3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:35

Heeft iemand tips voor als je honger hebt? Ik probeer mezelf te vullen met maiswafels en komkommer, maar dat werkt niet echt }:0

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:40

Eiwitrijke producten eten :) kwark, yoghurt doen het bij mij erg goed!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:57

Jullie gaan hard!
Alles beantwoorden is even moeilijk.
Luisterboeken: beste uitvinding ooit! Ben er ook sinds oktober mee begonnen, was erg sceptisch maar is heerlijk. Ik luister ze in het Duits, om de taal beter te leren. De stemmen zijn meestal erg goed.

Honger: idd hoeveelheid proteïne in de gaten houden. Na een paar weken zonder proteïne shake heb ik meteen weer zoete trek en honger momenten. Maakt dus een groot verschil. Volle yoghurt is altijd handig.

Lekkere lijstjes komen er voorbij!

Kim, een virtuele knuffel van mij :(:)

Mijn dag:

O: yoghurt, appel, havermout
T: cappuccino
M: spaghetti, spinazi, courgette, champignon
T: kinder reep
A: slatje met ciabatta. Twee bolletjes ijs met chocolade saus

B: ik ben weer gaan lopen! 3km maar, maar erg blij dat ik het toch gedaan heb. Deed goed.

En veel en weer geloop en gekuis, morgen vertrek ik naar huis dus moet mijn kamer verhuizen.

Was mijn laatste avond hier, dus was nog even genieten met mijn moeder die me komt halen.

Vandaar dat bijlezen even moeilijk gaat. Van zodra ik thuis weer gesetteld ben lukt dat wel weer :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:30

Vanmorgen mijn wekelijkse weeg moment weer gehad, ik ben gewoon weer een kilo zwaarder geworden. Begrijp er helemaal niets van..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:36

Doe je aan krachtsport ofzo Maanlicht?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:09

Fijn dat het weer wat beter gaat met je Kim!!

Hopelijk gaat het snel beter met je Maanlicht, en die kilo kan vocht zijn he. Vooral een kilo zou ik me niet zo druk om maken. Gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent!!

Ik daar in tegen…. Was vandaag 2,9kg lichter als gisteren, dat klopt dus echt niet := Ik moet echt minder vaak op de weegschaal…. Morgen ga ik er nog wel op om even te kijken of ik dan weer die 2,9kg ben aangekomen :+ En dan ga ik voortaan wegen op vrijdag……… proberen… en nu echt… want ik zeg het elke keer maar jeetje ik sta elke dag op dat ding. Ik ga dat ding uit het zicht zetten en alleen nog maar op vrijdagochtend wegen!!

Lijstje voor vandaag:

O: Skyr met ontbijtgranen bolletje
T: tomaatjes en komkommer
L: 3vk boterhammen met humus en tomaatjes en komkommer
T: 2 mandarijen en wat druiven
A: lasagne van de aldi die met groenten :9 echt lievelings hier _O-
T: een reep denk ik
B: na het werk wandelen uurtje ofzo, alleen ben ik vergeten een luisterboek op mijn telefoon te zetten, oeps :=

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:22

Nee, ik doe eigenlijk helemaal niet aan sport. Alleen twee keer in de week paardrijden.
Morgen nog maar eens wegen, even kijken of dat scheelt.

O: Skyr met handje noten
L: twee vloerboterhammen met huttenkase, tomaatjes, alfalfa en tuinkers
T: mineola, komkommer, paprika, Sultana hartig
A: uit eten
B: half uur wandelen en een uur paardrijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 12:35

Het kan best zijn dat je toevallig wat zwaarders hebt gegeten die dag, of toch spieropbouw door het paardrijden. :j soms wil het via eten net wel eens een kilo uitmaken en de volgende dag is die dan weer foetsie.

Stiekem vind ik het wel fijn dat er toch meer mensen zijn die veel sneller naar de auto grijpen dan gaan lopen of fietsen. Net als ik. :+ Vandaag is het wel lekker weer dus heb met mezelf afgesproken dat ik zodalijk lopend naar mn sportschool ga. Ben maandag niet meer geweest, het was bloeddoneren en toen ben ik dat gaan doen. :+

Laura, ik hoop met je mee dat de benauwdheid gaat afnemen met de inhalator!

