Nu is hij ontstoken en doet hij nog geen pijn, hij jeukt enkel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giloni schreef:Ik wil nog steeds een tragus
Hoeveel kost het ongeveer?
LadyAngel schreef:Ketaki schreef:
Maar daar kan ik niet aan afzien of ze ook echt goed zijn
Ketaki schreef:mogen jullie de navel piercing dan schoonhouden met alcohol?
bij mij staat er dat ik het alleen met zeezout mag doen
gribaldi schreef:tjah dat is wl zo wie pijn wil zijn moet pijn leiden maar eerst nog me moeder overtuigen min pa vindt het best me oma wil wel meej dus misschien doe ik het van de winter hoeft me ma hem ook niet te zien
0ojannekeo0 schreef:Giloni schreef:Ik wil nog steeds een tragus
Hoeveel kost het ongeveer?
Hier in de stad maar 5 euro. Net zo veel als een normale oorbel.
Ketaki schreef:gribaldi schreef:tjah dat is wl zo wie pijn wil zijn moet pijn leiden maar eerst nog me moeder overtuigen min pa vindt het best me oma wil wel meej dus misschien doe ik het van de winter hoeft me ma hem ook niet te zien
zou je even op je taal willen letten.
er mag niet in MSN/BREEZER-taal geschreven worden
SuusJa schreef:Tragus laten piercen zal wel rond de 45 euro zijn, misschien iets goedkoper. Heb paar weken terug een rookpiercing laten piercen, dat was 45euro.
Maar ik ben op zoek naar de naam van deze piercing, ik zal het omschrijven: Niet door je tepels, ook niet precies tussen je boobies maar net iets boven je decollite, gewoon door die huid daar en dan een staafje. Heb echt geen flauw idee hoe het heet, plaatje ervan zoeken gaat zo ook lastig want ze staan niet op piercingsites tussen de ´standaard´ piercings! Iemand enig idee??
Nadhir schreef:Klopt idd een vriendin van me heeft hem n jaar geleden laten piercen en hij is er inmiddels uit...uitgegroeid