Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jarco schreef:mmm allemaal herkenbare dingen, ook voor mij.
ik ziet al alleen aan de manier van doen bij een mens hoe die
in elkaar steekt. ik kan je binnen 5 minuten vertellen wat voor
soort persoon het is. maar als ik eerlijk ben zijn er ook mensen
waar ik dat niet mee heb, zeldzaam dat wel.
ook ik heb in de auto altijd een voorgevoel, als mijn ex
reed vroeg ik aan hem om goed op te passen want er gaat wat
gebeuren. en ja hoor, elke keer kropen we door het oog
van de naald.
maar in mijn ogen zijn dit geen paranormale dingen, misschien
is het gewoon mensenkennis of heb ik meerdere leven geleid.
wel krijg ik altijd kippenvel van dit soort verhalen, dus ik denk
wel dat ik er gevoelig voor ben.
Erg interessant.
reinandje schreef:iemand ervaring met gekke witte dingen op fotos?
me vriend zat gister voor de lol wat fotos te maken met zijn nieuwe telefoon van mij. bekijken we de fotos zit er op 2 fotos iets raars een witte vlek en een soort van bliksemflits boven mijn hoofd op de foto wat moet ik hier nu van denken?
, ik had me laatst (alweer
) verbrand aan een pan, en dan ontstaat er zo'n klein blaartje, zon eentje die vreselijk iriteerd en pijn doet, maar die je bijna niet ziet. Toen hield mijn moeder mijn vinger een tijdje vast en toen was het weg. Ze verbaasde zich er nogal over dat het had geholpen, ze deed alleen maar wat haar oma vroeger altijd deed, en wist niet dat ze het zelf ook kon
. Ilse_123 schreef:Oe, mijn moeder kan de pijn van lichte brandwonden weghalen, ik had me laatst (alweer
) verbrand aan een pan, en dan ontstaat er zo'n klein blaartje, zon eentje die vreselijk iriteerd en pijn doet, maar die je bijna niet ziet. Toen hield mijn moeder mijn vinger een tijdje vast en toen was het weg. Ze verbaasde zich er nogal over dat het had geholpen, ze deed alleen maar wat haar oma vroeger altijd deed, en wist niet dat ze het zelf ook kon
.

Xfeno01X schreef:Ilse_123 schreef:Oe, mijn moeder kan de pijn van lichte brandwonden weghalen, ik had me laatst (alweer
.
Ik snap echt niet waarom de meesten zich zo vaak verbranden
Ik heb me nog maar 1 X verbrand
Maggie_Eddy schreef:Hoi, ik heb geen gave, maar ben wel reeeeuze geinteresseerd hierin!! Toevallig ben ik de afgelopen tijd aan het rond kijken geweest om een reading te laten doen bij een van m'n paarden. Hoe vaak ik al wel niet tegen 'm gezegd heb hoe graag ik zou willen dat ik met hem kon 'praten'... Wat zou ik het graag kunnen..Ik ga nog even gezellig meelezen
p.s. Dat gevoel wat eerder al beschreven is in het topic, het gevoel hebbend dat er ergens iets gebeurd, met iemand, alleen niet weten waar en met wie, heb ik ook al vaker gehad. Zo wist ik het (nog) niet, maar op de verjaardag van mijn moeder kreeg ik om iets voor vijf een heel nerveus, zenuwachtig gevoel, bewust op de klok gekeken om de tijd te weten. Heb daarna naar m'n vriendin gebeld, zomaar, om niks. Kreeg d'r vader aan de lijn, nee ze kon niet aan de telefoon komen, ze had een ongeluk gehad!! Dus ik me gehaast naar haar toe, en kon haar dus zo vertellen dat dat om 5 uur was gebeurd. ja zegt ze, heb je de ambulance gehoord? ik zo, uhh ambulance? nee, niks gehoord, noch gezien... maar wist het dus wel te vertellen. Op het moment dat haar vader zei dat ze een ongeluk had gehad, viel alles op z'n plaats. heel vreemd, maar ik denk geen gave... tenzij iemand daar anders over denkt?
pony te vlechten en onze hoogdrachtige merrie liep wat heen en weer te banjeren ik zeg doodleuk "let op als we terugkomen ligt het veulen er......" en ja hoor ik had gelijk! onne schreef:Denk dat Derek zat mensen heeft die hem wel geloven, ik weet zeker dat er meer is.
Het zou toch wel leuk zijn als hij eens een paar shows deed voor dieren als het mogelijk zou zijn.
reinandje schreef:iemand ervaring met gekke witte dingen op fotos?
me vriend zat gister voor de lol wat fotos te maken met zijn nieuwe telefoon van mij. bekijken we de fotos zit er op 2 fotos iets raars een witte vlek en een soort van bliksemflits boven mijn hoofd op de foto wat moet ik hier nu van denken?
Idifix schreef:ik weet niet of dat een echte gave is maar mensen zeggen me vaak dat ik veel inlevingsgevoel heb in situaties en op vlak van liefde vaak goede raad kan geven en kan luisteren zg maar...