Marchador schreef:lammie, jeetje, ja tuurlijk kan je de bewoners nie aan hun lot overlaten. Maar denk ook aan jezelf hoor! Je weet natuurlijk nooit wat er tijdens een aanval kan gaan gebeuren, denk aan bijvoorbeeld flauwvallen, dat het nooit is gebeurd wil niet zeggen dat het nooit gaat gebeuren. Sterkte ermee.
ik denk ook aan mezelf...bij mij werden de aanvallen hoofdzakelijk veroorzaakt door de hoge werkdruk en stress op het werk en nu werk ik bij een andere instelling met een andere doelgroep wat lichamelijk veel minder zwaar is en veel minder stress en helemaal geen hoge werkdruk heb dus sinds ik weet dat ik daar was aangenomen verdwenen de aanvallen ook al, eerst verminderen en sinds ik bij mijn vorige werk weg ben helemaal aanvalsvrij tot nu toe...
flauwvallen is ook nog nooit gebeurd...het ergste wat gebeurd is is dat een bewoner op de badbrancard lag en dat ik even een minuutje moest zitten op de badrand (van het vaste bad)...en toen ben ik met heel veel pijn en moeite weer doorgegaan...