Petite, welkom hier, iedereen is welkom. Zelf heb ik ook geen AD gehad dus hier kan ik je helaas niet mee helpen.
PW,
wat vervelend zo'n aanval, je bent denk ik toch wat te ver over je grenzen gegaan. Bij mij lucht huilen meestal ook wel op. Heb je nog wel wat kunnen slapen? Het herstel en het leven gaan met ups en downs, nu gaat het weer even minder maar ook de betere tijden komen weer. Succes vandaag in de groep, als je eens iets kwijt wilt wat hier niet kan dan mag je me pben maar dat weet je wel. Knuffel voor jou.
Angela, knap dat je toch de groep opzoek, denk ook dat dat de beste keuze is want je zult het toch eens moeten doen maar ik snap dat je liever niet had gegaan. Ben benieuwd hoe het was? Waren er nog bekende bij? Daarna running, dat deed je misschien wel even goed?
Hier gaat het nog wel goed (vind het best rot om dat te zeggen). Slaap nogsteeds niet echt goed, heb veel nachtmerries, geen hele zware gelukkig maar het zijn geen prettige dromen daardoor word ik niet zo fijn wakker. Wil vandaag wat dingen in het huis doen, buiten zal niks worden want het regent. Sterkte dames, ik leef met jullie mee en vind het lastig nu het met mij iets beter gaat om te posten.