Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 16:05

Ja, het waait behoorlijk hier!
Vandaag en morgen minder meetings op t werk hier, ook wel eens lekker.
Vanuit werk langs de pony’s, denk dat ik die samen laat spelen in de bak. Ondanks dat ze 24/7 buiten staan denk ik dat het bommetjes zijn :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 16:37

Ik heb de niet meer zo kleine man (12kg) in de draagzak gedaan toenstraks en ben alsnog naar de supermarkt gelopen. Toch eventjes buiten met hem geweest en ik heb lekker weer wat stapjes gezet ook :)

@Es_ther minder meetings is soms wel héél erg fijn. Heb je het idee dat je ook nog eens ergens aan toe komt. Althans, dat heb ik dan :P

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 16:43

Haha ja same! Heb nu voor m’n werk veel interviews met de doelgroep. Leuk hoor, maar wel vermoeiend een hele dag kletsen :')

Pallatin

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:27

Nou ben ietwat gesloopt, ook dat gehaast met de avondklok maakt dat ik de benen uit m’n lijf heb gelopen op stal. Ik heb ook nog wat meegehold met longeren en zo toch 7500 stappen gezet. Nadeel is wel dat ik wel alweer trek heb nu.... -O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:11

Hier op zich wederom een goeie dag. De zweep is er wel weer over. :))

Had ook wel wat meetings maar tussendoor gelukkig goed kunnen bewegen en netjes op het eten gelet.

Komende dagen zo doorgaan. Morgen nog een uurtje sporten, zaterdag rustdag en dan zondag weer aan de bak voorzichtig aan.

Benieuwd of het resultaat heeft.

Niemand weggewaaid vandaag? Het is dat de postbode met een zwaar pakket boeken op de stoep stond, maar nummer 2 had maar een licht pakje. Was even bang dat ie weg zou waaien. En ik ben op de beste man gesteld geraakt in deze periode van mega veel kopen.. :') dus het zou fijn zijn als ie gewoon op twee pootjes kon blijven staan. :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:17

Oeh lekker bezig hoor!

Hier lekker uitgewaaid bij de pony’s. Die waren nog niet weggewaaid.

Afbeelding
Wel gepaneerd :') .

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:41

Moge! Ik heb er al een rondje hardlopen van ruim 7 km opzitten :D Brengt mijn 4 gangen afhaaldiner van de Argentijn vanavond hopelijk wat in balans.

Verder heb ik me voorgenomen om juist wat minder op de weegschaal te staan, alleen op vrijdagochtend. Dat was trouwens prima vanochtend, 0.2 kilo meer als vorige week, maar dat valt binnen de normale schommelingen. Ik lijk volgens de weegschaal en mezelf nog steeds minder vet en meer spieren te krijgen, dus dat is mooi :j

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:51

Hopelijk heb je genoten van je 4 gangen diner @Gaucho. Lekker gelopen vanochtend? Was het toen droog?

Ik heb net m'n rondje erop zitten. 6km, beetje rustig aan. Had een beetje hoofdpijn, dus geen zin in al te hard te moeten werken :P nu lekker op de bank met de beentjes omhoog.

Hoe is jullie vrijdag? :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:02

Een viergangenmenu, klinkt goed!

6 km is netjes,Musli!

Hier gaat het prima. Weer een uur gesport. Weer netjes gegeten.
Morgenochtend ga ik even boodschappen doen en ik haal voor de lunch een vers broodje met mijn lievelingsbeleg (Hongaarse salami van de AH :9 Zo lekker!) Verder morgen ook nog wat lekkers in kunnen bouwen, goed om er voorhand bewust over na te denken. Kan me er al echt op verheugen. :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:09

Vanochtend op wind tegen op de terugweg na prima weer. Eten was top
Afbeelding

Hier morgenochtend ook weer de boodschappen voor komende week. Beetje rustig aan met lekkers :o maar als guilty pleasures voor zondag bietensalade met feta als lunch en zoete aardappel bodem pizza met Doner 's avonds :9

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:18

Roosch schreef:
Een viergangenmenu, klinkt goed!

6 km is netjes,Musli!

Hier gaat het prima. Weer een uur gesport. Weer netjes gegeten.
Morgenochtend ga ik even boodschappen doen en ik haal voor de lunch een vers broodje met mijn lievelingsbeleg (Hongaarse salami van de AH :9 Zo lekker!) Verder morgen ook nog wat lekkers in kunnen bouwen, goed om er voorhand bewust over na te denken. Kan me er al echt op verheugen. :')

Klinkt lekker je lunch van morgen. Voor mij werkt dat ook, bewust nadenken over wat ik van plan ben te eten. Vaak stem ik dat ook af op wat ik van plan ben te doen :)

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 22:30

Hoi dames! Ik zit vanmorgen al om 08.15 in de auto op weg naar de bruidsmodezaak en geslaagd voor een mooie jurk! *\o/* Supergoed geholpen dus het rare telefoontje is vergeven... :D En jeetje, zoveel mooie jurken en damn ik zag er eigenlijk hartstikke mooi uit in zo’n jurk....het is een loeistrakke jurk geworden, dus een betere stok achter de deur om op gewicht te blijven is er niet denk ik zo :')
Was wel laat thuis, dus niet meer paardgereden, maar heb nog wel een poos met m gelopen en zo toch nog 9300 stappies gezet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 22:31

