Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
har166 schreef:Ik ben me aan het oriënteren op een traject met medicatie. Bij Yazen wordt Mounjaro aangeraden en bij Getwellis Ozempic. Nu lees ik hier toch iets meer positieve ervaringen met Mounjaro dus ik twijfel waar ik zal starten. Bij Yazen moet je eerst een bloedtest laten doen maar dat moet doordeweeks in de ochtend en dan ben ik niet beschikbaar ivm werk. Daarnaast is er wat onduidelijkheid over de priklocatie waar ook de klantenservice/chat'persoon' me niet bij kon helpen.
Zijn er mensen die duidelijk verschil hebben gemerkt tussen beide merken? Of stel ik nu een vraag die al 50x is gesteld?
cissy schreef:Als het onzin zou zijn waarom staat het dan in de bijsluiter??
Dat het er niet bij zit betekent niet dat het niet hoeft, naaldjes zitten er ook niet standaard bij en zonder wordt het lastig prikken.
Afgelopen vrijdag voor het eerst 5mg M gepakt, bizar hoe dat werkt. Echt geen snaaizin meer maar moet ook vreselijk moeite doen om te blijven eten. Heb geen honger of dorst. Heel raar.
har166 schreef:Ik ben me aan het oriënteren op een traject met medicatie. Bij Yazen wordt Mounjaro aangeraden en bij Getwellis Ozempic. Nu lees ik hier toch iets meer positieve ervaringen met Mounjaro dus ik twijfel waar ik zal starten. Bij Yazen moet je eerst een bloedtest laten doen maar dat moet doordeweeks in de ochtend en dan ben ik niet beschikbaar ivm werk. Daarnaast is er wat onduidelijkheid over de priklocatie waar ook de klantenservice/chat'persoon' me niet bij kon helpen.
Zijn er mensen die duidelijk verschil hebben gemerkt tussen beide merken? Of stel ik nu een vraag die al 50x is gesteld?
cissy schreef:Mijn neurodivergente brein raakt daar zwaar geïrriteerd van en dan vliegt die (zware rvs thermofles 780ml) door de kamer/kantoor.![]()