Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Janneke2 schreef:Ehm - China was nog aan het wegkijken bij honderden patiënten, wij namen al maatregelen voor de eerste besmetting.
Klopt.
En het mooie weer komt er weer aan. Dan ga je echt niet binnenzitten. Ik kan prima een concert missen, maar niet mijn ritjes te paard, wandelingen en duiken, allemaal activiteiten waarbij je niet in contact komt met andere mensen.
Ik denk dat het daar gewoon in zit, dat niet handen schudden is gewoon goed. Risicogroepen gewoon de echte massa's mijden. En verder wel doorgaan met leven en plannen. Vergeet ook niet dat als je nu alles maar uitstelt dat dit later funest is voor de economie. En dat wil je echt niet.
Popstra schreef:Kun je wel absoluut op tegen zijn maar ook jij zal je er naar moeten schikken germie als er maatregelen komen die een ieder treft.
Het is maar even jammer.
Citaat:Huh, waarom zou je het niet kunnen missen? Is het een eerste levensbehoefte?
germie schreef:Citaat:Huh, waarom zou je het niet kunnen missen? Is het een eerste levensbehoefte?
Voor mij absoluut. Ik moet een paar keer per week naar buiten de natuur in. Heeft niemand last van, nul komma nul risico. Niet duiken als je fit bent is een absolute nogo. Onbespreekbaar. Logisch ook. Ik leef daar voor, geen vrienden, maar de mooiste hobby die er is. Opeens wistjehet, je wordt dominee, nee, duiker.
En paardrijden is ook mooi en niet te missen.
Als je ziek bent kun je nietduiken, maar ik tel de gemiste duiken en haal ze dubbel in. Topsport dus.
Maar de noodhulp voor Brabant is op gang:
https://ermaggezongenworden.nl/noodhulp ... provincie/
germie schreef:Citaat:Huh, waarom zou je het niet kunnen missen? Is het een eerste levensbehoefte?
Voor mij absoluut. Ik moet een paar keer per week naar buiten de natuur in. Heeft niemand last van, nul komma nul risico. Niet duiken als je fit bent is een absolute nogo. Onbespreekbaar. Logisch ook. Ik leef daar voor, geen vrienden, maar de mooiste hobby die er is. Opeens wistjehet, je wordt dominee, nee, duiker.
Als je ziek bent kun je nietduiken, maar ik tel de gemiste duiken en haal ze dubbel in. Topsport dus.
Kaus schreef:Mijn professor stuurt zojuist een mail dat hij vanwege familie redenen naar Italië moest vorige week. Rood gebied. Of we donderdag en vrijdag even afstand willen houden tijdens de hoorcolleges (mijn hoorcolleges vinden plaats in een zal ter grootte van een gemiddeld klaslokaal, dus geen grote collegezaal) en niet naar hem toe willen komen. Hij voelt zich niet ziek.
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden
Kaus schreef:Mijn professor stuurt zojuist een mail dat hij vanwege familie redenen naar Italië moest vorige week. Rood gebied. Of we donderdag en vrijdag even afstand willen houden tijdens de hoorcolleges (mijn hoorcolleges vinden plaats in een zal ter grootte van een gemiddeld klaslokaal, dus geen grote collegezaal) en niet naar hem toe willen komen. Hij voelt zich niet ziek.
sureido schreef:Uni dicht, ben echt benieuwd wat er dan gebeurt met de tentamens... Wat een timing.
Destination schreef:sureido schreef:Uni dicht, ben echt benieuwd wat er dan gebeurt met de tentamens... Wat een timing.
Welke universiteit is dit?
Ik wilde eind maart naar een carrièrebeurs in Frankfurt am Main, maar die is uitgesteld tot halverwege juni ivm het virus. Meer algemeen, Beieren heeft alle evenementen met meer dan 1,000 bezoekers tot halverwege april verboden, dit geldt ook voor sportwedstrijden. Het is dus goed mogelijk dat de voetbalwedstrijden van FC Bayern dan zonder of met heel weinig supporters gespeeld worden.
mvdende schreef:Hier belt diegene van mijn re-intergratie traject net dat de afspraak voor morgen wordt afgezegd.
Nu afspraak verzet naar volgende week dinsdag......
Ik snap hem wel, maar vind het zelf nogal paniek voetbal hier in Brabant
germie schreef:
Kaus schreef:Germie, nee hij was tot gisteren in Italië. Is daar vorige week heen gegaan.
Iets missen, liever niet. Ben afgelopen twee weken ziek geweest door de griep dus al een boel gemist. Klom er sinds afgelopen weekend weer een beetje bovenop. Ik denk dat ik gewoon ga, hij zal wel advies opvolgen dat voorgeschreven is.
Sureido, ik woon inderdaad niet in Brabant.