[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:04

ouders hoeven ook meestal geen id te laten zien :n

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:07

Toch kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Stel je voor dat ze het niet bij zich hebben, maar het wel gevraagd wordt. Dan is dochterlief (of zoonlief kan ook natuurlijk) niet blij ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:08

Heb je gelijk in. :j Dan zou ik mijn moeder ook slaan. :')

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:05

ik heb altijd mijn ID wel bij me, en mijn vader ook wel :P (geloof ik)
zal hem vanavond eens vragen of ik van hem een piercing mag, of dat hij mee gaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:06

Hahaha, zou ik eens aan m'n vader moeten vragen.
He joh, ga je ff mee een piercing zetten. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:12

Mijn moeder ziet mij of mijn zusje al aan komen. _O-
Die vind piercings echt sooo ordinair.
En daarbij zijn we beiden meerderjarig, maar toen mijn zusje 17 was gingen we samen een tragus laten zetten en bij thuiskomst: kijk mam, mooi he?

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:14

hah :P
ja klinkt misschien wat raar xD
maar hij vindt meestal wel dingen goed.. heb alleen met hem afspraak gemaakt over tong en lippiercing,dat ik die pas op mijn 16e neem :P

zometeen neemt je vader zelf ook nog een piercing =O das pas lachen xD

wat zei je moeder daarop?
ik denk dat ik dan het huis word uitgetrapt =O of dat ze het er werkelijk waar uit gaan trekken
0.o ze kunnen het ook minder pijnlijk doen, en gewoon het balletje eraf draaien, ding eruit halen :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:25

Ik belde gewoon vanuit de piercing shop. 'He mam, is het goed als ik een labret laat zetten?' 'Wat voor eentje is dat?' 'Zo eentje in je onderlip.' 'Doe wat je niet laten kan!'

Ik was zo verbaast, mijn moeder laat zulke dingen normaal écht niet toe. (ik ben overigens al een tijdje 18 geworden inmiddels maar vraag nog steeds braaf of het mag.)

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:31

Ach, wie ben ik om mijn dochter een tragus te verbieden als ik zelf 9 oorbellen, een rookpiercing, klithoodpiercing en navelpiercing heb.... Ze wil ook graag een navelpiercing, maar daar vind ik haar nog te jong voor en bovendien heeft ze totaal geen buik, dus die groeit nu geheid uit. Veelste veel spanning erop. Ze moet minstens 14 zijn voor een navelpiercing vind ik.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:33

jacqie70 schreef:
Ach, wie ben ik om mijn dochter een tragus te verbieden als ik zelf 9 oorbellen, een rookpiercing, klithoodpiercing en navelpiercing heb.... Ze wil ook graag een navelpiercing, maar daar vind ik haar nog te jong voor en bovendien heeft ze totaal geen buik, dus die groeit nu geheid uit. Veelste veel spanning erop. Ze moet minstens 14 zijn voor een navelpiercing vind ik.

Kijk en dat vind ik nu net super. Toelaten wat kan maar ook kunnen verbieden (en onderbouwen waarom). Da's gewoon een mooie middenweg zoeken. Je mag, maar je wacht tot de risico's op uitgroeien minimaal zijn. :j

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:38

pharagirlke schreef:
jacqie70 schreef:

Kijk en dat vind ik nu net super. Toelaten wat kan maar ook kunnen verbieden (en onderbouwen waarom). Da's gewoon een mooie middenweg zoeken. Je mag, maar je wacht tot de risico's op uitgroeien minimaal zijn. :j

Ahhh dank je! :o Moeder zijn is echt niet zo makkelijk.... :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:42

Mijn moeder vind een paar piercings niet erg dank aan navel, oorpiercings, neuspiercing , wenkbrauwpiercing. De rest vind ze echt niks, en mochten we ook alleen laten zetten als we het huis uit waren.

Van mijn tongpiercing wil ze echt niks weten.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:29

pharagirlke schreef:
Ik belde gewoon vanuit de piercing shop. 'He mam, is het goed als ik een labret laat zetten?' 'Wat voor eentje is dat?' 'Zo eentje in je onderlip.' 'Doe wat je niet laten kan!'

