Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jarco

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 01:12

mmm allemaal herkenbare dingen, ook voor mij.

ik ziet al alleen aan de manier van doen bij een mens hoe die
in elkaar steekt. ik kan je binnen 5 minuten vertellen wat voor
soort persoon het is. maar als ik eerlijk ben zijn er ook mensen
waar ik dat niet mee heb, zeldzaam dat wel.

ook ik heb in de auto altijd een voorgevoel, als mijn ex
reed vroeg ik aan hem om goed op te passen want er gaat wat
gebeuren. en ja hoor, elke keer kropen we door het oog
van de naald.

maar in mijn ogen zijn dit geen paranormale dingen, misschien
is het gewoon mensenkennis of heb ik meerdere leven geleid.

wel krijg ik altijd kippenvel van dit soort verhalen, dus ik denk
wel dat ik er gevoelig voor ben.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 10:51

Ik ben al vanaf het begin aan het meelezen. Weet niet zeker of ik hier ook al gepost heb.

Ik heb zelf geen gave maar vindt het wel mooi dat mensen dit kunnen.

Vooral het kunnen communiceren met Dieren lijkt mij heel mooi en vooral heel erg nuttig. Ook erg handig als je dat kunt.

Omdat er hier toch wel veel mensen zij die zeggen te kunnen communiceren met dieren, wil ik 1 van hun vragen of ze mij willen helpen. We hebben wat problemen met onze hond. Als iemand mij daarmee zou willen helpen zou heel mooi zijn!
Meer info over hond en problemen graag via pb.
Ik hoop dat er iemand is die mij wil helpen!!

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:26

jarco schreef:
mmm allemaal herkenbare dingen, ook voor mij.

ik ziet al alleen aan de manier van doen bij een mens hoe die
in elkaar steekt. ik kan je binnen 5 minuten vertellen wat voor
soort persoon het is. maar als ik eerlijk ben zijn er ook mensen
waar ik dat niet mee heb, zeldzaam dat wel.

ook ik heb in de auto altijd een voorgevoel, als mijn ex
reed vroeg ik aan hem om goed op te passen want er gaat wat
gebeuren. en ja hoor, elke keer kropen we door het oog
van de naald.

maar in mijn ogen zijn dit geen paranormale dingen, misschien
is het gewoon mensenkennis of heb ik meerdere leven geleid.

wel krijg ik altijd kippenvel van dit soort verhalen, dus ik denk
wel dat ik er gevoelig voor ben.

Ik denk niet dat het je een groot instinct heb.
Ik geloof dergelijk wel in die dingen, dat ze bestaan e.d

Ik krijg ook altijd kippenvel van dat soort verhalen, heb dan ook altijd het gevoel dat
er iemand achter me staat.
Ik denk dat er veel mensen gevoelig voor zijn.

reinandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:29

iemand ervaring met gekke witte dingen op fotos?

me vriend zat gister voor de lol wat fotos te maken met zijn nieuwe telefoon van mij. bekijken we de fotos zit er op 2 fotos iets raars een witte vlek en een soort van bliksemflits boven mijn hoofd op de foto wat moet ik hier nu van denken?

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:30

Mooi om te lezen dit!

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:35

Leuke dingen staan hier zeg! :) Erg interessant.
Zelf..tsja ik weet het eigenlijk niet goed. Soms heb ik dat wel eens dat ik een erg sterk gevoel heb dat ik weet wat het antwoordt ergens op is. Bijvoorbeeld, bij zo'n spelletje 'Getal in je hoofd' iemand moet dan een getal in zijn hoofd nemen en jij moet dat dan raden. Hierbij win in bijna altijd. Alsof ik in het hoofd kan kijken van diegene. Soms lukt het ook niet, dus ik weet daarom niet goed of het echt een gave is.. :o

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 19:58

reinandje schreef:

me vriend zat gister voor de lol wat fotos te maken met zijn nieuwe telefoon van mij. bekijken we de fotos zit er op 2 fotos iets raars een witte vlek en een soort van bliksemflits boven mijn hoofd op de foto wat moet ik hier nu van denken?

