Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leefde erg mee en zag ook dat ik er flink doorheen zat. Wel maakte ie de opmerking: oooh wss krijg je net zo'n bevalling als je moeder, dus als die makkelijk was....
Dankuuu, dat was een spoedkeizersnede na 8u lang persweeën en geen ontsluiting... heel makkelijk
Vandaar dat ik dus dacht dat je aan bed gekluisterd lag...
Als het goed is dan
Ik wil me goed voelen en geruststelling hebben als ik daar behoefte aan heb, en als ik daardoor een 'zeikerd' ben... prima toch
Ik mag binnenkort weer de gyn bezig gaan houden met mn gezwets en gezwam. Nou, als ik me daar beter door voel!
Ik ben eigenlijk ook altijd van het 'het komt wel goed', maar dan denk ik altijd ook weer 'als het wel wat is, vergeef ik het mezelf nooit dat ik daardoor mn kind wat aan heb gedaan'
Maar hij mag zoiezo niet bij de bevalling zijn.
karijn schreef:Linsim: gauw die touwtjes eruit laten halen. Uit ervaring weet ik dat het dan een stuk comfortabeler is daar beneden.

Tja, bij sommige mensen lossen ze kennelijk niet op.
Zal mn dochter nooit dr vader onthouden.
Doe ik al een tijdje, dus lukt nu ook wel.
Toen had ik nog het gevoel dat als ik eenmaal aan het bevallen was en een glas water vroeg, hij zou zeggen: nou, wat let je? Sta op en pak het zelf...
marius schreef:Ik heb weer een baaldag, hoofdpijn, bandgevoel pijn tussen de schouderbladen, sterretjes zien bla bla bla..
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om te bellen aangezien er de vorige keer ook niks aan de hand was..

kan ik mooi bijslapen, maar dat is ook echt het enige, ik ben altijd blij als hij weer terug is en gewoon om 7.15 uur aan mijn bed staat te kwebbelen