joyce2 schreef:Voor je lichaam hoef je je idd niet te schamen, wat poes zegt, klopt helemaal! Alleen ik zie dat niet in de sauna, maar in de paskamers van de lingeriezaak waar ik werk. Ik zie dagelijks de meest uiteenlopende lichamen en het klinkt cliche, maar het is echt waar, iedereen heeft wat op zijn eigen lijf aan te merken, maar ik heb nog nooit iemand in de paskamer gehad waarvan ik dacht, jeetje die is lelijk, echt nooit! (wel eens gedacht, jakkes, gebruik eens deo, of jakkes, haal die bos haar onder je oksels vandaan, haha).
Verder qua mannen: Ik heb regelmatig mannen in de winkel gehad, die een setje kwamen halen voor hun vriendin of vrouw en dan vroeg ik welke maat ze had. Naja, dat wisten ze dan niet, tsja, ze is gewoon mooi. Uiteindelijk zeg ik dan, is ze veel breder dan ik ben, of heeft ze een beetje hetzelfde postuur. En veel mannen zeggen dan, oohw, wel een beetje jou figuur maar dan met meer borsten/billen/whatever, of totaal anders. Naja, laatst iemand, die ging met een setje met een broekje maat Small de deur uit. Komt die mevrouw een paar dagen later ruilen, die had een L nodig! Dus ze was een heel stuk ronder dan ik ben, maar mannen zien dat gewoon niet! Die vinden hun vrouw mooi en welke maat ze dan heeft, zal ze echt een worst wezen! Geweldig toch!
Precies. 
Elke vrouw, elk lichaam heeft zijn eigen charmes.
Perfectie bestaat niet, en gelukkig maar!
Ik ben zelf heel smal, en ik moet opletten dat ik niet afval, maar ik blijf dicht bij mezelf staan.
Na mijn moeilijke jeugd, waarin ik ontkend werd als persoon, en in een wereld waarin ik niet mezelf mocht en kon zijn, heeft dit 'zwarte eendje' haar vleugels gespreid,op weg om een mooie zwaan te worden. 
Ik weet nu wat ik waard ben, en probeer altijd met een lach naar mijn spiegelbeeld te kijken, en de punten te benoemen die ik mooi aan mezelf vind. Ik zou zeggen, probeer het eens, want het werkt wel. 
Verder ga ik ook al wat jaren naar de sauna, en binnenkort ga ik weer.
Er lopen daar zoveel verschillende soorten mensen rond, maar daar wordt niet naar gekeken.
Men is immers veel te druk bezig met hun eigen lichaam. 
Succes!