Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paintlinger schreef:Even en vraagje over de Nuva...
Hoe diep zittie bij jullie? (in cm..)
heb namelijk de indruk dat niet zo diep is als ik in eerste instantie dacht...
Snoevie schreef:hij raakt hem wel aan denk ik,maar je merkt het eigenlijk niet.
zo diep is het daar nu ook weer niet
Lalidan schreef:Nagyl schreef:alleen soms kan ik zelfs geen mini tampons verdragen, dus ben ik bang dat ik die ring ook niet kan verdragen...
Misschien een onbehoorlijke vraag zo op een forum hoor, dus als je hem niet wilt beantwoorden begrijp ik dat, maar wat is de reden dat je een tampon niet verdraagt? Tampons zijn nog redelijk dik in vergelijking met de nuvaring, bovendien vind ik tampons, zeker op mijn lichtere dagen, behoorlijk stroef. Daar heb ik met de ring allemaal geen last van. Daarnaast kan je de nuvaring in verschillende vormen buigen. Als een tampon net tegen een vervelend plekje aandrukt bijvoorbeeld, kan je weinig anders doen dan proberen hem er opnieuw in te doen en hopen dat hij er niet weer tegen aandrukt, maar ze blijven even lang en dik en komen vaak weer op dezelfde plek te zitten. De nuvaring duw je gewoon in een andere vorm, waardoor je hem net iets anders inbrengt met meer kans dat hij op een andere plek terecht komt zeg maar. Weet even niet goed hoe ik het uit moet leggen.
Ik moet vandaag de ring inbrengen, is er interesse dat ik een foto maak met een minitampon ernaast?? Dat degene die er over zitten te denken kunnen zien hoe dat ding eruitziet??
2misty2 schreef:Hadden jullie in het begin ook bijwerkingen van de nuvaring ?
2misty2 schreef:Hadden jullie in het begin ook bijwerkingen van de nuvaring ?