hele lange update nicky u

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:41

nicky
veel respect verdien je
ik ken velen die allang zouden opgegeven hebben
je bent een echt voorbeeld
(stille lezer die eindelijk eens reageert)
_/-\o_

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 16:46

hey mak an dames .. dadelijk ga ik naast mijn sokken lopen

maar thanks
1 posi hart onder de riem doet meer goed dan ..dan .. 100 mindere posi berichten

@tikira - wens je vader sterkte , iedere dag is er een en hoop dat de lasten meevallen
jij ook veel sterkte uiteraard

@fojoe ja idd :Y) veel dingen ben ik wel gewend geraakt de laatste jaren , vind ze steeds minder erg :o
als in weer terug naar 1,5 jr terug lijkt me leuk nu ..de grens veranderd

zo eerst eens chirurg bellen voor die andere kies ..weet dat k nog 2 weken ongeveer moet wachten
maar mennn wat wil ik dat ding graag kwijt , nu ongeveer .. dus wil wel zeker zijn van een afspraak

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:46

ik heb nog wel ergens een tang liggen, moet ik ff komen helpen? O:)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 19:05

:o als het zo makkelijk was (denkt aan laatste x a 3,5 uur tandartsstoel voor 1 "kiesje")
had ik allang bij die tandarts op schoot gelegen :D

-O- word gek van die kies ..

:D maar hou t in gedachte :D

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 04:11

8-) zijn we weer

nou de laatste periode is vrij goed gegaan , lijkt of mijn lichaam eindelijk iets aan de chemo begint te wennen
al is de vermoeidheid het voornaamste waar we dat aan gemerkt hebben en de darmen waren iets kalmer als voorheen

heb dinsdag de 11e en laatste chemo (taxoterre) van deze reeks gekregen en als het goed is zullen al die leuke
bijwerkingen die zich lekker opgebouwd hebben in de afgelopen maanden gaan afnemen
deze periode word het een en ander op foto gezet
en hart gecheckt of die nog sterk genoeg is voor de herceptin

voorlopig nog iedere week naar het ziekenhuis voor de picc en elke 3 weken aan het infuus (de botversterker apd en de herceptin)
in principe ga ik de herceptin krijgen tot dat de kanker weer gaat groeien of mijn hart het niet meer aankan
maar hopen dat dat lang mag duren , daarna zijn er gelukkig nog chemo opties mits optijd erbij mits het aanslaat
lijf het aankan etc etc ,,maar ja posi blijven denken maar
hoor steeds meer uitzonderings verhalen van mensen die het langer dan verwacht volhouden , dus de hoop stijgt

wel "grappig" rdam heeft de test resultaten van de hartpompfuntie onderzoek aangevraagd
ze vonden het verschil toch wel erg groot ..ben benieuwd of we daar ooit nog iets van horen
een ding is zeker ..kans dat 2e hier in zeeland beter klopte dan die van rdam heeft mijn hart wel bewezen
anders hadden we de herceptin nooit aangekund en zijn toch al 6 behandelingen verder ondertussen

nog steeds erg veel hoofdpijn (en kaak en alles er tussen in ) de tand chirurg wil dat ik de kies ga redden door middel van wortel kanaal behandeling , zelf heb ik zoiets van .. die 6 kiezen zijn na mijn 18de doorgekomen en sindsdien vanaf moment doorkomen
en elk halfjaar minimaal 2 van de 6 met gat met maximaal een jaar tussen de periodes per kies
ben ze al jaren aan het redden , 5 waren er niet meer te redden en zijn er al uit
moet toch een kunstklapper en kouwen doen we met deze ene echt echt niet ..plafond isniet sterk/hoog genoeg ..
deze en de laatste voor deze hebben in 2010 nog een groot herstel gekregen ..de ene is er dus week of 6 denk ik ondertussen ?
uitgehaald ..was weinig redden meer aan , zat een gat alsof je der 6 jaar niet naar omgekeken had , verwacht dat deze ook mega iets heeft oinder de vulling .. misschien toch aanbod van fojoe maar serieus overdenken :D

maandag naar de tandarts ..ben benieuwd naar zijn mening
de gehele boel van kaak tot schdel "klopt" en de troep komt nog steeds langs keel neus en oog naar buiten
heb er een hard hoofd in dat daar geen mega gat onder zit ..
een ding is zeker nu na maanden kloppende scheelkijkende koppijn ben ik t aardig zat :o

