Hoezo voeden op verzoek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Miss_Blimm wauw netjes gewicht zeg!
Lengte en hoofdomtrek bijna t zelfde als Yasemin (zij was 58 cm bij 9 weken)
Zit Valeria dan ook op de bovenste lijn van de curve?
Nathalie schreef:Heb haar net toch wat slokken water gegeven voor het eerst en ze dronk het goed.
Ze wilde alweer drinken, denk door t warme weer. Maar telkens voeden en ik kolf ook nog.. Dan ging ze dus erg onrustig drinken (trekken en loslaten weer) dus heb toch maar eens wat water gegeven en dat heeft ze wat gedronken en nu is ze meteen gaan slapen.
Wilde altijd liever moedermelk geven ipv water maarja, zo werd het wel een beetje veel.
SusanH schreef:En Nathalie, heeft ze goed gedronken?
Annelies: das wel heel lang zonder voeding. Marinde is ook helemaal verliefd op haar eigen duim maar die komt overdag echt nog om de 3 a 4 uur voor een voeding hoor. Moet wel zeggen dat ze heel makkelijk inslaapt sinds ze het duimen heeft ontdekt. Leuke foto's trouwens! Ik weet nog steeds niet hoe ik foto's kan plaatsen....
Vannacht toch weer gevoed, om 4.00. Ze was al een half uur aan het sputteren, ging alleen maar meer lawaai maken en heel driftig op haar duim zuigen met daarbij huilgeluidjes. Toch honger dus. Komt denk ik omdat ze gisteravond nog niet helemaal was uit gegeten, maar ze zat van onder tot boven onder de poep en was ook erg moe. Na het wassen en omkleden sliep ze half, dus haar in bed gelegd. Heeft ze het toch nog 7 uur uit gehouden dus heel netjes.