5 kilo eraf in 7 dagen
Gezond geen hongergevoel meer! Bestel vandaag nog de capsules www.bodyslimming.nl/afslanken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
)
je hebt het in alle smaakjes!
Zilfstar schreef:En dan zie ik hieronder de advertentie:
5 kilo eraf in 7 dagen
Gezond geen hongergevoel meer! Bestel vandaag nog de capsules http://www.bodyslimming.nl/afslanken
![]()
shantal schreef:zo vandaag is me lijstje
O; 2 sesam crackers met komkommer sandwitchspread
T; niks
M; 2 br boterhammen ei ham kaas
T;kommetje komkommer yofresh
A; iets van pasta(geen idee precies wat)
sport niet zo heel veel gewandeld half uurtje ongeveer
ik vraag me af als je op een dag iets minder beweging gedaan heb blijf je dan nog wel het zelfde aantal dingen eten dan dat je in beweging bent?
en hoe krijgen jullie dat tussen doortje van de O en de M (ik sta dan wel laat tussen 9 a 10 uur omdat ik geen verplichting heb om naar me werk te gaan
maar voor de rest vind ik het wel al iets beter gaan dan dat ik deed
, gelukkig geen hoofdpijn vandaag. Ach, af en toe eens uit de bocht gaan...
) Elmira schreef:shantal schreef:zo vandaag is me lijstje
O; 2 sesam crackers met komkommer sandwitchspread
T; niks
M; 2 br boterhammen ei ham kaas
T;kommetje komkommer yofresh
A; iets van pasta(geen idee precies wat)
sport niet zo heel veel gewandeld half uurtje ongeveer
ik vraag me af als je op een dag iets minder beweging gedaan heb blijf je dan nog wel het zelfde aantal dingen eten dan dat je in beweging bent?
en hoe krijgen jullie dat tussen doortje van de O en de M (ik sta dan wel laat tussen 9 a 10 uur omdat ik geen verplichting heb om naar me werk te gaan
maar voor de rest vind ik het wel al iets beter gaan dan dat ik deed
Bedoel je een tussendoortje tussen ontbijt en middageten?
Nou als ik om 7 uur opsta, en rond 1 uur lunch, móet ik echt een tussendoortje eten anders val ik om

LadyJ schreef:pffff hoe motiveren jullie jezef?
En hoe leuk dat ene zomerjurkje zou staan als ik slanker zou zijn. Ook geef ik mezelf iets kado bij iedere 2 kilo die ik ben afgevallen. Maak van tevoren een lijstje: nieuwe schoenen, nieuw kapsel, etc. Daar verheug ik me dan op.
vanmorgen zat ik filmpjes van mijzelf te kijken van de Equiday, toen viel het me pas op hoe goed je kan zien dat ik ben afgevalen

IK OOK

. beetje weinig gegeten maar ik moest heel lang in de auto zitten en daarna paardrijden dus ik was het eten een beetje vergeten..
*