Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:hoe zit het eigenlijk, ga je dood als je het vaccin niet neemt?
of maak je dan kans om dood te gaan.
ik vind op zo'n grote schaal vaccineren nogal creepy, je moet er maar blind op vertrouwen dat het vaccin goed voor je is, en er geen kwade bedoelingen achter zitten.
lees hier en daar behoorlijk heftige theorieën, zoals dat het virus gemaakt moet zijn in een lab, dat zoiets niet zomaar ontstaat en dus bewust is losgelaten op de mensen, en vervolgens komen ze met 'de oplossing', namelijk een vaccin voor iedereen..
Citaat:DAT noemen ze nou survival of the fittest!
Sorry, je kan niet de hele wereld redden, dat is gewoon niet te doen!
Citaat:ik denk dat je het beter gewoon geluk kunt noemen..
Zwerte schreef:Marigold schreef:hoe zit het eigenlijk, ga je dood als je het vaccin niet neemt?
ik vind op zo'n grote schaal vaccineren nogal creepy, je moet er maar blind op vertrouwen dat het vaccin goed voor je is, en er geen kwade bedoelingen achter zitten.
lees hier en daar behoorlijk heftige theorieën, zoals dat het virus gemaakt moet zijn in een lab, dat zoiets niet zomaar ontstaat en dus bewust is losgelaten op de mensen, en vervolgens komen ze met 'de oplossing', namelijk een vaccin voor iedereen..
je moet niet alles geloven wat je leest.... wordt je hartstikke gek van!
Zo'n virus kan vrij makkelijk gewoon ontstaan hoor, die complottheorieen gooien mensen graag direct mee! Als je het niet vertrouwd neem je het vaccin toch niet?
ShirleyM schreef:Oh ja en de kans dat je er aan dood gaat is volgens de statistieken 0.57%
ShirleyM schreef:Oh ja en de kans dat je er aan dood gaat is volgens de statistieken 0.57%
Marigold schreef:hoe zit het eigenlijk, ga je dood als je het vaccin niet neemt?
Veulen84 schreef:Ik vind het wel een beetje opgeklopt allemaal. Er zijn 135 gevallen van mexicaanse griep. De kans dat je Q-koorts met 1518 zieken is vele malen groter.