aerdenhout1 schreef:Gohya..wat ik nu ga zeggen klinkt denk ik erg hard en wil je zeker niet horen, maar ik denk eigenlijk dat zoonlief liegt en op dit soort feesten toch nog steeds gebruikt!
Een hardcore party en daar is hij hoogst waarschijnlijk met vrienden? Dan is de verleiding erg groot!
Het klinkt miss.wel hard maar het kan wél de waarheid zijn wat je zegt.
En ik wil alles horen hoor ook al is het hard.
Ik weet dat hij heel af en toe nog een of ander pilletje gebruikt op een feestje,dat zegt hij me dan ook wel.Alleen heeft hij vandaag nog nix gebruikt,daar is het nu sowieso nog te vroeg voor.
Kijk die pijn op de borst heeft hij 2 jaar geleden ongeveer voor het eerst gehad,toen ging hij nog niet naar feesten.Hij kreeg toen s'nachts vreselijke pijn op de borst,was erg aan het zweten,had pijn in zijn arm en dat trok door naar achter op zijn schouderblad en hij was er misselijk bij.Vanaf toen is het eigenlijk begonnen,alleen is het met tussenpozen en niet constant.
Hij is er toen ook mee naar de HA gegaan maar die wimpelde het af met een Angina Pectoris.Er is nooit verder gekeken toen,en ik vind het best beangstigend dat hij steeds die pijn op de borst terug krijgt.
De verleiding is zeker groot met vrienden die gebruiken op zo'n feest.Voor zover ik weet is hij nu op het feest met een vriendin en wat vrienden.
Dit word weer een onrustige avond/nacht voor me.Het blijft toch je kind!