Yonker, ik ben ook begonnen met Audiobooks, vind het echt heel erg leuk. Neem ze nu ook mee voor tijdens krachttrainen ipv muziek. En in de auto. En met wandelen. en tijdens het werken :+ en een mudrun, respect _O_

Ha Bhriseis! :wave: bevalt ballet nog steeds? :D en een pup <3 een hond is toch altijd al een mooie reden om gewoon lekker extra veel naar buiten te gaan. En is nog goed ook :D

Frummels, qua audioboeken wordt Harry Potter in het Engels bijv ingesproken door Stephen Fry. Dat is heerlijk luisteren :D

Ha Kimmie, hopelijk gaat alles nu weer goed? Hoe is het met Shan?

Hier twee dagen met wat minder beweging en daardoor ook automatisch minder gegeten. Krijg nog steeds niet heel veel weg na die griep van laatst :\ straks weer wegen in de sportschool. Ik verwacht dat de afgelopen maand niet heel denderend is qua resultaat. :n

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 14:00

Bhriseis schreef:
Hier ook een audioboek fan :j Erg fijn tijdens het reizen ook.

Hopelijk gaat de benauwdheid nu over Laura, geen wonder dat het even moeilijk was om streng te blijven als je niet kan sporten :(:) Net lijstje heb je! Mijn vriend download de audioboeken altijd voor me. Als je terwijl dingen doet (autorijden, sporten oid) is het wel fijn om een simpele te nemen vind ik; ik luister nu Hex Hall wat een beetje Harry Potter achtig is (young adult fictie ofzo).

Yonker, heb je al eens meegedaan aan zo'n run?

Veel plezier vanavond Inney!

Kelly, wat goed dat je gewicht stabiel blijft *\o/* Ik schommel wel nog twee dagen na een training, maar dat weet ik inmiddels, dus dan geeft het zo niet :+

Hoi Emma, leuk om te horen dat je je draai vindt in Zuid Afrika! Heb je fijne klasgenoten of roommates?

Dag Jans!

En Frummels krijgt een nieuwe wagen <<) Veel geluk er mee!

Gisteren een net dagje gehad, na de balletvakantie ook weer les en zowel 's middags als 's avonds een salade gegeten. Vandaag veel onderweg, maar gelukkig op tijd thuis zodat ik weer kan trainen. Ik voel me toch echt beter in mijn vel als ik lekker actief ben; vorige week 4 x gesport en 5 keer een lange wandeling gemaakt *\o/* Oh en ik heb zonet bikini's geshopt <<) Ik ben best onzeker over mijn buikje maar ik zag een prachtige met een high waist broekje <3

O: 70 g haver, 220 ml vanille sojamelk, latte
B: 20 min. wandelen
T: Pakje synergie spelt chia crackers
L: ?
B: Half uurtje wandelen
T: rozemarijn crackers, 100 g kwark met 1 sinaasappel, 4 grote aardbeien, 150 g bosbessen skyr
B: 30 min. KT, 30 min. met de pup wandelen, 20 min. stretchen/yoga
A: Penne met wortel-en pompoensliertjes (// courgetti), groene pesto, light room, paprika, courgette, 150 g quorn brokjes
T: 200 g kwark met 150 g ananas

Heb jij van je avondeten het precieze recept? :)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 14:08

Leuk, allemaal nieuwe auto's! *\o/* Wij moeten binnenkort ook onze auto vervangen. Dat was al de bedoeling, maar een paar weken geleden heeft een of andere eikel er een flinke deuk in gereden en geen briefje achtergelaten, dus we krijgen er niet half zoveel voor als de bedoeling was. Waarschijnlijk dus onze zomervakantie down the drain -O-

Ik gebruik mijn auto ook best veel, maar meestal niet voor boodschappen, die probeer ik zoveel mogelijk te voet te doen. Naar het werk moet wel, da's een half uur met de auto over een 100 weg, die afstand gaan fietsen (met de hond ernaast :+ ) wordt niet zo lollig. De nieuwe gym waar ik me heb aangemeld kan ik ook lopend naartoe, is ook maar een minuut of 20. Fietsen heb ik een hekel aan, en ook geen zin in na alle jumping squats die we daar doen :')

Yonker schreef:
Nu t wat langer licht wordt wil ik ook wat meer gaan wandelen!! Ga ook in juni meedoen aan de muddy angel run dus zal iets van conditie moeten opbouwen.... Dus planning voor morgen, na t werk gelijk een uur tot anderhalf wandelen!! En dan na t wandelen eten :D
Even luisterboek op mijn telefoon zetten en gaan.

