Gisteren weer de hele dag weg geweest en ik leef nog.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en wilde nog steeds geen medicijnen. Gister aaf ging het echt helemaal fout, dat ik gewoon in bed lag te shaken van gespannen spieren. en vanochtend steeds weer aanvallen had. dus contact proberen op te nemen met psyc, en natuurlijk werkte die vandaag niet. dus maar de moed opgenomen om huisarts te bellen. en natuurlijk zat t ook daar niet mee want was een invaller. Toch besloten om maar te gaan en zorgen dat ik pillen kreeg. Dus ben nu in het bezit van oxazepam, om i.i.g. het weekend door te komen. Begint nu enigszins te werken, hoewel mn spieren nog steeds niet ontspannen zijn. 

De laatste was wel een paar weken geleden, maar ik had dus bloeduitstortingen op mijn keel dus die moest ik ook weer zien te verbergen. Ik durf het niet te vertellen aan mijn mentor omdat ik echt bang ben. *Diepe zucht*
moed om contact op te nemen, had ik vooral omdat ik heb besloten mezelf niks aan te doen als ik daar niet rationeel genoeg voor was, en vandaag was het toch heeeeeeeel veel angst.
.
) ze is een beetje angstig, maar t klikte heel erg, en vertrouwde me binnnen een half uur (had nog maar een week menselijk contact)
in het echt is ze veel mooier, zal morgen nieuwe foto's maken want dan komt ze al.
Heel mooi veulen!