Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Unwritten schreef:Weet iemand hoe het zit met hooikoortsmedicijenn en de pil? Dus de neusspray tegen allergieen van dat merk met die gele verpakkingen, allergietabletjes (allemaal op basis van ceterizine, bijvoorbeeld de allerfre van de drogist en de xyzal van de huisarts) en oogdruppels?
Hooikoorts kwelt mij momenteel als een bezetene.. en bah
Unwritten schreef:Weet iemand hoe het zit met hooikoortsmedicijenn en de pil? Dus de neusspray tegen allergieen van dat merk met die gele verpakkingen, allergietabletjes (allemaal op basis van ceterizine, bijvoorbeeld de allerfre van de drogist en de xyzal van de huisarts) en oogdruppels?
Hooikoorts kwelt mij momenteel als een bezetene.. en bah
Gewoon veilig dus hoor!
en ben al 2 weken aan het vloeien. Op die momenten draag ik de minitampons en zodra het naar mijn idee over is blijft ie er uit. Maar zodra ik een uurtje of 2 a 3 zonder ben begint het weer heftiger te bloeden. Dus hop tampon er weer in en het lijkt weer over te zijn
bij de verschoning, nogal vreemd naar mijn idee.
of de touwtjes op hun plaats zitten heb ik ook niet het idee dat ze langer zijn geworden of dat er iets extra's uithangt zoals het uiteinde van de mirena zelf.
Zou er eventjes mee naar de HA gaan.
Dit is namelijk al de derde in 4 jaar tijd en de laatste x was dus omdat de 2e was uitgezakt binnen 3 maanden daarom dat ik een beetje huiverig ben opdat het weer fout gaat. Met mijn eerste mirena ben ik 3 jaar onafgebroken blijven vloeien.
Met de 2e ging het eigenlijk direct goed elke 4 weken een week menstrueren totdat ie dus uitgezakt was en ik een maand heel erg menstrueerde was niet normaal meer. Vandaar mijn zorgen omdat ik nu dus ook ongesteld blijf met tussenpozen vloeien, vervelende krampen en weer echt bloed verlies.