Maaaike schreef:PW, staat in d'r profiel23
Zag het net ja, had natuurlijk ook eerst even kunnen kijken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaaike schreef:Charlot, ik kom ook uit het onderwijs! Die kinderen geven me geen rust, maar kinderen die klein en "eigen" zijn wel, lekker met wandelen en tutten. Je hebt ook wel gelijk, dat ik naar de adviezen moet luisteren en thuis moet blijven, maar het is ook niet zo dat ik dat niet gedaan heb. Heb lange tijd echt thuis gezeten, ben nu net aan het opbouwen, daarin sla ik alleen af en toe door. Vind het onderwijs gewoon leuk
. Grenzen aangeven (en aanvoelen!) is dan lastig.
Ik heb zo'n periode als nu ook gehad een jaar of 6 terug, toen was ik veel en veel verder weg, dat wil ik inderdaad niet. Maar ik ben gewoon langzamerhand toe aan iets meer.. word gek van die 4 muren om me heen!
Pollewoppy schreef:Heel herkenbaar charlot. Ik leefde in mijn hoofd, was volledig uit contact met mijn lichaam en gevoelens. Ik ben nog lerende hierin dus als je tips hebt
charlotvanre schreef:Ik vind onderwijs niet zo super. Veel te veel stress, drukte, niet goed voor mij..
Pollewoppy schreef:Charlot: Je komt helder op mij over! Kan merken dat je je beter voelt dan een paar dagen terug! Super meid!