand!
heb al verzorging voor mijn paard geregeld en met school en stage is ook alles al geregeld!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 13:22

Allemaal veel succes!!

Ik ben nog steeds zo blij dat ik het heb laten doen!
Mijn littekens verminderen ook door de pleisters, ze zijn al minder 'opgezwollen' en wat minder donker van kleur.
*\o/*

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 13:28

Ik had alles al geregeld; op werk gezegd dat ik elk moment opgeroepen kon worden en mijn paarden op pension gezet met dezelfde mededeling. Was geen enkel probleem toen het zo snel ging; iedereen wist dat het eraan zat te komen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 14:30

gisteravond zat mijn verband weer vastgeplakt en toen ik het vorozichtig losmaakte zat er ook een hechting bij?
wond zelf is nog geen verbetering en daarboven op de verticale lijn naar de tepel toe is nu ook een heel klein plekje
hopelijk dat het snel allemaal en goed geneest

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:33

Ik kan niet wachten tot woensdag!
ben zo benieuwd...
heb om 8.10 een afspraak met de internist en dan om 8.30 met de verpleegkundige! 2 vliegen in 1 klap!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:55

geduld is een schone zaak ;)

dat zeggen ze ook tegen mij ivm genezing vd wonden ;)

vandaag ook vd 1e keer sinds de operatie weer klein stukje auto gereden; was nog wat pijnlijk; vooral bij de autoriem maar gaat wel steeds wat beter

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:01

vanmiddag de sportbh bij de action gaan kopen; ik heb nu sportbh 75d aan maar die vind ik aan de zijkant bij de cup misschien net iets klein; maar de sportbhs bij de action hadden ze alleen maar in 75 c of 80 d dan dus heb de 80d maar genomen
qua cupmaat zit die perfect maar de omvang is te groot dus is de bh nu nog niet stevig genoeg maar ik ga de bh zelf wel wat inkorten in de omvang; dat is niet zo mooi maar dat ziet niemand en voor dat weinige geld wat zo n bh kost wil ik het wel proberen.
ik weet niet of de bh stevig genoeg is om in te sporten maar voor bv thuis of in te slapen(wat ik nu nog moet met sportbh) is de bh goed genoeg ;)