Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:liedje89 schreef:Ik gebruik nu sinds een weekje shampoo van de body shop zitten ook geen sulfaten siliconen en parabenen in. Het is wel echt even wennen in gebruik want het schuimt eigenlijk nauwelijks, maar heb wel het idee dat mijn haar er beter van word het word niet meer zo slap en ziet er minder snel vet uit. Alleen de jeuk op mijn hoofdhuid blijft nog aanhouden, maar ik hoop dat die wat minder word als ik het volhoud om minder te wassen! Ik denk dat dat misschien ook iets meer tijd nodig heeft om te herstellen. Hij is wel nog duurder dan die wortelshampoo maar je gebruikt er ook niet veel van (vooral de hoeveelheid conditioner die je nodig hebt valt erg mee!).
Die wortel shampoo is ook wel een idee trouwens, want de body shop zit hier niet echt dichtbij.
ik heb geen idee welke shampoo van the bodyshop je gebruikt...? Maar in degene die ik gebruikte zaten gewoon sulfaten en parabenen, en die gebruikt the bodyshop vrij veelvuldig (ook in mijn gezichtsmasker zitten allemaal parabenen ed. ) Er stond bij mij geen ingredientenlijstje op, maargoed.. Die had ik dus op internet opgezocht, en zodoende
. Het is namelijk de shampoo van de bodyshop voor vet haar waar dat op staat die heb ik

heb er nu veel meer slag in en het pluist alle kanten uit kortom één droge bos. Ik werk met vis dus elke dag wassen vind ik toch wel zo zinvol voor de lucht
iemand een oplossing? Talisa schreef:Heb nu nieuwe shampoo gekocht, van Neutral dus zonder zoio erin, en ben beetje aan het afbouwen naar om de dag wassen..

_Tara_ schreef:Talisa schreef:Heb nu nieuwe shampoo gekocht, van Neutral dus zonder zoio erin, en ben beetje aan het afbouwen naar om de dag wassen..
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Sodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid, Behenoyl PG-trimonium Chloride, Hexylene Glycol, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Sorbic Acid.
Ga die ingrediënten maar eens nazoeken op heelnatuurlijk.nl. Zit genoeg zooi in
Merk echt een verbetering met drogistshampoo; mn haar voelt veel meer als haar. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar met shampoo van de drogist had ik vaak dat het of zo zacht was dat ik er niks meer mee kon doen of ik kon mijn haar elke dag gaan wassen, omdat het gewoon echt niet meer zat.

jasminetje schreef:Ik heb dus een probleem, ik WIL mijn haar niet elke dag wassen, maar ik MOET wel..
Ik heb kort en vrij dun haar, en als ik 's morgens opsta is het 1 vetbol, zo kan ik écht niet over straat..
Heeft iemand hier tips voor?
Babyshampoo helpt niet, tijdenlang geprobeerd..
Ik ben echt ten einde raad!
mii_jessy schreef:jasminetje schreef:Ik heb dus een probleem, ik WIL mijn haar niet elke dag wassen, maar ik MOET wel..
Ik heb kort en vrij dun haar, en als ik 's morgens opsta is het 1 vetbol, zo kan ik écht niet over straat..
Heeft iemand hier tips voor?
Babyshampoo helpt niet, tijdenlang geprobeerd..
Ik ben echt ten einde raad!
En ik heb echt precies hetzelfde!
Vind het echt niet fijn om iedere dag te moeten douche.. maar zo als ik 's morgens opsta ga ik echt nergens heen!
en moet toch fohnen. Maar als ik wil kan ik het ook een dag overslaan. Goeie shampoo scheelt de helft.