Wauw Kaygee!! Wat eeb prachtig gezin zo en leuke foto's. Lekker spontaan. Was het spannend??
Thanks meiden het voelt alsof ie er al altijd zit. Hoef niet eens te wennen! Het wordt inderdaad nog geshade. Niet ingekleurd. Sowieso wil ik geen kleur tatts
Bedankt allemaal:D Ik ben echt zo gelukkig! Wel een beetje boos op de bruidswinkel want die waren gewoon mijn cupjes vergeten vast te naaien in de jurk. Maar dat was echt het enige negatieve die dag. Het was echt super spannend Elke! Maar als het eenmaal begint gaat het zo snel en steeds relaxter. Helemaal top. Oh en ik ben zo verliefd op de jurk. Maar meer op de achterkant
Drunksheep, heeel vampy. Nice! En dankjewel! Op het werk wordt er ook leuk op gereageerd!
Kaygee, ik zou echt bloed zenuwachtig zijn. Om de manier waarop ik 'ja' zou zeggen, de manier van lopen. Doet de fotograaf het wel goed? Control freak meld zich! Suuper tof dat je de kinders er zo bij betrok maar dat het toch ook jullie dag als man en vrouw was. Gefeliciteerd nu lekker genieten van vakantie en de dagen!
donnar
Geplaatst: 02-07-16 16:56
Wauw elke echt super gaaf!
Ik kom net dit tegen, dit en dan over je ruggengraat
Oe, ik wil nog altijd een tattoo over mijn ruggegraat. Ik heb daar namelijk een lang litteken van boven naar beneden van een operatie nadat ik mijn rug had gebroken en ik wil daar graag een tattoo over, met dat ik dat overleefd heb etc. Maar ik heb er nog niet verder over nagedacht, aangezien ik nog een keer een operatie moet om het metaal eruit te halen en als ik nu een tattoo zet, snijden ze die weer open . Dus dat is voor later.. Maar ik vind het nog heel moeilijk te bedenken wat.. En volgens mij kan het niet goed, een tattoo op een litteken of wel?
Kennen jullie trouwens de website Guru Gossip? Ik heb de link ooit gekregen van iemand via PB, maar ik houd niet zo van dat geroddel, dus verder niet weer bezocht. Vandaag was ik iets aan het opzoeken over Nikkie en gaf google mij die site, dus toch maar even lezen. Maar oef, wat een geroddel. Sommige dingen zijn echt super gemeen.. Maar andere dingen zijn ook wel weer grappig . Dus nu ben ik een thread aan het lezen en vind ik het best vermakelijk , maar aan de andere kant vind ik het heel laag om zo'n website te maken om gewoon heel pijnlijk te roddelen over vloggers en bloggers.
@Soez: Je mond viel open omdat ze een gratis product vraagt? Tja... Ik vind het ook raar, maar als ik gratis producten kon krijgen omdat ik er over blog/vlog had ik het net zo hard gedaan .
@Jodie: Prachtig! Ik vind je wenkbrauwen juist heel erg mooi!
@liselot, ziet dr goed uit! Mooi kleurtje op je lippen
Hmm ben niet echt blij met mn makeuppie vandaag, maar goed tis maar de verjaardag van mn schoonzus dus niets bijzonders
Ben qua vorm wel redelijk blij met mn wenkbrauwen maar ze zijn te donker.. Maar van mezelf ook hele donkere wenkbrauwen en die roze lippenstift.. Of dat iets voor mij is ben ik nog niet uit haha
Mavelle
Geplaatst: 02-07-16 18:24
Je kan die lipstick goed hebben hoor Welke is het?
Wauw Kaygee, wat zagen jullie er allemaal mooi uit! En natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik ben ook heel erg fan van de achterkant van je jurk, erg mooi!
Jodie, die zwarte lipstick kun jij zó goed hebben!