Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacqie70 schreef:Ach, wie ben ik om mijn dochter een tragus te verbieden als ik zelf 9 oorbellen, een rookpiercing, klithoodpiercing en navelpiercing heb.... Ze wil ook graag een navelpiercing, maar daar vind ik haar nog te jong voor en bovendien heeft ze totaal geen buik, dus die groeit nu geheid uit. Veelste veel spanning erop. Ze moet minstens 14 zijn voor een navelpiercing vind ik.
pharagirlke schreef:jacqie70 schreef:Ach, wie ben ik om mijn dochter een tragus te verbieden als ik zelf 9 oorbellen, een rookpiercing, klithoodpiercing en navelpiercing heb.... Ze wil ook graag een navelpiercing, maar daar vind ik haar nog te jong voor en bovendien heeft ze totaal geen buik, dus die groeit nu geheid uit. Veelste veel spanning erop. Ze moet minstens 14 zijn voor een navelpiercing vind ik.
Kijk en dat vind ik nu net super. Toelaten wat kan maar ook kunnen verbieden (en onderbouwen waarom). Da's gewoon een mooie middenweg zoeken. Je mag, maar je wacht tot de risico's op uitgroeien minimaal zijn.
pharagirlke schreef:Ik belde gewoon vanuit de piercing shop. 'He mam, is het goed als ik een labret laat zetten?' 'Wat voor eentje is dat?' 'Zo eentje in je onderlip.' 'Doe wat je niet laten kan!'
Ik was zo verbaast, mijn moeder laat zulke dingen normaal écht niet toe. (ik ben overigens al een tijdje 18 geworden inmiddels maar vraag nog steeds braaf of het mag.)
pharagirlke schreef:Kijk en dat vind ik nu net super
Roomz schreef:Hoe bedoel je met "origineel?"
xDramaQueen schreef:moet je eens tegen de werkgever zeggen, wijst hij je heel orgineel de deur
jacqie70 schreef:Ach, wie ben ik om mijn dochter een tragus te verbieden als ik zelf 9 oorbellen, een rookpiercing, klithoodpiercing en navelpiercing heb.... Ze wil ook graag een navelpiercing, maar daar vind ik haar nog te jong voor en bovendien heeft ze totaal geen buik, dus die groeit nu geheid uit. Veelste veel spanning erop. Ze moet minstens 14 zijn voor een navelpiercing vind ik.