goed nieuws .. de tumor marker stond op 17 ! echt ongelofelijk laag
en de 2 kanker plekken in mijn onderkaak waren op de tandchirurg foto niet meer te zien
ben heel heel erg benieuwd naar de uitslag van de mri die we binnenkort krijgen
pijn in bekken en ribben is minimaal ,1 nieuwe rib wel weer vervelend maar borstbeen en schouder weer minder
rug nig flink last van op 1 plek na slechts de 2 dus van de 3 gecentreerde plekken
ok iets minder uitval gehad laatste weken , wel flink last van die scheve wervel met uitsraling naar de onderrug en benen
maar okee ..das dus iets waar we mee moeten leren leven ..merk wel met meer bewegen minder last
meer gaan bewegen dus ..

van de week is er een vriendin op mijn pown gestapt ..een die oo gewoon zit en voornamelijk met zit rijd
geeft wel tig meer been dan ik maar hij was verbazingwekkend braaf
licht dus echt aan de ruiters die er opgezeten hebben dat die ze der van af gelanceerd heeft

wie wet gaan we ooit nog bijrijder vinden die m wel de bak doorkrijgt en gewoon blijft zitten ..wie weet
we zoeken rustig verder

danny zijn buik is weer aardig in orde , rennen is nog wat gevoelig maar verder is die goed hersteld van de ingreep
emotioneel heeft hij het met de situatie hier wel erg zwaar
zijn naar een vervolg school gegaan en hij mag een test doen , zoals het er nu uitziet gaat hij groep 8 overslaan
zou dan volgend seizoen daar beginnen , mits het met mij dan nog goed gaat , hij krijgt dan iig 1 ding tegelijkertijd
zou wel fijn zijn dat die dan iig gewend is op school en niet en mij en grote school tegelijkertijd te verwerken krijgt

ik krijg iig nu extra hulp voor bij het douchen/wassen en aankleden ..beetje verlichting voor mart
is wel erg fijn voor m , hij deed het met liefde en znder morren , maar hij heeft het er duidelijk moeilijk mee
hij heeft wat meer tijd voor zichzelf en hoop dat die zo de situatie wat beter kan handellen
merkte vandaag door een vraag over een voor mij nog onbekend nieuw product aan de tel toen mart ff wandellen was dat die
iig zich behoorlijk met de zaak bezig heeft gehouden , dat doet me iig deugt , is en blijft toch onze boterham

mijn smaak is weer (tijdelijk) weg en leef weer rond het toilet , hopelijk deze komende weken net zo weinig
als de vorige periode ,dag voor dag bekijken maar ..

oja nog meer leuk nieuws .. mijn tuut staat bij een garage , blijkt in betere staat als verwacht
zie weet kan ik nog paar keer stukje tuffen in de tarzan
kan niet ver rijden en nog minder vaak maar op een goede dag ff met de hond er uit die km moet dan nog lukken
die is niet zo geschikt voor lokaal wandellen (bijt..of eigenlijk is te beschermend en ik ben niet meer rap en sterk genoeg
om snel genoeg te reageren , hij luisterd gelukkig wel erg goed ,,maar durf het risico domweg niet meer aan)
of met die kleine boodschapje over de brug , is ook nog geen 2 km , moet kunnen , veel harder dan50 zullen we ook niet geraken
zeker met de hoop dat de komende tijd misschien wel iets beter gaat kijk ik er echt naar uit :D

hoop dat ik de tijd krijg even een beetje op te kanppen en vd zomer een het ander te kunnen doen

kijk uit naar het mooiere weer , vrees de terug komende artritis ben benieuwd hoe lang dat duren gaat
idem voor de spierpijn ..dat te gaat was de chemo wel erg lekker natuurlijk ..

al met al verbazen we menig persoon door er nog te zijn en in deze staat
hoop dat nog lang te kunnen doen ! mensen verbazen , maar gezien dat het steeds vaker voorkomt
bij mensen in het zelfde schuitje heb ik goede hoop , durf niet te ver naar voren te kijken
maar een paar maand durf ik toch aan om dingen hoe dan ook te plannen

ooit zal de dag komen , maar
ga iig niet over een maand niet over een week en zeker niet vandaag aan kanker dood

hoop maar verwacht dat hart nog sterk genoeg is en ben zo benieuwd naar de mri..

nou vandaag vandaag morgen morgen voor nu genieten :D

groet nick

Mizora

Re: hele lange update nicky u

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 06:52

Zo, weer een heel verhaal.