Goede voornemens! Zo'n mudrun lijkt me heel leuk om te doen, ik vind ze alleen vaak idioot duur. Ik ken iemand die de Spartan runs doet door heel Europa, en nog op niveau ook. Zij liever dan ik :')

Kimmie25501 schreef:
Ik kom me hier ook weer melden.
Ik heb alles weer een beetje kunnen laten bezinken, en voel me al weer wat beter.
Ik heb niemand meer gepb't, ik blijf erbij dat ik het aanbod heel lief vond! Maar op dat moment kon ik het niet zo goed. (en had ik er eerlijk gezegd ook geen tijd voor haha)

Ik ben ietsje aangekomen deze week, maar dat valt te verwaarlozen. Vanaf vandaag ga ik weer lekker aan de slag, dat zorgt ook weer voor afleiding dus dat is fijn.

Knap dat je zo snel terug bent :j Heel fijn dat je je weer wat beter voelt.

Maanlicht schreef:
Heeft iemand tips voor als je honger hebt? Ik probeer mezelf te vullen met maiswafels en komkommer, maar dat werkt niet echt }:0

Zoals gezegd, eiwitrijke producten. Maiswafels en zeker komkommer (groene waterstengels :+ ) zit echt helemaal niks in, dus dat zet geen zoden aan de dijk. Ik ben niet persé pro-shakes, maar nu ik ze zelf heb gehad moet ik zeggen dat ze wel echt knettergoed vullen.

Maanlicht schreef:
Vanmorgen mijn wekelijkse weeg moment weer gehad, ik ben gewoon weer een kilo zwaarder geworden. Begrijp er helemaal niets van..

Misschien ben je op het punt in je cyclus dat de boel aan de hobbel is? Of zout gegeten? Waarschijnlijk is het gewoon vocht ergens, een kilo eraan eten gebeurt niet zomaar als je op je inname let.

Yonker schreef:
Ik daar in tegen…. Was vandaag 2,9kg lichter als gisteren, dat klopt dus echt niet := Ik moet echt minder vaak op de weegschaal…. Morgen ga ik er nog wel op om even te kijken of ik dan weer die 2,9kg ben aangekomen :+ En dan ga ik voortaan wegen op vrijdag……… proberen… en nu echt… want ik zeg het elke keer maar jeetje ik sta elke dag op dat ding. Ik ga dat ding uit het zicht zetten en alleen nog maar op vrijdagochtend wegen!!

Heel verstandig :j Lijkt me bijzonder frustrerend, elke dag wegen.

Ik verga van de spierpijn vandaag, en woensdag is mijn weegdag normaal, maar die skip ik dus. Ben waarschijnlijk zwaarder nu, so why bother.

Lijstje gisteren;

O; B&F shake & een banaan
L; Tosti's met kaas en salami
T; Cracottes met filet americain
B; uurtje kickboxen
A; wrap met halloumi, avocado, groenten
T; bakje yoghurt met een beetje cruesli en zwarte bessen jam
T; paar chippies

Lijstje vandaag;

O; B&F shake
L; geroosterd brood met filet americain
A; chili con carne met zoete aardappel, sour cream, avocado

Tussendoor nog wel wat denk ik :j

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:55

Ik heb nog nooit in mijn leven een luisterboek gehoord volgens mij :')
Ik kan mezelf er ook niet echt toe zetten om te gaan hardlopen, dus dat komt mooi uit haha
Als ik honger heb, pak ik meestal een boterham of een banaan Maanlicht. Dat werkt voor mij het beste. Hopelijk gaat het snel weer beter met je!
Veel succes Aria!
Hopelijk gaat het snel beter Laura, merk je al verschil?
Het gaat al wel weer beter, ik kan het steeds beter een plekje geven Jans. Met Shan gaat het goed, hij staat lekker op een nieuw plekje en hij vermaakt zich goed met zijn vriendjes.
En al die auto's, ik heb nog geen rijbewijs, maar ik wil het wel heel graag :j Helaas moet ik het van mijn ouders zelf betalen, dus nog even doorsparen!
Mooie lijstjes BK!