Wat goeeeeeed, dat is vast een heerlijk gevoel!! *\o/*

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 22:45

Wauw Pallatin wat een leuk nieuws <3 ! Je gaat er vast fantastisch uitzien in je loeistrakke jurk :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 22:51

Wat fijn @Pallatin <3

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 23:04

Wat fijn Pallatin! Is je van harte gegund :D

Ik was vanavond blij met 'past me'. We hadden voor de verjaardag van mijn ouders eten afgehaald bij een restaurant en afgelopen zondag al doorgegeven wat we wilden hebben. Ik had naast mn vlees voor groente gekozen als bijgerecht en ondanks dat ik vooraf in staat was alle patat op te vreten was dit een mooie reminder voor future me :j wel wat patatjes gegeten maar me niet overeten dus ik ben tevree :D

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 23:55

Wat goed negerzoen! En lekker patatjes zo op z’n tijd is heerlijk toch, lekker van genieten! Overeten en gedachteloos eten is minder idd, ik kan ook echt een bodemloze put zijn.... maar stukje vlees, groenten en wat patat is toch een prima avondmaal?

@gaucho: ik krijg helemaal trek van die foto’s..... :9 wat ligt er bij die nacho’s op de foto linksbovenin? Het ziet er allemaal heerlijk uit! En wat sportief zijn jullie weer allemaal, knap zeg!!

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 00:11

Ik kom toch eens binnenvallen. Lees hier al wat langer mee en de sfeer die hier hangt is erg fijn. Toch tijd dat ik mij ook eens ga melden. Ik wil er uiteindelijk 25/30 kilo af, maar voor nu wil ik eerst naar -10 kilo. Denk dat het wel goed is voor me om het eens op te schrijven, beetje een kleine stok achter de deur. Heb het al eens eerder geprobeerd, in een paar maanden tijd 15 kilo afgevallen (Erg snel, maar ik at oprecht goed). Helaas toen op mijzelf gaan wonen, wat stressvolle dingen en dan zit het er weer aan...

Maar ik weet dus dat ik het wel kan, maar ik moet even het doorzettingsvermogen zien te vinden op dit moment. Ik ben iemand die op momenten de neiging heeft heel weinig te eten om dan daarna cravings te krijgen en dan dus weer te veel... En ik moet voor mijzelf een balans zien te vinden. Gezond, gebalanceerd minder kcal eten dan ik nodig heb. En ik moet meer gaan bewegen... Kunnen de sportscholen weer open? (Niet gedacht dat ik die zou missen, maar dan wil ik het heel graag weer oppakken, kan het niet :') )

Merk ook dat ik het lastig vind met boodschappen doen. Ik woon alleen en loop 3 á 4 dagen in de week stage. Dat zijn wisselend vroege/late diensten, waar ik eet wat de pot schaft. Dat vind ik niet erg, want ik zorg dan dat ik een kleinere portie neem en altijd maar één. Maar veel verpakkingen zijn groot en krijg ik dus niet snel op, wat het maakt dat ik sneller naar makkelijke/kant en klare/ ongezonde maaltijden grijp als ik thuis ben. Dus dat is voor mij nog een beetje zoeken naar wat ik het beste in huis kan halen en snelle/lekkere recepten.

Volhouden is denk ik de grootste struggle, maar de uiteindelijke beloning voor mijzelf na 25 kilo word een under the boob tattoo. (En ik wil die heel erg graag, dus dat is een mooie motivatie hoop ik haha)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 00:12

Welkom!

Dan hebben we een vlindertje en een vuurvliegje :))

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 00:25

Under the boob tattoo?

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 00:28

Edit: gegoogeld, echt letterlijk een tattoo onder de borst. Weet je ook al wat je dan wilt laten zetten? En, welkom :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 08:03

Pallatin schreef:
Hoi dames! Ik zit vanmorgen al om 08.15 in de auto op weg naar de bruidsmodezaak en geslaagd voor een mooie jurk! *\o/* Supergoed geholpen dus het rare telefoontje is vergeven... :D En jeetje, zoveel mooie jurken en damn ik zag er eigenlijk hartstikke mooi uit in zo’n jurk....het is een loeistrakke jurk geworden, dus een betere stok achter de deur om op gewicht te blijven is er niet denk ik zo :')
Was wel laat thuis, dus niet meer paardgereden, maar heb nog wel een poos met m gelopen en zo toch nog 9300 stappies gezet.

Aaah wat goed *\o/* !

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 08:38

Wat super Pallatin *\o/*

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 08:45

Ik ga vandaag (als het weer meezit) hier een stadswandeling doen van 6,5 kilometer! Met een vriendin, en dan lopen we langs lokale tentjes en dan kunnen we daar wat eten/drinken.
Heb er zin in *\o/* !
Morgenochtend klimmen en smiddags gaat m’n vriend mee naar de pony’s. Gaan kijken of we Veerle als hand pony mee kunnen nemen.

ButterflyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-21 09:15

Haiiii iedereen! Zal ik eerst even alle smoesjes noemen, dat het zo druk en hectisch op het werk is en we bezig zijn met een ander project en kind ook nog aandacht wil, dus dat Bokt en telefoon en alles een beetje aandacht tekort komen? :')
Eten enzo gaat best wel oké gelukkig *\o/*

Pallatin, wat fijn dat je zo goed geslaagd bent *\o/*

Firefly, welkom! *\o/* en ik heb zojuist een nieuwe plek voor een tattoo geleerd :D