.Na mijn eten heb ik ook vaak rommelingen en verschrikkelijke buikpijn!
Oja,en die imodium neem ik meestal na ik diarree gehad heb en ik het gevoel heb dat ik het nog zal krijgen
. Ik probeer met die loperamide zeer voorzichtig om te springen en ik neem het wanneer het echt niet anders kan! In de schoolweken gebruik ik alleen colofiber (dat helpt om een regelmatige stoelgang te krijgen wat de ene dag lukt en de andere niet) maar in de examenweken helpt dat voor geen meter
Ik durf tijdens de examenperiode de slechte gewoonte te krijgen om heel weinig te eten,omdat ik dan denk hoe minder erin gaat,hoe minder eruit komt? Wanneer ik dat krijg, ben ik niet bepaald goed bezig en voel ik me niet zo lekker ! Ik ga m'n moeder eens vragen voor de examens eens langs te gaan bij de dokter
Zien of hij iets kan geven voor die stress of wat hij ook denkt wat het is!
Dat is dus echt not done voor mij!
)

als ik op locatie merk dat ik wat kan nemen, neem ik gewoon wat hoor en soms neem ik wat mee in mijn tas. En als ik weet dat we binnen een bepaalde tijd thuis zijn eet ik ook gewoon...
Ontlasting is 'verkeerd', buikpijn zijn hevige kolieken en ook weer vaak slijm erbij..
het is allemaal niks, want die medicijnen zijn ook echt niet misselijk. Maar mn klachten.. bahbah..