Mijn lijstje van vandaag:
O: Cruesli met halfvolle melk, een boterham met nutella en een kop thee. (492).
T: een appel. (58)
L: drie boterhammen met kaas en tomaatjes, Gelders gekookte worst en speculoospasta. (468)
T: een sultana en een kop thee met een koffiekoekje. (61)
T: een boterham met Gelders gekookte worst. (125)
A: Boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst. (616)
T: half handje rozijnen. (85)
T: denk kop thee met honing. (10)
B: 8000 stappen en 50 minuten fietsen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:59

Vervelend Maanlicht dat je zwaarder bent, het zal hopelijk vocht zijn in combinatie met hopelijk spieropbouw.

Ik was vanochtend ook ineens een kilo zwaarder als gisteren :? Waarschijnlijk wordt ik ongesteld (ben gestopt met de pil dus het is hoogstwaarschijnlijk onregelmatig, en heb het niet meer in de hand natuurlijk)

Vandaag ook niet helemaal netjes helaas. Overdag ging wel, maar we hebben patat gegeten, en dat was niet echt gepland. Denk dat het qua kcal wel mee valt, maar heb even geen zin om het verder in te voeren. Morgen maar ietsje minder eten :) Dat ik ongesteld ben/moet worden verklaart ook gelijk mijn trek in chocola/zoetigheid :')

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:36

Kimmie fijn dat het alweer wat beter gaat.

Maanlicht, bij aanhoudende honger neem ik juist iets vullends. Zitten wel kcal in, maar dan is het daarna wel even klaar. Meestal kies ik iets eiwitrijks.

Kelly, grote kans dat die kilo vocht is door de aankomende menstruatie.

Ahhh wat balen van de auto black_kelpie! Dat is echt zuur vlak voordat je gaat inruilen.

Ik heb gisteren voor het eerst sinds tijden weer gesport, en ik kan het eindelijk weer *\o/* Mn conditie is wel prut, maar ik hoef iig niet halverwege te stoppen omdat ik zowat blauw aanloop. Nu dus weer rustig opbouwen. Qua eten gaat t ook wel goed, ben inmiddels 1,5 kilo kwijt sinds vorige week dus het was behoorlijk wat vocht ook.

Lijstje van vandaag:
O: havermout met appel en halfvolle melk
T: volkoren boterham met fricandeau
L: salade met feta, tomaat, lente ui en olijven, kom kerriesoep
T: worteltjes en tomaatjes
A: volkorenpasta met spinazie en zalm :9
T: misschien nog beetje skyr

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:15

Wss komt die extra kilo idd door je ongesteldheid Kelly. Ikzelf laat mezelf altijd lekker gaan in die tijd, maar bij mij is dat ongeveer één keer per vijf maanden :')

Mijn lijstje van vandaag is helaas niet zo goed:
O: Griekse yoghurt met cruesli, een handje druiven en een mandarijn. (390)
T: twee bekers chocolademelk en twee chocolat chip cookies. (744)
L: drie boterhammen met kaas en tomaatjes, Gelders gekookte worst en skippy pindakaas. (445)
T: warme chocolademelk en een droog korstje. (216)
T: een banaan. (124)
A: Boerenkoolstampot met spekjes en een halve rookworst. (456)
T: een kop thee met een stukje chocola. (130)
B: 3000 stappen.
Totaal kcal: 2506.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:24

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Skyr met Granola cacao & almonds
T: appel, Sultana hartig
L: stevige roggecracker met ham en gekookt ei, los gekookt eiwit
T: cup-a-soup kip
A: chili con carne met Griekse yoghurt, handje tortillachips
T: kleine zoute popcorn in de bioscoop

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:09

Sorry, ik had even geen laptop, dus een bijleespost maken was best wel onmogelijk. Ook had ik even geen zin in dit topic, omdat ik afgelopen week niet afgevallen was := ik baal er zo van, weeg en tel alles, maar het wil er gewoon niet af. Gelukkig merk ik al wel wat verschil aan mn broeken, dus dat is wel fijn. Ik heb natuurlijk ook wel veel etentjes gehad dus dat werkt natuurlijk ook niet mee. Komende feestjes ook maar even rustig aan. Gelukkig ben ik nog wel heel erg gemotiveerd en tel ik de dagen wel gewoon netjes. Dit weekend weer een etentje op de planning, maar dat is niet anders daarna is het eerst weer gebeurd. Verder ben ik wel lekker in beweging, dus dat geeft een goed gevoel en ach er gaat niks af, maar er komt ook niks bij! Even frustratie eruit en weer door!

