Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Hier ook een audioboek fanErg fijn tijdens het reizen ook.
Hopelijk gaat de benauwdheid nu over Laura, geen wonder dat het even moeilijk was om streng te blijven als je niet kan sportenNet lijstje heb je! Mijn vriend download de audioboeken altijd voor me. Als je terwijl dingen doet (autorijden, sporten oid) is het wel fijn om een simpele te nemen vind ik; ik luister nu Hex Hall wat een beetje Harry Potter achtig is (young adult fictie ofzo).
Yonker, heb je al eens meegedaan aan zo'n run?
Veel plezier vanavond Inney!
Kelly, wat goed dat je gewicht stabiel blijftIk schommel wel nog twee dagen na een training, maar dat weet ik inmiddels, dus dan geeft het zo niet
![]()
Hoi Emma, leuk om te horen dat je je draai vindt in Zuid Afrika! Heb je fijne klasgenoten of roommates?
Dag Jans!
En Frummels krijgt een nieuwe wagenVeel geluk er mee!
Gisteren een net dagje gehad, na de balletvakantie ook weer les en zowel 's middags als 's avonds een salade gegeten. Vandaag veel onderweg, maar gelukkig op tijd thuis zodat ik weer kan trainen. Ik voel me toch echt beter in mijn vel als ik lekker actief ben; vorige week 4 x gesport en 5 keer een lange wandeling gemaaktOh en ik heb zonet bikini's geshopt
Ik ben best onzeker over mijn buikje maar ik zag een prachtige met een high waist broekje
![]()
O: 70 g haver, 220 ml vanille sojamelk, latte
B: 20 min. wandelen
T: Pakje synergie spelt chia crackers
L: ?
B: Half uurtje wandelen
T: rozemarijn crackers, 100 g kwark met 1 sinaasappel, 4 grote aardbeien, 150 g bosbessen skyr
B: 30 min. KT, 30 min. met de pup wandelen, 20 min. stretchen/yoga
A: Penne met wortel-en pompoensliertjes (// courgetti), groene pesto, light room, paprika, courgette, 150 g quorn brokjes
T: 200 g kwark met 150 g ananas
Yonker schreef:Nu t wat langer licht wordt wil ik ook wat meer gaan wandelen!! Ga ook in juni meedoen aan de muddy angel run dus zal iets van conditie moeten opbouwen.... Dus planning voor morgen, na t werk gelijk een uur tot anderhalf wandelen!! En dan na t wandelen eten![]()
Even luisterboek op mijn telefoon zetten en gaan.
Kimmie25501 schreef:Ik kom me hier ook weer melden.
Ik heb alles weer een beetje kunnen laten bezinken, en voel me al weer wat beter.
Ik heb niemand meer gepb't, ik blijf erbij dat ik het aanbod heel lief vond! Maar op dat moment kon ik het niet zo goed. (en had ik er eerlijk gezegd ook geen tijd voor haha)
Ik ben ietsje aangekomen deze week, maar dat valt te verwaarlozen. Vanaf vandaag ga ik weer lekker aan de slag, dat zorgt ook weer voor afleiding dus dat is fijn.
Maanlicht schreef:Heeft iemand tips voor als je honger hebt? Ik probeer mezelf te vullen met maiswafels en komkommer, maar dat werkt niet echt
Maanlicht schreef:Vanmorgen mijn wekelijkse weeg moment weer gehad, ik ben gewoon weer een kilo zwaarder geworden. Begrijp er helemaal niets van..
Yonker schreef:Ik daar in tegen…. Was vandaag 2,9kg lichter als gisteren, dat klopt dus echt nietIk moet echt minder vaak op de weegschaal…. Morgen ga ik er nog wel op om even te kijken of ik dan weer die 2,9kg ben aangekomen
En dan ga ik voortaan wegen op vrijdag……… proberen… en nu echt… want ik zeg het elke keer maar jeetje ik sta elke dag op dat ding. Ik ga dat ding uit het zicht zetten en alleen nog maar op vrijdagochtend wegen!!
Laura82 schreef:Ik heb gisteren voor het eerst sinds tijden weer gesport, en ik kan het eindelijk weerMn conditie is wel prut, maar ik hoef iig niet halverwege te stoppen omdat ik zowat blauw aanloop. Nu dus weer rustig opbouwen. Qua eten gaat t ook wel goed, ben inmiddels 1,5 kilo kwijt sinds vorige week dus het was behoorlijk wat vocht ook.
Lijstje van vandaag:
O: havermout met appel en halfvolle melk
T: volkoren boterham met fricandeau
L: salade met feta, tomaat, lente ui en olijven, kom kerriesoep
T: worteltjes en tomaatjes
A: volkorenpasta met spinazie en zalm![]()
T: misschien nog beetje skyr
_sharonnn schreef:Sorry, ik had even geen laptop, dus een bijleespost maken was best wel onmogelijk. Ook had ik even geen zin in dit topic, omdat ik afgelopen week niet afgevallen wasik baal er zo van, weeg en tel alles, maar het wil er gewoon niet af. Gelukkig merk ik al wel wat verschil aan mn broeken, dus dat is wel fijn. Ik heb natuurlijk ook wel veel etentjes gehad dus dat werkt natuurlijk ook niet mee. Komende feestjes ook maar even rustig aan. Gelukkig ben ik nog wel heel erg gemotiveerd en tel ik de dagen wel gewoon netjes. Dit weekend weer een etentje op de planning, maar dat is niet anders daarna is het eerst weer gebeurd. Verder ben ik wel lekker in beweging, dus dat geeft een goed gevoel en ach er gaat niks af, maar er komt ook niks bij! Even frustratie eruit en weer door!
_KellyAV schreef:Het gaat dus goed met die shakes BK?