Net even les 7 gelopen, ging erg fijn... Ik sprint de laatste 200 meter steeds, gaat goed moet ik zeggen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Assepoetster schreef:Goed zeg Saskia! Ik heb net 2,6 km gelopen in 21 minuten. Haha klinkt naast jullie tijden echt vreselijk, maar voor mijn gevoel heb ik lekker gelopen, geen last van pijntjes e.d.
Hoe bepalen jullie eigenlijk precies de afstand? Ik doe het via looptijden.nl dus weet niet of dat zo nauwkeurig is..
KDS schreef:Heb net voor de zoveelste keer les 1 gelopen haha, maar... het ging nu wel veel beter dan eerst. Ik kon nu vele makkelijker die twee minuten ook vol lopen en begon moedig aan de 3 minuten, maar daartussen ben ik toch echt even gaan wandelen... ik zie het niet zitten om mezelf (plus knie en enkels) te ver te pushen en dan oude blessures weer open te trekken.
Maar op dit moment geen last van enkels e.d. dus dat gaat wel goed geloof ik. Ik kom wel door die les 1 heen... ooit![]()
Voel me wel wat stom dat ik zo lang over les 1 doe, maar goed... dat is mijn proces ten opzichte van anderen, mijn proces an sich ben ik wel trots op
Roane schreef:Ik heb vandaag 25 minuten gerend, in de warmte.(aangezien de dam tot damloop ook in september wilde ik even 'oefenen')