Bedankt voor de update, klinkt toch wel voorzichtig positief.
Ik ben blij voor je, en hopelijk werkt de tandarts ook nog even een beetje mee.

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 06:58

Tja....je zult toch naast die sokken van je moeten gaan lopen, of je nu wilt of niet :+

Meid wat fantastisch om deze nieuwe update te lezen! Wat ben jij een heerlijk positief mens!!
Ga vooral zo door!! want volgens mij is jouw onverwoestbare (soms zwarte) humor het beste medicijn ooit tegen die rot ziekte!!

dikke knuffel, Wilma

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 09:00

fijn weer wat te lezen
zou die kies ook maar eruit laten wippen als je toch een kunstgeval krijgt.
vind je enorm sterk, hoe je schrijft het een lach en een traan, humor en waarheid.
Hoop nog lang te mogen lezen hoe het gaat

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 09:11

Sterkte meis en ik bewonder ook je doorzettingsvermogen.
Je zal wel moeten,....................................jammer genoeg.
En ja weg met die kies , kunstgebitje erin met de tijd.

liefs Anita

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 13:58

wauw, lees al een tijdje "stiekem" mee, en ben onder de indruk van je doorzettingsvermogen en je humor.
bedoel, tandenklapper? daar zou ik dus echt nooit op gekomen zijn :P

Geef de moed niet op, en laten we hopen dat "de dag" nog lang niet zal komen!

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:59

nicky is er weer :Y)

zo, dat klinkt allemaal toch behoorlijk goed *afkloppen*
en wat goed dat de tarzan wellicht nog te redden is +:)+
het geeft je toch alweer ietsjes meer zelfstandigheid, dus ook weer goed voor martin :D
gelukkig met danny ook alles ok.
groep 8 overslaan kan misschien een oplossing zijn.
zoontje van een vriendin heeft dit ook net gedaan, en het resultaat is absoluut positief :j

weet verder niet zo goed meer wat ik nog kan zeggen, behalve dat ik al blij ben dat ik die keer je poown tussen mij en de grond heb kunnen houden :')
en natuurlijk hoef je maar te bellen voor dat kiesje, ik sta standby :))

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:26

Klinkt goed Nicky!
Ik ben blij om te horen dat het naar omstandigheden zo goed gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 18:54

woofie schreef:
Tja....je zult toch naast die sokken van je moeten gaan lopen, of je nu wilt of niet :+

Meid wat fantastisch om deze nieuwe update te lezen! Wat ben jij een heerlijk positief mens!!
Ga vooral zo door!! want volgens mij is jouw onverwoestbare (soms zwarte) humor het beste medicijn ooit tegen die rot ziekte!!

dikke knuffel, Wilma

Helemaal mee eens, en wat een goede update,ik wens jou heel veel kracht en liefde toe.

epidaure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 01:10

Ook ik lees al een hele lange tijd mee. Alleen nog nooit gereageerd.
Maar dat wil ik nu toch wel doen. Hoe jij hiermee omgaat verdient toch echt wel enorm veel respect.
Deze update klinkt goed, hopelijk kan dit zich zo verder uitbouwen. Ik gun het je alleszins van harte (en ik ben zeker niet de enige!)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 00:59

Fijn weer een update te lezen van je! Heb echt respect hoe je er allemaal mee om gaat! Hoop dat je iedereen versteld zal doen staan!!!!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 08:19

hai

nou ben vannacht weer lekker aan het spoken geweest
al paar dagen leven we voornamelijk vanaf de bank en vandaag (gisteren dus) moesten we der af

vanmorgen (kan wel merken dat ik nog niet veel geslapen heb ..gisteren dus )
is hart gecheckt en dan sta je om 8,30 buiten om tegen 11,30 weer naar binnen te komen
en dat voor een onderzoekje van 15? minuten
vind het best wel eng - er hangt zoveel vanaf ..maar vermoed dat de uitslag wel goed zal zijn

iig weer portie nucl.afval in het lijf ..je zou verwachten licht te geven in het donker :D
maar neh ...no such luck :+ had me wel leuk geleken :P
je ziet dat soort dingen wel eens in een scienfiction film oid , lekker onrealistisch ,

