Mijn HA is nu met vakantie, dus zou daarvoor naar een vervanger moeten. En voor die artsen op de site van ABNG, heb je daar nog een verwijzing oid voor nodig?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PintoNatal schreef:Nou bij mij is het nog niet goed....
krijg nu voor een maand cytosan ofzoeits, ik weet niet hoe het heet... en plaquenil en nog 5 andere pilletjes en pedertjes en druppeltjes voor mijn darmen en lever en die blabla... niet goed dus.. maargoed ik vertrek maandag op vakantie dus kan de hele riedel meenemen
koeke schreef:PintoNatal schreef:Nou bij mij is het nog niet goed....
Blonde vraag misschien, maar hoe weten ze dat het niet goed is?
PintoNatal schreef:Nou bij mij is het nog niet goed....
krijg nu voor een maand cytosan ofzoeits, ik weet niet hoe het heet... en plaquenil en nog 5 andere pilletjes en pedertjes en druppeltjes voor mijn darmen en lever en die blabla... niet goed dus.. maargoed ik vertrek maandag op vakantie dus kan de hele riedel meenemen
PintoNatal schreef:PintoNatal schreef:Nou bij mij is het nog niet goed....
oh het heet denk ik azitromycine
PintoNatal schreef:Ja ik krijg ook nog vanalles erbij. Moet nog op het pakketje wachten, ben jij beroerd van die azitromycine en plaquenil?
juudii5 schreef:PintoNatal schreef:Ja ik krijg ook nog vanalles erbij. Moet nog op het pakketje wachten, ben jij beroerd van die azitromycine en plaquenil?
plaquenil heb ik niet volgns mijn.
Ik ben ook niet echt beroerd ervan. Slik ze nu 10 dagen.
Beetje misselijk, extreem moe, pijnlijke/rode ogen.
Maar misselijkheid kan ook door die andere pillen komen.
Vind het altijd zo moeilijk in te schatten waar iets vandaan komt.
Maar heb geen koorts ofzo gehad..
juudii5 schreef:Heb jij het ook van een lyme arts?
Wat voor AB heb jij? Ook verschillende?
Oh jij hebt dus ook zoveel om te slikken pfff..
Hoop idd dat we nog wel gewoon vak kunnen hebben![]()
Maarja dit hoort er even bij helaas.