Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaryllis schreef:Femke_L, ik heb ook zulke injecties gehad. Dat heette toen Kenacort, een corticosteroide-iets. Heeft wel echt heel erg goed geholpen toen.. maar..Spoiler:
het deed echt gruwelijk pijn bij mij.. misschien dat het komt door dat ik hypertrofe littekens had
tamaramt schreef:ik was vanmiddag ff bij de action en zag daar sportbhs in de aanbieding.
het zijn deze http://www.action.nl/producten/dames-sp ... telistid/2
nu hadden ze mijn maat niet meer(heb 75 d nu maar die hebben ze sowieso niet alleen 80 d dus dan laat ik de omvang wel wat kleiner maken) maar als het goed is komen die dinsdag weer binnen.
voor dat geld kan ik geen miskoop begaan en probeer ik er gewoon een; als ze goed stevig zitten haal ik er nog wel een paar.
ze zijn voorgevormd aan de voorkant dus dat is wel ook wel. Ik verwacht vd prijs geen topkwaliteit maar ga het toch eens proberen. de bhs zien er verder prima uit en voelen ook stevig aan dus ben benieuwd
Lante schreef:j_e: Nee, maar wel vlot zeiden ze en dat was ook zo. Ik ben 2 weken later geholpen en ik wist het een week van tevoren.