Ik heb gewoon een shirt over m'n sleeve, wat ouder zodra hij af kan geven. Daar m'n colbertje overheen, tis even niet anders.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisanneeD schreef:Iemand tips voor mij? Gezien de bepathen zalf lekker afgeeft en ik een tattoo net boven mijn enkel krijg en ik helaas geen trainingsbroeken naar mijn werk aan mag.... wat zouden jullie doen? Heb wel een goedkope broek maar dat is geen losse broek. Kom maar door met de tips
Anoniem schreef:Mijn roosje leek vanochtend ook wel een klaproos met al die losse vellen
LisanneeD schreef:Iemand tips voor mij? Gezien de bepathen zalf lekker afgeeft en ik een tattoo net boven mijn enkel krijg en ik helaas geen trainingsbroeken naar mijn werk aan mag.... wat zouden jullie doen? Heb wel een goedkope broek maar dat is geen losse broek. Kom maar door met de tips
LisanneeD schreef:Dank jullie wel voor jullie tips! Dat van die katoenensok klinkt ideaal. Maar bepathen krijg je dus nog wel uit je kleren zo te lezen? Dat scheelt ook alweer haha!
Frummels schreef:LisanneeD schreef:Dank jullie wel voor jullie tips! Dat van die katoenensok klinkt ideaal. Maar bepathen krijg je dus nog wel uit je kleren zo te lezen? Dat scheelt ook alweer haha!
Ja hoor, gaat er gewoon uit in de was.(wel oppassen met fijne stoffen zoals zijde, dat kun je beter niet doen. Katoen gaat super). Ik heb er vanaf dag 1 gewoon katoenen kleding direct op gedragen en was geen probleem
@Hiraeth: prachtig!
YellowLeaf schreef:Hij is fantastisch! Door Kevin gezet?
Hiraeth schreef:YellowLeaf schreef:Hij is fantastisch! Door Kevin gezet?
Klopt! Hij was misschien voor sommige mensen wat te relaxed en heeft behoorlijk wat zitten kletsen met andere mensen terwijl hij met het stencil bezig was, maar na een autorit van 2 uur vond ik het prima dat ik even rustig kon bijkomen.Super locatie hebben ze nu ook!