Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caprice_ schreef:Een as tint kan wel, maar voor dat je gaat verven moet je het wel ontkleuren.
Je kan pakjes kopen in de winkel maar ook naar een groothandel gaan voor blondeerpoeder
en waterstofperoxide, zelf zou ik dan kiezen voor een 6% maar nooit hoger gaan dan een 9% want
dan gaat je hoofdhuid eraan! En de procenten geven alleen aan hoe snel het gaat.
Vorig jaar zelf me haar gedaan, pakje ontkleuring gehaald en beide zakjes gebruikt voor sterke
ontkleuring en toen van Garnier de kleur Champagne (tint 91 of 92) gebruikt, een hoogblonde askleur.
Als je van al die kleuren af wilt kan je idd ontkleuring gebruiken maar dan moet je wel opnieuw verven erna. En een heel goed masker erin doen want het is funest voor je haar!
Dit is een optie maar kan eigenlijk alleen als je haar in redelijk goede staat is want anders ben je straks kaal:P
Deboooraaah schreef:ikk wil graag een lok van mn haar blauw verven maar mijn mama wil niet dat ik het eerst bleek.
Mijn haar is lichtbruin.
Welke kleur zou het dan ongeveer krijgen als ik het gewoon verf zonder te bleken ??
birte schreef:dat is een optie die ik vorig jaar nog heb gehad (kun je nagaan hoe hard dat haar groeit) ik ben meer opzoek naar een model, het is nu alleen lang en verder niks, een beetje meer slag vind ik ook wel mooi maar verder kom ik niet
_Daniella schreef:birte schreef:dat is een optie die ik vorig jaar nog heb gehad (kun je nagaan hoe hard dat haar groeit) ik ben meer opzoek naar een model, het is nu alleen lang en verder niks, een beetje meer slag vind ik ook wel mooi maar verder kom ik niet
tsja model is lastig met lang haar, schuine lok zou ik doen en lagen laten knippen, niet te korte lagen, want je hebt dun haar en anders blijft er niks van over