Lijstje vandaag;
O: honingrings met melk
T: 2 paaseitjes en een granenbiscuitje
L: kippensoep en 2 boterhammen met hagelslag
T: 2 granenbiscuits
A: pasta met champignons en kipfilet
B: 10 km fietsen en wat aan de wandel geweest

Calorieën: 1728 dus 2228 te verbranden, ik zit momenteel op 2018 verbrande calorieën, dus dat moet wel goed komen, wel lekkere trek nu, dus ik moet even volhouden :P

Lijstje morgen:
O: honingrings met melk
T: appel en 2 crackers met ham
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: 2 granenbiscuits en 2 paaseitjes karamel zeezout (ja mn vriend heeft ze meegenomen, terwijl de anderen eindelijk bijna op waren :') )
A: taco bowl (rijst, kipfilet, tortillachips, ui, ijsbergsla, creme fraiche)
B: 5 km wandelen

Calorieën: 1720 dus 2220 te verbranden. Ik moet ook op verjaardag, dus ik hoop dat ik me gewoon kan inhouden en ik hoop dat komkommer hebben :Y)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:50

Ik heb echt precies hetzelfde Sharon! Erg vervelend.. Maar het moet en zal goed komen :D
Je lijstjes zijn netjes in ieder geval.

Ik ga weer even heel erg streng zijn voor mezelf, want het moet nou maar even over zijn met het gevreet. Ik wil in maart echr m'n doel halen om 2.5 kilo af te vallen, want ik moet er nog zoveel. Dus dat wordt veel bewegen en netjes eten! :)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:01

Laura82 schreef:
Ik heb gisteren voor het eerst sinds tijden weer gesport, en ik kan het eindelijk weer *\o/* Mn conditie is wel prut, maar ik hoef iig niet halverwege te stoppen omdat ik zowat blauw aanloop. Nu dus weer rustig opbouwen. Qua eten gaat t ook wel goed, ben inmiddels 1,5 kilo kwijt sinds vorige week dus het was behoorlijk wat vocht ook.

Lijstje van vandaag:
O: havermout met appel en halfvolle melk
T: volkoren boterham met fricandeau
L: salade met feta, tomaat, lente ui en olijven, kom kerriesoep
A: volkorenpasta met spinazie en zalm :9
T: misschien nog beetje skyr

Wat goed! *\o/* Die conditie komt wel weer :j Lekker lijstje ook :9

_sharonnn schreef:
Sorry, ik had even geen laptop, dus een bijleespost maken was best wel onmogelijk. Ook had ik even geen zin in dit topic, omdat ik afgelopen week niet afgevallen was := ik baal er zo van, weeg en tel alles, maar het wil er gewoon niet af. Gelukkig merk ik al wel wat verschil aan mn broeken, dus dat is wel fijn. Ik heb natuurlijk ook wel veel etentjes gehad dus dat werkt natuurlijk ook niet mee. Komende feestjes ook maar even rustig aan. Gelukkig ben ik nog wel heel erg gemotiveerd en tel ik de dagen wel gewoon netjes. Dit weekend weer een etentje op de planning, maar dat is niet anders daarna is het eerst weer gebeurd. Verder ben ik wel lekker in beweging, dus dat geeft een goed gevoel en ach er gaat niks af, maar er komt ook niks bij! Even frustratie eruit en weer door!