Heb je die foto's op de computer staan ?

reinandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:02

@ xfeno nee helaas niet en krijg ze ook niet op me pc omdat ik geen kabeltje heb

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 20:05

reinandje schreef:
@ xfeno nee helaas niet en krijg ze ook niet op me pc omdat ik geen kabeltje heb

Jammer, was erg benieuwt :P

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:15

interresant al die gaves hier!
ik heb best vaak dejavu's en dan moet ik echt even weer denken waar was ik ook alweer??
echt heel raar.

die pagina's die ik heb gelezen staan hele mooie en bijzondere gaves tussen!!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:20

Oe, mijn moeder kan de pijn van lichte brandwonden weghalen :D , ik had me laatst (alweer :+ ) verbrand aan een pan, en dan ontstaat er zo'n klein blaartje, zon eentje die vreselijk iriteerd en pijn doet, maar die je bijna niet ziet. Toen hield mijn moeder mijn vinger een tijdje vast en toen was het weg. Ze verbaasde zich er nogal over dat het had geholpen, ze deed alleen maar wat haar oma vroeger altijd deed, en wist niet dat ze het zelf ook kon :P .

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 20:25

Ilse_123 schreef:
Oe, mijn moeder kan de pijn van lichte brandwonden weghalen :D , ik had me laatst (alweer :+ ) verbrand aan een pan, en dan ontstaat er zo'n klein blaartje, zon eentje die vreselijk iriteerd en pijn doet, maar die je bijna niet ziet. Toen hield mijn moeder mijn vinger een tijdje vast en toen was het weg. Ze verbaasde zich er nogal over dat het had geholpen, ze deed alleen maar wat haar oma vroeger altijd deed, en wist niet dat ze het zelf ook kon :P .

Ik snap echt niet waarom de meesten zich zo vaak verbranden :n
Ik heb me nog maar 1 X verbrand :+

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:26

Xfeno01X schreef:
Ilse_123 schreef:

omdat ik de koekepan altijd te dicht bij de pan vast pak, en niet aan het einde van de steel :+

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 20:49

Xfeno01X schreef:
Ilse_123 schreef:

omdat ik de koekepan altijd te dicht bij de pan vast pak, en niet aan het einde van de steel :+

Haha, die steel zit er niet voor niks aan hoor :+
maarja, nu weer even ontopic ;)

bonte_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:30

Maggie_Eddy schreef:
Hoi, ik heb geen gave, maar ben wel reeeeuze geinteresseerd hierin!! Toevallig ben ik de afgelopen tijd aan het rond kijken geweest om een reading te laten doen bij een van m'n paarden. Hoe vaak ik al wel niet tegen 'm gezegd heb hoe graag ik zou willen dat ik met hem kon 'praten'... Wat zou ik het graag kunnen.. :o Ik ga nog even gezellig meelezen :j
p.s. Dat gevoel wat eerder al beschreven is in het topic, het gevoel hebbend dat er ergens iets gebeurd, met iemand, alleen niet weten waar en met wie, heb ik ook al vaker gehad. Zo wist ik het (nog) niet, maar op de verjaardag van mijn moeder kreeg ik om iets voor vijf een heel nerveus, zenuwachtig gevoel, bewust op de klok gekeken om de tijd te weten. Heb daarna naar m'n vriendin gebeld, zomaar, om niks. Kreeg d'r vader aan de lijn, nee ze kon niet aan de telefoon komen, ze had een ongeluk gehad!! Dus ik me gehaast naar haar toe, en kon haar dus zo vertellen dat dat om 5 uur was gebeurd. ja zegt ze, heb je de ambulance gehoord? ik zo, uhh ambulance? nee, niks gehoord, noch gezien... maar wist het dus wel te vertellen. Op het moment dat haar vader zei dat ze een ongeluk had gehad, viel alles op z'n plaats. heel vreemd, maar ik denk geen gave... tenzij iemand daar anders over denkt?

die vriendin was ik haha....

ik noem het geen gave maar ik moet op sommige momenten op mijn woorden passen.
zo in juni ging tel van maggie-eddy maar omdat we pony aant klaarmaken waren voor wedstrijd nam ze niet op(ach is mijn tante dan ben ik voorlopig niet uitgepraat) ik zei toen goh en als er nou iets met je opa is?
10 min later belt tante terug dat opa oveleden is...

2e pinksterdag weer zoiets.
ik sta met mijn "mini anky"(meisje wat mijn pony uitbrengt) :D pony te vlechten en onze hoogdrachtige merrie liep wat heen en weer te banjeren ik zeg doodleuk "let op als we terugkomen ligt het veulen er......" en ja hoor ik had gelijk!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:41

onne schreef:
Denk dat Derek zat mensen heeft die hem wel geloven, ik weet zeker dat er meer is.
Het zou toch wel leuk zijn als hij eens een paar shows deed voor dieren als het mogelijk zou zijn.