vanmiddag met die kleine naar HA . we zaten van het weekend bij de hap hij heeft een jaap en stuk of 7 hechtingen
zag er goed uit nu

en vanmiddag dan bij de tandarts geweest ..
kunstklappeer voor missende kiezen kan ..als de wond in mond genezen is
hij verwacht over een maand of 6 (oh jippie -O- )

inplantaten is geen optie in mijn situatie , maar dat wisten we al ..
hij begrijpt gelukkig dat ik geen zin meer heb in een polonaise in mijn mond
begon wel over paar gaatjes op grens tand tandvlees maar die zitten er al 12 jaar..
zijn vorig jaar samen met de complete make over van gebit gedaan en week of 4 a 5 later
vlogen de vullingen er af.. dus uh neh .. laat maar :+ zo lang dat kan ;)

voor nu doen echt alle tanden zeer, zo'n leuk chemo dingetje ..maar het lijkt of die laatste kies toch meevalt
wortel ligt bloot door extractie andere kies dus tjah duh als je daar tegen aan zit doet het au ..
het lijkt ook of de verstandskiezen door gaan komen
heb k dadelijk toch nog kiezen :') ach ja over paar weekjes weer retour en we zullen wel zien

pfff men , je zou verwachten dat ik vannacht een kilo of 5 ben kwijtgeraakt ,
darmstelsel is altijd weer groter dan je denkt :j

okee de wekkers gaan hier af dus heren zijn ook weer wakker
betekend dat ik ga afsluiten

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 08:47

je zou toch maar een dagje helemaal niks hebben, dat is vast vreemd voor jou. :D

hoe kwam je zoon nu weer aan die snee?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:03

wauw, respect voor je schrijfkunst!

nog even doorzetten, en hopen op goed nieuws!

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:00

7 hechtingen, da's knap +:)+
die van mij zijn nog maar tot aan 3 geraakt :))

lichamelijk dus nog steeds zowat hetzelfde, maar mentaal lijkt het een stuk beter te gaan.
humor om te lachen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:39

Ben benieuwd wat je uitslag is :)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 09:45

ik ook, ik ook

volgende week mri van botten en longen .. en week daarna pas de uitslagen

even een quote uit een ander topic
Citaat:
hier een helaas ex eigenaar van een hele grote lieve zeer gehoorzame
met politie hond 1 en 2 op zak hebbende zeer goed luisterende zeer graag werkende
groooote mechelaar van 48,8 kg standaard gezond gewicht

heel vervelend misschien voor je

maar of vriend er uit of hond er uit
dit is wachten op problemen ..

als iemand geen hondenmens is gaat dat vaak ook niet meer komen
het is geen cavia die je in een hokje kan stoppen en op afstand kan voeren etc
als je vriend !! de cursus gaat doen is het het proberen waard .. maar anders niet

hebben hier het zelfde probleem gehad
na 2 jaar vertellen aan manlief hoe die de hond moest behandellen ging het fout
of eigenlijk het ging direct al fout en verbeterde niet

het ach zielug voor de hond kwam er ook iedere keer weer uit
zag wel de serieuse waarschuwing ,, trad dan ook op
maar zag niet die 15 waarschuwingen er voor
te laks te lief willen zijn

op een bepaald punt lag ik een week of 12 meer op de bank dan overeind
met als gevolg .. man en kind deden meer met hond dan ik
normaliter kind voerde altijd , hond is gek op kind en luisterde goed naar m
toen deze hond aan (niet in) huis kwam hebben we eerst gekeken hoe het ging met kind
hond was erg sociaal en kind luisterde goed naar mamma
oefende en corrigeerde kind(ja kind .. hond weet wel hoe het werkt)

ook dagelijks en toen even weken niet met als gevolg dat kleine meer de pappa na ging doen
luisterde naar pappa betreffende reactie op hond .. en daar ging het fout

op een bepaald punt kind was fout .. hond was zeker ook fout
maar dit had voorkomen kunnen worden !
(en daar ben ik erg boos (en erg verdrietig ) over maar dat veranderd de zaak niet)

let wel HOND HEEFT NIET gebeten .. slechts waarschuwend hoofd omgedraaid
tand kwam tegen de arm , met resultaat "door de winterjas , wintertrui , t shirt welke alle onbeschadigd waren
grote lap huid van de arm , kind nu 7 hechtingen verder .. bangig te voorzichtig bij de hond = wachten op problemen
man verteld een ieder dat hond heeft gebeten .. geloof me als de hond had gebeten was het niet zo afgelopen
als die had aangevallen had het leed helemaal niet te overzien zijn geweest