Soms heb je dat even een weekje, is niet anders. Kan ook best wat vocht zijn, gewoon lekker doorgaan +:)+ +:)+

Ik heb het wel gehad voor vandaag :O :O

Afbeelding

Lijstje;

O; B&F shake (ben aan de structuur gewend inmiddels en ik vind ze echt lekker _O- )
L; kaasbroodje en rozijnenbroodje van de Lidl
T; Sultana Just Good reep
T; crackers met salami en brie
T; banaan
B; uurtje kickboxen
A; bloemkoolpizza met chorizo, chipotle flakes, rode ui en veldsla

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:33

Het gaat dus goed met die shakes BK? :)

Ik heb net gewogen (vrijdag is weegdag) +0.1 vergeleken vorige week vrijdag, maar +0.6 vergeleken dinsdag. M'n menstruatie is nu echt doorgebroken, dus ik geef die maar de schuld haha. Hopelijk ben ik het volgende week weer kwijt!

Lijstje voor vandaag:
O: havermout pap met banaan
T: appel en ontbijtkoekje
L: 4 wasa volkoren crackers, 2 met smeerkaas en kipfilet en 2 met smeerworst
T: Griekse yoghurt met frambozen
A: Kip cashew met rijst
B: Les met paardlief

Ik heb nog wel wat over, maar dat laat ik even zo. Er zal vast nog wel iets bijkomen :)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 09:34

Sharon, komt goed joh! Je bent hartstikke goed bezig. Soms hangt het gewoon even een weekje stil. Mocht dat langer zo blijven kan je altijd proberen iets te zakken in kcal. Je gaat nu geloof ik uit van het verbruik op je fitbit? Die is natuurlijk niet 100% nauwkeurig, dus wellicht verbrand je net iets minder dan ie aangeeft.

Ohhh black kelpie, jouw lijstje ziet er ook yummie uit! En lekker bezig geweest zeg!

Kelly, dat is idd vast je menstruatie, is normaal :)

Ik had gisteren heel veel zin om wijntjes te drinken, maar heb me in kunnen houden *\o/* :') Wel 's avonds iets meer gegeten dan gepland, had zo'n trek...

Vandaag is dit het plan:
O: high protein vanillekwark met choco granola :9
T: banaan
L: salade met tomaat, komkommer en kidneybonen met een beetje salsa, kom soep uit restaurant
A: slavink, gebakken aardappeltjes en snijbonen
T: 2 blokjes 85% chocolade

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:00

_KellyAV schreef:
Het gaat dus goed met die shakes BK? :)

Ja prima :j Ik vind ze lekker (en da's belangrijk, ik verdom het om dingen te eten die ik niet heel lekker vind) en ze vullen heel goed. Wel met melk, met water hoeft van mij niet.

Ik hou gewoon wat meer over voor de rest van de dag zonder honger te hebben, en dat bevalt heel goed. Als lunch heb ik ze nog niet meegenomen, daar had ik het voor gekocht. Ondanks het koude weer vind ik dat geen lekker idee, 4 uur lang een beker melk in de auto laten liggen om daar dan een shake mee te maken.

Lijstje vandaag;

O; B&F shake
L; volkoren brood met pindakaas en extra pure hagelslag
T; Nature Valley protein reep met pinda's en chocolade
A; Pommes duchesse uit de oven, rundervink, salade
T; bakje yoghurt met granola

Lekker de hele dag buiten werken, dus qua beweging kom ik er ook wel weer aan. Ik verwacht ca. 15000 stappen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 17:48

Ik zit tot en met maandag met mijn dikke billen op Texel, dus ik denk niet dat ik heel veel reageer. Vanaf dinsdag weer :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 21:04

Geniet ervan Frummels! :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 21:13

Veel plezier!

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 22:29

Kimmie wat fijn dat je je weer wat beter voelt!
Frummels lekker van genieten!

Nette lijstjes komen er weer voorbij!
Kelly ik moet ook echt strenger voor mijzelf zijn, maar wij kunnen dit!! En alle anderen natuurlijk ook haha!

Ik vind het zo lastig om voldoende te eten op een gezonde manier, pak heel snel en veel te vaak chocola of iets en dan natuurlijk veelste veel wat qua voedingstoffen niks goeds heeft en ook niet werkt met afvallen.

Dit weekend komt er famillie langs! Heel veel zin in, mag ook wel lekkere dingen eten maar niet gaan vreten. Waarschijnlijk wordt het wel een keer pizza of iets, wat ik niet erg vind als ik tussendoor maar normaal aan doe en dus again niet ga vreten..