Derek heeft idd genoeg mensen die hem geloven, maar hij blijft "onzeker"... hij vraagt elke show en elke reading om "validation".... zodat de mensen zien dat hij oprecht is en niet aan coldreading doet... :)

Dutchy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 09:45

ik ging op stage in het buitenland samen met een vriendin... en toen we weg gingen had ik een gevoel dat er iemand dood zou gaan.... uiteindelijk worden we op 7 dec gebeld dat haar cavia is overleden.. toen zei ze.. als dat alles is dat valt het wel mee toch.. maar mijn gevoel ging maar niet weg.. ik werd die volgende ochtend wakker en zei dat mijn gevoel weg was dat er iemand dood zou gaan.. dus nix meer aan het handje... totdat we op 8 dec om half 8 sochtends gebeld worden door de moeder van mijn vriendin om te laten weten dat haar vader is overleden.. die had die nacht een hart stilstand gehad...

vreemd he...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:51

Ik wilde gisteren mijn paard uit het bakkie halen maar die is bang want hij moet over een bruggetje.Op het moment dat ik hem er uit haalde kwam er een trauma heli over,dus ik dacht meteen oei das een slecht voor teken.Hij liep over het bruggetje en neemt de met een run de bocht.Ik kwam tussen hem en een hek te zitten,dus ik deed me erg zeer.Volgende keer wacht ik even.

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:31

Dit vind ik echt heel eng...
een vriendin van mij heeft laatst een zelfmoordpoging gedaan, maar is nog op tijd naar het ziekehuis gebracht.
Vandaag vroeg ik aan haar klasgenoot of ze er weer was...
Die klasgenoot zei: Nee morgen komt ze weer.
En dit heb ik precies hetzelfde gedroomt, ik heb toen gedroomt dat ze die avond (deze dus) zelfmoord zou plegen en het haar was gelukt,
ik ben zo bang nu...

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:08

Hoi Sjaan :D :D

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:49

Zonnebloemen..
Ik kreeg een hele bos mee van de boerderij waar ik werk.. Ze waren allemaal dezelfde dag geplukt..
1 bos, naar mijn opa en oma
1 bos, naar mijn vader
1 bos, naar mijn moeder..

Mijn vader en moeder zijn gescheiden, en wilden het toen opnieuw proberen.
Mijn opa en oma hadden allebij kanker..

De bos bij mijn vader, de bloemen begonnen al te hangen na 1 dag.
De bos bij mijn moeder, de bloemen begonnen al te hangen na 1 dag..
De bos bij mijn opa en oma.. Ze bleven 2 weken vollop bloeien..!

Tussen mijn vader en moeder is het nooit meer goed gekomen..
Mijn opa en oma zijn allebij genezen..

Toeval? :D

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:52

reinandje schreef:

Dat zijn orbsen..
Energievelden van overleden mensen.
Doen verder niks.. :P

Idifix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:56

ik weet niet of dat een echte gave is maar mensen zeggen me vaak dat ik veel inlevingsgevoel heb in situaties en op vlak van liefde vaak goede raad kan geven en kan luisteren zg maar... :D

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:59

Idifix schreef:
ik weet niet of dat een echte gave is maar mensen zeggen me vaak dat ik veel inlevingsgevoel heb in situaties en op vlak van liefde vaak goede raad kan geven en kan luisteren zg maar... :D

Inlevingsvermogen :D

En het kan ook zijn dat je high-sensitief bent.. ;)
Dat heb ik zelf ook, kan me zo inleven in een persoon dat ik zijn/haar emoties over kan nemen..
Gelukkig weet ik hier nu mee om te gaan :)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:33

Heey

Ik weet niet zeker of het een gave is maar ik voel dingen aankomen. Ik weet dan niet waar, wanneer en hoe er iets gaat gebeuren. Ook droom ik s'nachts dingen die uitkomen.

in mei heb ik mijn paard in moeten laten slapen, voordat de dierenarts was geweest voelde ik me al super rot. S'nachts had ik een droom dat hij de ziekte van cushing had, dampig was en een slecht hard had. De volgende dag VA geweest, prognose : Ziekte van cushing, dampig en slecht hart.

ook toen ik een bit ging kopen wist ik precies welke ik moest hebben zonder dat ik ergens informatie vandaan haalde, ik liep op het bit af en wist dat het dat bit moest zijn.

Ik voel ook wanneer het slecht gaan met mijn oma, zodra oma ziek gaat worden voel ik me heel raar ( heb geen pijn ofzo)

Ook kan ik stralen. Mijn moeder kan dit ook.