_lauraaa_ schreef:Ik wilde vandaag gaan lopen maar bij onze hond is dinsdag botkanker geconstateerd. Ze gaven hem nog 2 maanden maar het gaat zo hard achteruit dat we besloten hebben om hem zometeen te laten inslapen. Helaas werkte de zwaarste pijnstillers niet meer.

[ [url=m/bFqKsX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeetje wat vreselijk naar. Als de pijn teveel wordt maak je een hele eerlijke keus naar het dier toe.
Heel veel sterkte
Dankje Venthe!
s1993 schreef:Lies zoveel om het lopen heen helpt wel om het lopen 'lichter' te laten voelen, fijn is dat! In wat voor tijd heb je het gelopen?
Herkenbaar van die darmen, zeker op lange afstanden.Gelukkig is dat bij veel lopers een bekend probleem en vind ik de schaamte dan ook wel weer meevallen

Ik kan überhaupt niet te laat lopen want dan slaap ik daarna niet lekker (teveel adrenaline). Ik loop ook het liefst in de ochtend, als dat qua tijd niet uitkomt loop ik vaak voor het avondeten.
Haha 'luie loper' ben ik ook wel. Ik loop graag heel lang op een langzaam tempo, 20km relaxt lopen vind ik geen probleem. Maar als ik sneller moet gaan lopen vind ik het teveel moeite.
Ik heb het in 1 uur en 20 minuten gelopen
Het was echt super leuk haha.
Haha, ja ik was altijd net als jij lekker kilometers maken rustig aan, dan kun je heel ver komen.
Nu we zo hard moeten op de club moet ik soms ook echt even omschakelen (en is zo'n rondje bosjoggen heerlijk haha)
Supervixen schreef:Ik vind het wel heel leuk om samen met hem te lopen, juist omdat hij sneller loopt dan ik . Dan zoek ik meer mijn grenzen op.
Hij heeft ook aangeboden om een keer te hazen bij een halve marathon, zodat ik onder de twee uur kom.
Dat hou ik wel in gedachten.
Dat is heel prettig! Dan kun jij mooi je eigen doel behalen. Hazen zijn altijd heel handig!
Ik ga vanmiddag op zoek naar nieuwe loopschoenen. Ik heb constant last van de spier tussen mijn enkel en kuitbeen. Net zo vervelend aan de binnenkant.
Mijn schoenen zijn de 1000 km al voorbij en zijn gewoon toe aan iets nieuws.
Eens even kijken wat alle loopwinkels allemaal in de aanbieding hebben 
Ik wil eigenlijk vlotte baanschoenen.