Even een edit: Veel mensen denken dat hun piercing vast groeid als je hem bijvoorbeeld niet draaid. Fabeltje dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wimmus schreef:Ik heb 3x een helix en 2x een tragus laten schieten, nooit ergens last van gehad.
M'n ene tragus is na een jaar uitgegroeid, maar dit heeft imo weinig met het schieten te maken. Andere tragus heb ik nu 2 jaar, is ook geschoten en ook nooit ergens last van.
Ach, ik gebruik ook gewone oorbellen voor m'n helixen, tragus en conch, dat is ook heel abnormaal
Ayasha schreef:wimmus schreef:Ik heb 3x een helix en 2x een tragus laten schieten, nooit ergens last van gehad.
M'n ene tragus is na een jaar uitgegroeid, maar dit heeft imo weinig met het schieten te maken. Andere tragus heb ik nu 2 jaar, is ook geschoten en ook nooit ergens last van.
Ach, ik gebruik ook gewone oorbellen voor m'n helixen, tragus en conch, dat is ook heel abnormaal
Da's meer geluk dan regel, ik heb er twee laten schieten en 1tje is helemaal mis gegaan terwijl de andere geen centje pijn heeft gedaanSchieten brengt hoe dan ook risico mee. Het is aan ieder om de bepalen of hij of zij dat risico neemt maar ze ontkennen is niet correct.
Ayasha schreef:Spetterrr schreef:nee het mag eingelijk niet meer!
de oorbel word er heel langszaam in geschoven.
was mijn 2e gaatje zouden bij mij ook in kraak been proberen maar kwam het niet door heen..
Ze gebruiken enkel andere machientjes maar het is nog steeds gewoon schieten, dat jouw piercer dat kennelijk traag doet veranderd niets aan de methode.
Spetterrr schreef:Ayasha schreef:
Ze gebruiken enkel andere machientjes maar het is nog steeds gewoon schieten, dat jouw piercer dat kennelijk traag doet veranderd niets aan de methode.
nee hoor de regels zijn helemaal verandert ze heeft me uitgelegt waarom maar niet goed geluistert!
wimmus schreef:Ik ontken niks![]()
Ik vertel alleen dat ik persoonlijk nooit een nadeel aan schieten heb ondervonden, en ik ben heus niet de enige met zoveel 'geluk'.
_mrie_ schreef:Ik denk niet dat daar precieze kansberekingen over zijn, maar waarom zou je het risico willen nemen. Het lijkt mij logisch dat je risico's zoveel mogelijk probeert te vermijden als het gaat om het 'verminken' van je lichaam.
Anoniem schreef:Even een vraagje!
Ik heb een aantal jaar een navelpiercing gehad, heb 'm er in't weekend eruit gehaald. Niet dat ik er last van had of iets dergelijks, ben er gewoon op uitgekeken.
Hoelang duurt het voordat het gat dicht is gegroeid / groeit het eigenlijk wel dicht ?
Alvast bedankt