Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samantha_ schreef:Ik kan je ook niet helpen denk ik, ik heb verschillende en vind zonder haakjes etc het fijnste.
Heb ook hele simpele van decathlon en die zit ook prima. Heb er ook paar van AYBL voor sportschool maar die doe ik ook wel eens met hardlopen aan. Vind die het voordeel hebben dat ze padding hebben. Ik vind het best irritant als iedereen ziet dat je het koud hebt.
Achterom schreef:Meelezer komt even binnenvallen, ik word vaak heel blij van jullie verhalen, maar omdat het tempo van posten hier hoog ligt gaat het me niet lukken om heel actief deel te nemen
Maar wel even een vraag: ik vermoed dat mijn sportbeha's aan vervanging toe zijn, en aangezien ik 4x per week aan het hardlopen ben, heb ik er toch wel een aantal nodig
Iemand tips voor goede (betaalbare) sportbeha's die goed geschikt zijn voor hardlopen (high support), zonder beugel? Ik loop afstanden tot en met de halve marathon, dus het moet echt wel lekker zitten.
Nu de beha's niet meer goed zitten heb ik iedere keer schuurplekken, dat schiet niet op