Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
succes.
wat vervelend zo'n aanval, je bent denk ik toch wat te ver over je grenzen gegaan. Bij mij lucht huilen meestal ook wel op. Heb je nog wel wat kunnen slapen? Het herstel en het leven gaan met ups en downs, nu gaat het weer even minder maar ook de betere tijden komen weer. Succes vandaag in de groep, als je eens iets kwijt wilt wat hier niet kan dan mag je me pben maar dat weet je wel. Knuffel voor jou.
denk dat het wel goed is dat je er wat van hebt gezegd in de groep, soms helpt het om te delen, gedeelde smart is halve smart. Je bent nu nog even bang voor reacties of wat ze van je denken maar ergens luchtte het misschien toch wel op, omdat je er zo mee zit? Je moet niet meer vertellen dan waar jij je prettig bij voelt. Wat ik zelf altijd merk is dat als je jezelf opensteld een ander dit ook meer doet dus misschien kan een ander je hiermee helpen of komt er meer begrip voor jou situatie. Daarnaast vind ik het knap dat je het hebt verteld. Hoe reageerde ze erop? Iedereen zit daar natuurlijk door iets wat er is gebeurt en ik denk dat je ook altijd wel dingen voor jezelf moet houden maar delen kan je wel helpen.
we zijn er voor je.
en dikke digiknuffel geven. 1 voor 1 zijn jullie fantastische mensen en ik vind het echt chique hoe jullie al jullie problemen trotseren.
Jij ook bedankt voor je lieve woorden.
Daardoor lukt het me weer even om me te focussen op datgene dat ik al bereikt heb de afgelopen tijd