Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Jeetje, Ketaki, dan heb jij er wel meer last van gehad dan ik zeg.
Ik heb amper pijn gehad na het plaatsen van mijn tweede spiraaltje.
Bij mij was het wel meteen gelukt na het verwijderen van de een of de ander terug te plaatsen. Het plaatsen was wel pijnlijk en ik heb even een uurtje op bed bij liggen komen toen ik weer thuis was, maar daarna weinig last.
Ketaki schreef:ik heb vandaag me 2e spiraaltje laten plaatsen.
maand terug heb ik de eerste laten verwijderen en toen wilden ze de nieuwe er gelijk inzetten, maar dat lukte niet, want ze konden niet meten hoelang die draadjes moesten worden.
nou gelukkig wel.
heb de hele dag in bed gelegen en had gigantische buikpijn, maar met een ibuprofen merk je er weinig van.
ik hoop dat ik morgen geen last ervan heb.
is het trouwens een normaal iets, als je daar misselijk van kan raken als ie er net in zit
daisies schreef:Ketaki schreef:ik heb vandaag me 2e spiraaltje laten plaatsen.
maand terug heb ik de eerste laten verwijderen en toen wilden ze de nieuwe er gelijk inzetten, maar dat lukte niet, want ze konden niet meten hoelang die draadjes moesten worden.
nou gelukkig wel.
heb de hele dag in bed gelegen en had gigantische buikpijn, maar met een ibuprofen merk je er weinig van.
ik hoop dat ik morgen geen last ervan heb.
is het trouwens een normaal iets, als je daar misselijk van kan raken als ie er net in zit
Als ik vragen mag, waarom heb je m er voor de 2e keer in laten zetten?
chantalvdv schreef:Hoeveel procent kans is er dat je zwanger word met de Mirena?
En mocht ik het idee hebben zwanger te zijn, kan hij er dan gewoon uitgehaald worden? Of is het vruchtje dan al verstoten?
Nativa schreef:Word het spiraaltje vergoed door de verzekering?
goeroe schreef:lillytjuh schreef:nee ik doe dat niet. Ik ga er vanuit dat ik zelf echt wel door heb wanneer er iets niet in de haak is. En tja mocht ik zwanger zijn is het ook geen probleem. (moeten we alleen per direct een huis kopen haha)
Hoezo moet je dan een huis kopen?Sorry off-topic.
goeroe schreef:Nativa schreef:Word het spiraaltje vergoed door de verzekering?
Volgens mij wel, maar ik weet het niet 100% zeker. Eén ding weet ik wel zeker, en dat is dat je hem sowieso zelf moet betalen als je je eigen risico nog niet overschreden hebt.Daar staat tegenover dat het altijd nog goedkoper is dan de pil, als je hem tenminste lang genoeg laat zitten.