[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 21:49

Thanks! Had vandaag gebeld maar er werd niet opgenomen. Twijfel nu ook steeds meer bij deze shop moet ik eerlijk zeggen. Had er eerder een afspraak voor het bespreken van een tattoo die ze tot 2 keer toe een uur van te voren hebben afgezegd, en ben zelfs 1x nog voor niets gekomen. Uiteindelijk heb ik het helemaal afgezegd omdat ik er geen fijn gevoel meer bij had. Dus misschien is dit een hint en moet ik even op zoek naar een andere shop haha.

Heeft iemand goede ervaringen met shops in Den Haag? :)

Pepperrr

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 21:53

Bij twijfel zou ik ook een andere shop zoeken! Ben helaas niet bekend in Den Haag.. Maar Google weet heel veel! :j

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 13:20

Inderdaad, bij twijfel ergens anders naartoe :j

Ik vond de prik bij m'n neuspiercing wel meevallen. Veel succes!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 17:48

Heb je inmiddels een fijne shop kunnen vinden? Ik ben helaas niet bekend in die regio, maar ben wel bij Queens of Rings in Rotterdam geweest en er heel tevreden over! :) Klein stukje rijden voor je, hele fijne sfeer.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:08

Ik ben te spreken over tattoo Bob in Rotterdam, namen bij mij veel tijd om alles uit te leggen en je vooral gerust te stellen. Ontspannen sfeer.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:05

Ik denk er nu over om naar Amsterdam te gaan. Een stukje reizen maar iemand die ik kem werkt daar in een shop en dan weet ik zeker dat ik er een goed gevoel bij heb :)
Nog even goed bedenken dus!

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:23

Anders zou je in amsterdam ook naar bodycult kunnen gaan.. Daar ben ik altijd zeer professioneel en goed geholpen :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:45

Ik heb eindelijk mijn tweede gaatje laten schieten in mijn linkeroor, ik vertellen over mijn piercings aan die vrouw.. "maar bij piercings wordt het wel eerst verdoofd toch?" Haha, nee. :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:16

Hahaha vroeg iemand ook een keer aan mij. Diegene keek me aan met open mond... :')

Moest vanmiddag bij de tandarts alles uit doen voor de foto. Normaal hoeft dat niet maar nu moest ik ineens alles uit doen... Sta ik daar een kwartier te prutsen.. Tandarts meegeholpen, en die liet ook nog eens een balletje vallen :( Balletje uiteindelijk teruggvonden in mijn BH gelukkig :+ . En thuis weer een half uur kunnen prutsen om alles weer in te krijgen....

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:54

Milka schreef:
Afgelopen zondag naar de actiedag van QoR geweest en een tragus piercing laten zetten
[ [url=m/I3P7JA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die in Tilburg? Hoe doen ze het, gewoon goed of? Wil t iedere keer wel maar durf het nooit aam hihi

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:59

Conch heeft toch dikkere kraakbeen? Lijkt me ook pijnlijk met zetten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 23:27

Ik vond mn conch idd wel de pijnlijkste kraakbeenpiercing maar t verschilt natuurlijk per persoon.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 01:01

Weet iemand hoe snel een daith dicht groeit?. Heb die van mij sinds de laatste week van december en hij viel net eruit toen ik met mijn haren erin bleef hangen. Krijg hem er niet meer in en de shop gaat morgen pas om 11.00.open |(

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:20

Banyu schreef:
Die in Tilburg? Hoe doen ze het, gewoon goed of? Wil t iedere keer wel maar durf het nooit aam hihi

In Rotterdam, Queen of Rings
Laat alleen daar mijn piercings zetten, hele fijne shop :j

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 19:57

Niekj_Jente schreef:
Weet iemand hoe snel een daith dicht groeit?. Heb die van mij sinds de laatste week van december en hij viel net eruit toen ik met mijn haren erin bleef hangen. Krijg hem er niet meer in en de shop gaat morgen pas om 11.00.open |(

Helaas was hij al een gedeelte dicht en kregen ze hem er niet meer in. |(
Nu maar laten genezen en dan opnieuw piercen :(

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 21:20

Ik heb er spontaan weer wat bij :')
Afbeelding

Liep de winkel in en werd verliefd op het sieraad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 21:29

Frummels schreef:
Ik denk er nu over om naar Amsterdam te gaan. Een stukje reizen maar iemand die ik kem werkt daar in een shop en dan weet ik zeker dat ik er een goed gevoel bij heb :)
Nog even goed bedenken dus!

