Nant schreef:Je avatar klopt wel, je lijkt wel een kat met 9 levens. Fijn om je update te lezen, ik hoop dat je je voorlopig zo goed blijft voelen.
Nou inderdaad!
Fijn Spice! Ik heb meteen een glimlach op mijn gezicht ha ha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spicegirl schreef:En het ziet er naar uit dat ik ronde 4 ook heb gewonnen !ik ben weer wakker eet weer en drink weer. Ook weer medicijnen. Voor pijn fentanyl en paracetamol.kan het goed uit houden nog.alive and kicken. .ik kan ook weer lopen een beetje.
spicegirl schreef:En het ziet er naar uit dat ik ronde 4 ook heb gewonnen !ik ben weer wakker eet weer en drink weer. Ook weer medicijnen. Voor pijn fentanyl en paracetamol.kan het goed uit houden nog.alive and kicken. .ik kan ook weer lopen een beetje.
Mariska_28 schreef:Deze kreet schiet mij spontaan te binnen, volgens mij was hij van Loesje:
"Als het je tijd nog niet is, kan zelfs een dokter je niet doden"
Vond hem wel toepasselijk.. Wat fijn dat het iets beter, nou ja minder slechtlijkt te gaan.