Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Ik heb hem nog maar Marrit heeft hem de deur uit gedaan, creast enorm, met welke primer dan ook,we hebben alles geprobeerd, happen uit je oogleden, de donkere kleuren zijn patchy en blenden moeizaam, en de glitters zijn huilen, pigment is wel fantastisch en fallout minimaal maar is echt een gevalletje gehyped, en daar is ie echt te duur voor. Ik heb hem nog steeds niet weggedaan, krijg het niet over Mn hart dus hij ligt hier mooi te wezen
NenaC schreef:misschien zou je een van de dames die dit palette hebben kunnen vragen of je het eerst bij hun mag testen, voor je er veel geld aan uitgeeft?
Phoya schreef:_Friemel schreef:Ik heb hem nog maar Marrit heeft hem de deur uit gedaan, creast enorm, met welke primer dan ook,we hebben alles geprobeerd, happen uit je oogleden, de donkere kleuren zijn patchy en blenden moeizaam, en de glitters zijn huilen, pigment is wel fantastisch en fallout minimaal maar is echt een gevalletje gehyped, en daar is ie echt te duur voor. Ik heb hem nog steeds niet weggedaan, krijg het niet over Mn hart dus hij ligt hier mooi te wezen
Had jij het hier over het Desert Dusk palette? Kan best zijn dat hun rose gold palette moeilijk mee te werken was maar wellicht verdient de Desert Dusk een kans? Andere formule, ander palette.
Kijk deze review eens:
https://www.youtube.com/watch?v=GrTceycB5Z0&t=9s
Phoya schreef:Niniane schreef:Christine van Temptalia is ontzettend ervaren en Friem en Marrit zijn ook allesbehalve onervaren op het gebied van oogschaduw hoor. Dit palette is oprecht gewoon niet goed mee te werken.
Ik heb het over de Desert Dusk palette...
Phoya schreef:Beautyguru's zijn niet verlicht he, alleen goed in beauty en make-up! Natuurlijk zijn er een paar een beetje vatbaar voor collegialiteit en willen ze elkaar niet afvallen maar wel supporten door het geven van superenthousiaste reviews. Maar ik denk dat ze allemaal toch ook nog wel over wat integriteit beschikken. En stel je wordt betaald voor het promoten van een product. Dan ben je hartstikke blij toch? Geen haar op je hoofd die er dan aan denkt om te opperen wat er allemaal niet goed is aan het product (denk aan Morphe brushes). Dan doe je gewoon wat er van je gevraagd wordt. Je moet wel heel hoog op je high horse zitten als je merken afwijst omdat je kritisch bent! Maar er zijn natuurlijk grenzen. Als een product echt 100% knudde is en je prijst het de hemel in dan ben je niet goed bezig.
_Friemel schreef:Met de rosé gold ook altijd prachtige looks gemaakt, meerdere hier gepostmaar je kan er niet mee naar buiten, na 3 uur had ik hele gaten in mijn rood/roze look, mega beschamend
het is dus niet dat er niet mee te werken is maar wat je ook doet, creast als een malle, alle primers geprobeerd, misschien als je hele droge oogleden hebt dat je boft.
_Friemel schreef:Met de rosé gold ook altijd prachtige looks gemaakt, meerdere hier gepostmaar je kan er niet mee naar buiten, na 3 uur had ik hele gaten in mijn rood/roze look, mega beschamend
het is dus niet dat er niet mee te werken is maar wat je ook doet, creast als een malle, alle primers geprobeerd, misschien als je hele droge oogleden hebt dat je boft.
Leys schreef:_Friemel schreef:Met de rosé gold ook altijd prachtige looks gemaakt, meerdere hier gepostmaar je kan er niet mee naar buiten, na 3 uur had ik hele gaten in mijn rood/roze look, mega beschamend
Ik heb echt nog nooit zo veel creasing gezien.
Pigment is dik in orde, kleuren zijn liefde, maar terwijl je nog bezig bent met je look, creast je eerste kleur al...
En Phoya, ik ben het echt totaal niet met je eens wat betreft eerlijkheid en andere bloggers steunen.
Juist als beginnende blogger is het uitermate belangrijk dat je eerlijk bent over producten, ook als het collega bloggers zijn die mee gewerkt hebben aan het product.
Je wilt dat mensen je vertrouwen en het idee hebben dat ze bij je terecht kunnen om je eerlijke mening.
Als je dan al begint met alles wat eigenlijk niet goed is, de hemel in te prijzen, omdat je een collega blogger wilt steunen, ben je snel je volgers kwijt en dan heb je helemaal geen platform meer...
Ik vind het altijd uitermate irritant als een product door bloggers de hemel in geprezen wordt, ik het dan aanschaf en het gewoon echt ontzettend prut blijkt te zijn (vooral als niet alleen ik, maar de rest van de consumenten dat ook vinden).
Dan kan ik echt balen dat de bloggers niet eerlijk zijn geweest.
Dat vind ik ook het grootste irritatiepunt bij de NL bloggers, die zijn gewoon bijna nooit eerlijk over gekregen producten.
Het Huda palette is gewoon echt niet goed. Zo jammer, want hij is echt zo ontzettend gaaf!
Het Nikkie palette is ook niet goed, als je als merk op zo'n manier met je collaborateur omgaat en dan ook nog eens palettes aflevert die zo wisselend in kwaliteit zijn, ben je wat mij betreft niet goed bezig.
Geldt ook voor het Subculture palette, goed gepigmenteerd, absoluut, maar als een palette zo poederig is en ook nog eens niet te blenden is door de consument, waar hij voor gemaakt is, dan heb je een prutpalette afgeleverd.
Vind ik dan al die merken gelijk poedersuiker?
Nee, iedereen heeft wel eens een misser en ik blijf ook producten die ik wel fijn vind van de betreffende merken gebruiken, ik koop alleen deze specifieke producten niet en ben ook niet bang om mijn eerlijke mening er over te geven.