Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:xmarliez schreef:Ik kom even binnen vallen want dinsdag krijg ik mijn eerste IPL behandeling. Hoeveel weken raad jij aan er tussen te houden per behandeling janderegelaa?
Wat leuk, in welke plaats?
De eerste 2 keer om de 6 weken, daarna tussen de 9-12 weken.
GamblersCup schreef:Euh... ik heb geen wítte huid, maar wel een lichte huid. En heel donker haar... is laser dan beter voor mij? Ik wil geen laser...
GamblersCup schreef:Ik denk niet dat ik dat zelf ga doen thuis, tenzij ik inderdaad goede sugarmix kan vinden wat de samenstelling heeft van wat ze gisteren heeft gebruikt. janderegelaa heeft ergens een link geplakt, die ga ik even terugzoeken.
Want als het hetzelfde spul is, is het geen plakzooi. Is gewoon een bal pasta, handschoentje aan en je kunt het kneden als klei zeg maar. Blijven geen restjes op de huid achter. Maar ze deed er na het desinfecteren en vóór het sugaren wel een poeder op, dat zal de restjes wel hebben tegengehouden.
Sky_As, hoezo gek?Ik ben niet kleinzerig en ik heb het niet op lichaamshaar (behalve mijn hoofdhaar dan) dus weg ermee! Benen doe ik altijd met mijn epileerder, fluitend. Blijft ook een aantal weken weg. Oksels is natuurlijk geen "lekker" gevoel, maar zo weinig dat ik er nog ontspannen bij lag. En ook daar geen donkere waas meer!
GamblersCup schreef:Dan weet ik niet wat "jullie" sugar is, maar het was gisteren echt geen bende hoor. Dat het een andere techniek is dan harsen weet ik, ik heb gisteren hartstikke mooi mee kunnen kijkenEn moeilijk is het niet, dat kan iedereen. En uiteindelijk, als je weet hoe het werkt, is het wel "erop smeren en eraf trekken".
Mootje, ik heb mijn benen niet laten doen, omdat ik die altijd met mijn epileerder thuis doe. Gaat supersnel en blijft ook weken weg, dus dat had geldverspilling geweest![]()
Ik heb expres mijn oksels als eerste laten doen, maar dat was omdat "down under" het enige was wat overbleef... en daar wilde ik toch niet beginnen om "uit te proberen"![]()
Wat bedoel je met "mis gaan"?