Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Supervixen schreef:De 4.40 min/km haalde ik net niet, was ook bang om te vallen op de stoep met dat natte afgevallen blad.
Ik zag een facebookherinnering van mezelf langskomen van 2 jaar geleden. Toen was ik echt in vorm en liep ik een 7km met een gemiddeld tempo van 4.32 min/km.
Kan ik nu echt niet meer.

Ik zwaai ook weer even voorbij.
Alleen wel heel erg mistig steeds, heb helaas minder kunnen wandelen dan ik gehoopt had. Elke keer liep ik "dood" omdat er geen zicht meer was. Tot vanmorgen, toen kon ik eindelijk de paden en bordjes vinden en heb ik een rondje kunnen wandelen. Maar het was helaas alweer tijd om naar huis te gaan. Gisteren wel een rondje hardgelopen alleen de hond trok het helaas niet langer met zijn pootjes. Ondanks de vaseline piepte hij een aantal keer en liep hij niet heel fijn meer mee, dus toen weer omgekeerd. Wel pittig in de sneeuw en weinig zicht, maar wel leuke ervaring. Gelijk veel heuvel training kunnen meepakken zo

. Dus ik ben benieuwd of zo'n tas wat is.
ik kom na een laaaaange periode van meelezen weer onder mijn hunebed vandaan gekropen
. Na mijn bevalling begin dit jaar, heb ik de draad qua hardlopen re-de-lijk weer opgepakt. Alleen structureel 3x/week of vaker trainen blijkt een stuk lastiger dan voorheen. Is het geen baby in slaap-staking, dan is het wel de buikgriep die we van de baby hebben gekregen en al dat soort geintjes. Maar ik loop inmiddels weer 16km onafgebroken, dus begin januari moet de HM in Egmond wel goedkomen. Alleen het idee van een leuke eindtijd heb ik losgelaten, dat is met mijn huidige trainingsomvang geen realistisch streven.
.
. Supervixen schreef:Welke heb je besteld?
.