Azmay: tjonge wat heftig en wat een ontroerende foto. Ben blij dat ze het zo goed doet nu!
Mriek: fijn dat Hidde zo goed heeft geslapen! 6,5 uur is al bijna een hele nacht
En wat fijn dat je weer mag paardrijden! Lekker rustig opbouwen
Bloedprikken ging prima, ze prikte eerst er iets naast, maar had er geen last van ofzo
Gnome: heerlijk dat het zo goed gaat! Vandaag lekker weer om een stukje te lopen

Het is ook erg warm in de zon, dus snap wel dat Boris het te warm kan krijgen daardoor.
Jitske: ah wat balen! Kan gelukkig niet lang meer duren, ik hoop voor je dat je snel de kleine bij je hebt
Annemijn: oh bij jou rommelt het dus ook wat! Hoeveel weken ben jij?
Melanie: wat fijn dat je niet meer naar het ziekenhuis hoeft! Zou fijn zijn dat alles rustig is en je thuis kunt bevallen
Nicje: tjonge wat bizar dat ze daar nog de ruimte voor heeft! Dan kan ze in theorie ook weer terug draaien, dus laten we hopen dat dag vanzelf gebeurd, zo’n draaipoging lijkt me erg vervelend…
Happybudda: wat naar dat je bloeddruk zo hoog blijft! Ik snap goed dat je daar even goed doorheen zit, zeker als je nu het hele weekend moet wachten op een afspraak. Die medicatie werkt voor je gevoel helemaal niet?
Gisteravond ging ik zwemmen, maar na 40 min had ik zo’n erge kramp. Eerst in 1 voet, daarna in 2. Het ging maar niet weg, dus heb 20 min naast het bad gezeten en toen trok het eindelijk wat weg. Ik was best bang om auto te gaan rijden daarna, maar het kwam gelukkig niet terug. Tjonge wat kan dat zeer doen! De volgende keer kijken of ik eerder kan stoppen.
Vandaag een rustig dagje. Ik ben bezig met de commode verven, mijn man heeft de keuken af gevoegd, we hebben nog wat in de tuin geprutst en ik zal zo nog even naar mijn paard. Kon vandaag alles mooi op een rustig tempo doen, dus dat is fijn. En genieten dit weer!