bleek al meermaals serieus lelijk gedaan te hebben tegen man , ook daar is het wachten tot het een keer fout gaat

hond beet de da ook met muilkorf .. indringers had die absoluut geen problemen mee die "even te stellen "

ligt echt niet aan kracht , hond was mijn maatje kon er echt allles mee
lag liefste op schoot , mocht niet , dan maar zo dicht mogelijk naast me
ben met de rolstoel ook nog wel eens perongeluk over zijn pootje heen gereden
omdat die zo graag "aan de knie" meeliep , geen haar die er overdacht ook maar een haar verkeerd te doen

keuze tussen kind en man versus hond is niet moeilijk

een 9 jarige hond laten inslapen omdat je weet dat het een keer echt fout gaat
(en een 9 jarige hond die , nachtblind begon te worden , niet de gemakkelijlkste is
te graag werkt die breng je niet makkelijk ergens onder en eerder voor je zelf een goed gevoel te geven
dan je hond er een plezier mee te doen)

omdat als die bijt armpje er afligt , blauwe plekken bij pakwerker achterlaten had die geen problemen mee )
is veel moeilijker en pijnlijker ..vooral als je beseft dat het mijn eigen fout is
door niet duidelijk genoeg gemaakt te hebben dat ze de hond echt te veel vrijheden gaven
wetend dat dit niet meer goed ging komen en ik helaas wel vaker ziek zal zijn ..

heb er erg veel verdriet van .. maar besef erg goed dat dit MIJN fout was en niet die van de te brave hond

@ edit ben het eens met yamcha

ik en mijn vader hadden echt geen een minipietepeuterig probleempje met de hond
zoals eerder gezegd .. het is geen cavia , maar in ons geval 74cm hoog bijna 50kg zwaar
erg graag stellende hond ..zoals mijn vader ook al zei .. niet iedereen is een "cesar"

heb mijn man op het hart gedrukt aub nooit meer een hond te nemen
het zit er niet in gaat er ook niet in zitten , hoop er nog paar jaar te zijn maar ja
wie het weet mag het zeggen , zal er op een bepaald punt niet meer bij zijn

kleine heeft een jack russel en is erg correct en consequent naar de hond
was een angst bijter is nu een oetlul1eklas
jacky's worden vaak onderschat ,proberen eens per jaar een keer uit
kind ziet als hond denkt niet te gaan luisteren en
samen gaat het heel erg goed hond zit ook binnen en kan ingrijpen bij twijfel
maar echt heb manlief op het hart gedrukt aub nooit meer over een hond na te denken
ook niet een lab of ander type (ook daar , al is het in de regel minder snel, kan het net zo goed fout gaan)

mis m enorm ;( , mis pablo overigens ook nog steeds enorm
ben erg blij dat schurk er nog is , doe voelt net als robbie en pablo
verschrikkkelijk goed aan hoe ik die dag ben , die hield je niet voor de gek en schurk ook niet

alsik semi breed en stoer liep(rolde zat stond lag )met pijn en verdriet kwamen en komt die bij je
knuffellen , neusje tegen je aan .. die dieren kan je niet voor de gek houden
je kan je niet "beter"voor doen dan je bent

maar ok , ;( ben dus beetje verdrietig maar voor ik een jongetje ben zal het wel goed komen ;)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:41

ach meid, dat kon je er ook nog wel bij hebben
vind dat je eerlijke dappere keus heb gemaakt.

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:04

oh gut, wat jammer dat het zo gegaan is met robbie :(:)
zoals je zegt, niet iedereen is een cesar.
mijn papa was ook altijd veel te lief voor de honden, die vonden hem wel leuk maar gehoorzamen was er niet bij :=
maar dat waren honden waar geen greintje dominantie in zat, en er is nooit iets verkeerd gegaan - gelukkig!
het was alleen heel grappig om te zien hoe de honden mijn papa uitlieten in plaats van omgekeerd :')

onze jack denkt meestal ook dat hij op zijn minst een dobermann is, dus dat herken ik wel :j
maar ook hier worden de kinders goed in het oog gehouden, en leren ze hoe ze met de honden moeten omgaan.
we hebben inmiddels weer 4 honden, allemaal met een totaal ander karakter, dus genoeg leerstof :D
de jack, een kruising met energie voor 20, een lab die zichzelf meestal vrij stoer vindt maar in onbekende situaties naar een angstbijter neigt, en een lab die zo beleefd is dat hij zelfs een stapje opzij zet om de konijnen door te laten _O-

ik heb vorig jaar een gelijkaardige keuze moeten maken toen bij onze flatcoated retriever de stoppen doorgeslagen waren.
helemaal niet leuk, maar je moet je verantwoordelijkheid opnemen.
:(:)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 15:14

