Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn arts in amsterdam zei dat, als ik een "woei ik ben druk maar heb eigenlijk geen energie maar ga toch druk doen" bui had, mocht ik kiezen.. of ik ging stofzuigen maar ik kon natuurlijk ook kiezen voor wat extra carnitine
:P
en volgens hem was die alergische reactie ook normaal. Als ik nog bij hem zou lopen had het mooi verkeert gekomen. Als mijn huisarts het niet weet hoeveel fouten zouden er bij andere mensen dan wel niet gemaakt worden. Bedoel de meeste artsen prikken al verkeert wat de dosis betreft maar als ze dan ook nog niet eens weten wanneer je een ander soort B12 moet gaan proberen of dat er 2 merken in NL zijn..
xTweetyx schreef:Hallo.
ik heb een b12 tekort, Meeste mensen denken. ? ja en dan.maar het is veel meer dan een vitamine.
Ik heb het al vanaf mijn geboorte,dus het komt nooit meer helemaal goed bij mij,
Mijn pijntjes(weet niet hoe ik het anders moet beschrijven) zijn :
Altijd hoofdpijn,
buikpijn,
snel moe en misselijk/draaierig.
snel chaggerijnig/stemmings wisselingen.
pijn in mijn benen en armen.
veel dingen vergeten,
als ik wondjes heb, geneest dat heel langzaam.
altijd keelontsteking
en nog veel meer dingen.
zijn er nog meer mensen met b12 tekort?

AlexandraM schreef:ik heb wel ook veel hoofdpijn, snel moe enc, vergeet veel alleen dat heerst een beetje bij t grootste gedeelte van mn fam... mja heb iig ook wel wat dingen (niet altijd keelontsteking gelukkig!!!)
is er dan nergens waar je makkelijk (via een innamen van iets dus geen spuiten enzo:P) b12 kunt bijvullen in je lichaam?
) door een collega en op internet ging kijken, las ik al dat het een erg onderkend probleem was, en inderdaad als ik dit topic (gedeeltelijk tot nu toe..) door lees zijn er echt heel wat mensen met dit probleem!