Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:Stille meelezer
Ik krijg zaterdag een tattoo op m'n rug, dit wordt mijn eerste grote tattoo.
Ik krijg vast genoeg informatie van de shop, maar tips van ervaringsdeskundigen is altijd fijn haha. Hoe doen jullie dat met kleding, en BH... En kun je gewoon recht zitten tegen de leuning van de stoel/bank... Brandt los haha
Captain schreef:Hebben jullie een tattoo van jullie paard? En zo ja, zou je deze willen laten zien?
Ik wil graag iets van mijn paard, maar weet niet zo goed wat..
Mijn vorige paard had een tattoo op zijn tong, dat nummer heb ik op mijn ribben laten zetten.
Mijn huidige paard is gebrandmerkt, en ik dacht het is wel leuk om datzelfde nummer op mijn rechterbil te zetten.
[ [url=m/NF3dkm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar misschien wil ik ook wel iets anders.. Weet het nog niet zo goed. Wil liever geen portret denk ik.. Maar wat dan wel.. Hoefijzers oid vind ik weer te algemeen..
WinSel schreef:Stille meelezer
Ik krijg zaterdag een tattoo op m'n rug, dit wordt mijn eerste grote tattoo.
Ik krijg vast genoeg informatie van de shop, maar tips van ervaringsdeskundigen is altijd fijn haha. Hoe doen jullie dat met kleding, en BH... En kun je gewoon recht zitten tegen de leuning van de stoel/bank... Brandt los haha
Captain schreef:Hebben jullie een tattoo van jullie paard? En zo ja, zou je deze willen laten zien?
Ik wil graag iets van mijn paard, maar weet niet zo goed wat..