Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BritHittepit schreef:Hoe zouden jullie reageren als je partner zegt dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt omdat je bent bijgekomen (door medicatie)?
BritHittepit schreef:Hoe zouden jullie reageren als je partner zegt dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt omdat je bent bijgekomen (door medicatie)?
hagelslag schreef:BritHittepit schreef:Hoe zouden jullie reageren als je partner zegt dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt omdat je bent bijgekomen (door medicatie)?
Het ligt er erg aan op wat voor manier/wat voor gesprek.
Maar waarschijnlijk zou ik de bal terug willen kaatsen dat ik zon karaktertrekje met alleen vallen op uiterlijk niet aantrekkelijk vind
Sky_As schreef:Het zou heel veel pijn doen, want het is iets waar je niks aan kan doen.
Daarentegen is het wel fijn dat hij zijn gevoel uitspreekt, dus dat ook benoemen.
Ik zou er vooral over proberen te praten... Wat vind hij dan niet aantrekkelijk, want eigenlijk verwacht ik heel eerlijk gezegd dat er meer / iets anders achter zit...
En dat dat iets is, wat jullie beide diep in je hart wel weten.
Boos worden heeft geen zin, hij probeert enkel zijn gevoel te uiten/ onder woorden te brengen.
Want hoe je het ook went of keert... Jij kan niks doen aan de gevolgen van de medicatie, maar hij kan net zo goed niks doen aan gevoelens die je wel of niet hebt
Lukasje schreef:Dus ipv intens blij te zijn dat je nog leeft, en een paar kilootjes erbij dan maar voor lief te nemen, zegt hij dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt ?
Er wordt hier gesproken dat het goed is dat hij eerlijk zijn gevoel verwoordt, maar ik kan oprecht niet begrijpen dat je ook maar zo’n gevoel kán hebben?! Dus nee, ik vind dit niet kunnen.