Ik was zo verbaast, mijn moeder laat zulke dingen normaal écht niet toe. (ik ben overigens al een tijdje 18 geworden inmiddels maar vraag nog steeds braaf of het mag.)

ik ben bijna 20, maar als mijn moeders iets niet wil, dan niet, ik woon onder haar dak, haar regels.
ze gaat overigens wel mee als t mag maar vind t 3x niets als haar dochtertje pijn heeft. zo ook met tattoo's

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:31

pharagirlke schreef:
Kijk en dat vind ik nu net super

Ik vind dat ook super *D
Mijn moeder was heel simpel. Tot je 16de mag je geen navelpiercing... En toen ik 16 was geworden had ik gezegt van zo nu mag ik een navelpiercing 8-) (had daar al 3 jaar naar toe geleeft) En toen meldde ze mij doodleuk dat ik tot me 18de moest wachten... Nou toen ben ik maar gewoon een keer een piercingsshop ingewandelt en heb een navelpiercing laten zetten! Toen ze er achter kwam was ze best teleurgestelt, maar ze snapte het volgens mij ook wel! Me moeder vind piercings nog steeds niks, maar verbieden doet ze niet.

Roomz schreef:
Hoe bedoel je met "origineel?"

Gewoon zoals je er altijd bij loopt...

xDramaQueen schreef:
moet je eens tegen de werkgever zeggen, wijst hij je heel orgineel de deur :D

:+ Ja maar dan weet je wel meteen waar je aan toe bent }>

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:31

Mijn tattoo vond ze echt super, net als die van mijn broertje.
Wat is dat eigenlijk toch, als ik alles zo lees , zijn de meeste ouders meer tegen piercings dan tegen tattoeages :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:36

Ik mocht een plakplaatje of een strass-steentje/neppiercing toen ik nog thuis woonde.
Mijn zusje woont nog thuis en heeft een tattoo en 2 piercings.
Snappen jullie het nog, ik niet nl. :')

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:37

Mijn moeder vind piercings en tatoo's associaal :+
Terwijl ik vind dat als je het maar smaakvol houd het erg mooi kan zijn 8-)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:48

Ik heb daarom bewust kleine steentjes gekozen. :)
Je ziet het wel, maar het is heel subtiel, al wil ik in mijn tragus eigk een nog kleiner steentje.

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:53

jacqie70 schreef:

Hah, daar heb je wel een punt =P

Ik snap sommige ouders aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook wel weer niet.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:53

over 5 dagen is mn navelpiercing jarig yeaaa! :D dan istie 1 jaaar hihi
Ik wil nog graag een tragus piercing hebben... nogsteeds. nja toch mama binnenkort weer lief aan kijken.

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:58

deniiSee; veel aardige dingen doen, en veel slijmen XD bij sommige werkt dat :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 18:15

Mijn moeder laat piercings nog net door de beugel (hoewel, nu moet ik wel stoppen van haar) maar tattoo, dat zou volgens haar echt niet kunnen...

En laat ik nu wel eentje willen :=

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:21

NOU ..

Ik heb hem hoor :') .

Heb wel wat gescholden en schoot daarna in de slappe lach,
Maar ben tevreden, heb een blauw steentje :) .

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:25

Hallooo,

Ik heb de saaie balletjes van m'n snug nou wel gezien, wil wel wat anders. Graag iets met een steentje oid. Nu zat ik even op AlloverPiercings te snuffelen, maar kan het nog niet helemaal vinden geloof ik.
Heb 1,2 mm draad nodig.. En denk dat balletjes die ik nu heb van die standaard kleine balletjes zijn.. Hoe groot is dat? 2/3 mm? Nou leek mij het handigst als op de buitenste een gewone komt, en aan de binnenkant zo'n 90 graden balletje.. Alleen kan ik die niet in 1,2 mm vinden? Hebben ze die ergens anders of zijn die er gewoon niet?
Ik wil ook niet van die grote ballen er op. Dus als iemand nog een webshop weet vól met miniballetjes, kom maar op! :D

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:32

Naomi_Haffie schreef:
NOU ..

Ik heb hem hoor :') .

Heb wel wat gescholden en schoot daarna in de slappe lach,
Maar ben tevreden, heb een blauw steentje :) .

en hoe ging het?:P
hah xD heel wat gescholden?:P