Dankzij bokker: hetbommeke, ga ik ergens deze week beginnen met de start2run lessen op m'n mp3 speler
Ze geven helaas alleen niet zulk best weer op.
Wat trekken jullie meestal aan als bovenkleding? En als het regent? Want ik loop ik een normaal shirtje (wat zegmaar gewoon vocht opneemt) en een vest/trainingsjasje erover.
1x ben ik gaan rennen toen het regende en de dag erna had ik gelijk een soort "druk" op m'n borst/longen.. komt dat dan ook door het vochtige weer?!
Sorry als deze vraag nogal dom overkomt
en balen van die zalm
ben benieuwd of ik die 7 km dan ook ga halen
Ben er verder nog niet uit of ik dan nog verder ga, 10 km blijf lopen of 3x per week een half uur. Merk dat ik een half uur makkelijk kan inplannen en ook lekker en leuk vind. Daarboven vind ik het toch wel pittig. 

.. Les 7 inmiddels gelopen, viel best mee. Evy was wel even 'n beetje sadistisch, heel triomfantelijk: 'wat een geweldig team zijn we he? Ik zeg dat je moet lopen en jij gaat er meteen tegenaan' (of iets van die strekking) .. 
Batterij-tje leeg en we lekker op ons gemak terug gewandeld. We zijn zo'n 2 uur weggeweest, heerlijk! Misselijkheid was al een end minder. 
Wel een heerlijk relaxt weekendje gehad. Binnenkort oma maar weer 'ns lief aankijken 

bah...