<3 vandaag zijn we 13 jr getrouwd

en ik lig op de bank onder de dekens ..

zal bij het begin beginnen

afgelopen zondag .. voelde me al paar dagen niet zo lekker
en sochtends vertrouwde ik het niet zo ..maar had geen koorts zelfs geen verhoging
dus schop onder mijn kont en met mijn grote hulp ..paardjes gedaan , boodschapje gedaan , gebrunched ..
en toen ging ik maar even op de bank liggen ..

zei "mart .. er gaat iets niet goed .. heb temp opgenomen had 38,5 (normaal heb ik net als die ochtend 36,2)
"bel de arts maar ,.. er gaat iets niet goed

kan me heel even herrinneren dat ik mijn ogen open deed en
dacht/zei "he .. ik lig in de ambulance " volgende wat ik weet is dat ik in het ziekenhuis lig ,

met een urineweg infectie zware verkoudheid hoofd wat explodeerd bij iedere kuch
spaans benauwd door vocht in mijn longen (en infectie waarschiujnlijk gele fluimen schoten er uit)
aan de diaree .. lekkerrrrr .. leek wel vanalles tegelijkertijd . toppie ..
had ondertussen 39,6

savonds werd ik wakker en lag "opgesloten" ik als claustrofoobje was geen strak plan
zuster ging zelfs de discussie aan , ze zei ook dat ik niet mocht lopen ..nauwwwwwww
daar waren de meningen over verdeeld zeg maar , was ook haar eigen nukken en niet die van een arts
sochtends wilde ze me nuchter houden , wist dat ik echo van de urine wegen zou krijgen
en dat ze dan liever volle blaas zien , maar nee , de zuster hield vol nuchter ook geen drinken
niemand kon mij vertellen hoe wat waar ,, en daar de temp weer lager was dus maar zelf aan de wandel richting
de rontgen alwaar ik vroeg hoe wat waar de bedoeling was en ik dus spontaan lading water en zuikertje kreeg

nog wel een paar discussie punten met die zuster, denk dat gaat vandaag niet meer goed komen
dusn ik .. temp is ok dus maak de ontslag papieren maar in orde
ja maar mevr dat kan niet .. wat kan niet ? mag mij zelf echt ontslaan hoor ..geen probleem

of het slim was is ander iets .. maar was zooooo opgefokt door heel veel kleine dingen
denk neh .. thuis ben ik makker :o

dus na zeer kort overleg met mijn arts met lading (kuur 10 dagen) antibiotica naar huis
de 1e dagen de longen uit mijn lijf gehoest , nog af en toe wel
hoofdpijn is eindelijk iets minder, iig geen imploderend gevoel meer bij bukken draaien hoesten
en pijn bij de nierbekken ook stukken minder nu
de temp heeft vd week nog wel wat geschommeld
nog steeds zwaar verkouden

had vd wek de mri .. maar was te ziek , zag het niet zitten , dus die is ets uitgesteld
ben nog geen stuiver waard

momenteel smaakt nog niet veel en meer eten om de pillen veilig naar binnen te brengen doen we nog niet
hoop dat ik morgen iets beter ben dan vieren we met zijn 3tjes onze trouwdag .. voorlopig die al weer gered

op naar he volgende doel

vrees met grote vrezen dat de k in mijn longen is toegenomen
hart bleek ii achteruitgegaan te zijn , maar ja met dat vocht in je lonvlies zal het er zeker niet op voorruit gaan
as dinsdag iig apd en herceptin en ze zullen hart snel weer testen om te zien of die niet nog verder achteruitgegaan is / gaat

zo jullie weer op de hoogte .. ik weer plat .. truste :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:17

Je doet het nog! En je bent nog steeds net zo eigenwijs, wat ik een goed teken vind :)

Beterschap voor de huidige kwalen zodat je weer een tijdje verder vechten kan!