Bij Tribal Trading in Tilburg piercen ze goed en is het ook inloop. :) En het is er altijd een belevenis :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 01:23

Frummels schreef:
Thanks! Had vandaag gebeld maar er werd niet opgenomen. Twijfel nu ook steeds meer bij deze shop moet ik eerlijk zeggen. Had er eerder een afspraak voor het bespreken van een tattoo die ze tot 2 keer toe een uur van te voren hebben afgezegd, en ben zelfs 1x nog voor niets gekomen. Uiteindelijk heb ik het helemaal afgezegd omdat ik er geen fijn gevoel meer bij had. Dus misschien is dit een hint en moet ik even op zoek naar een andere shop haha.

Ja, Emmie! (Soesha) echt heeeeel fijn!

fjies0107

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 20:53

Hey, voor het eerst dat ik reageer hier. Maar ik heb even advies nodig. Ik heb zaterdag een conch en een forward helix laten piercen. Nu ben ik helaas niet zo tevreden over hoe de forward helix is gezet. Deze zit namelijk heel dicht tegen mijn hoofd en dit vind ik eigenlijk niet zo mooi (ik had dit op het moment van zetten niet door omdat ik over de stip die ze had gezet wel erg te vreden was maar ze volgens mijn zus tijdens het piercen erg naast de stip is gegaan, daarnaast was ik ook niet helemaal goed geworden tijdens het piercen en heb ik naderhand niet meer erg uitgebreid gekeken hoe die zat). Nu ben ik erg aan het twijfelen wat ik er mee moet, laten zitten en hopen dat die zodra de zwelling weg is meer op de plek zal zitten waar ik hem had gewild of hem eruit halen, dicht laten groeien en hem later ergens anders op de plek waar ik hem had gewild laten zetten. Ik ben alleen een beetje bang dat hij niet opnieuw gezet kan worden omdat die dan te dicht bij de oude plek komt (en ik vind het natuurlijk wel een beetje zonde van t geld). Wat denken jullie hier over?

Dit is hoe het er nu uitziet:
Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 09:07

Ik zou eerst een andere piercer zoeken en daar je vraag neerleggen. Die kan ook beoordelen of hij eventueel ook nog opnieuw gezet kan worden of niet :)

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 16:45

Kan het zijn dat het zo'n piercing is die met genezing gemakkelijk nog een beetje van z'n plaats schuift? Mijn nostril vond ik eerst ook te hoog gezet. Met genezen is ie nog wat gezakt en nu zit die precies goed, ik vroeg mij af of het toeval is, of de piercer er gewoon al rekening mee gehouden had dat een nostril wel eens durft zakken? Ik heb er eens op gelet bij mensen die ik ken met nostril en ik ken er wel waar die dan weer erg laag zit, dus daarom dacht ik dat het misschien toch een typisch dingetje is voor die piercing dat die nog wat durft opschuiven. Misschien met een forward helix ook?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 09:02

_Friemel schreef:
Frummels schreef:

Ja, Emmie! (Soesha) echt heeeeel fijn!

Thanks Friem, ik ga even kijken!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:48

Oké geen idee dat dit kon gebeuren... Maar mijn tepelpiercing is aan 1 kant "door" het gaatje heen gegaan zeg maar, maw het bolletje zit IN m'n tepel. Heb mijn piercer gebeld maar die is tot dinsdag dicht nu... Zij zeiden dat het vaker gebeurt en "geen kwaad kan", goed schoon houden en dinsdag langs komen. Maar goed ik vind dat dus een heel naar idee, krijg hem er echt niet door gedrukt zelf en weet ook niet of dat slim is, heeft iemand hier ervaring mee? Ik word er, uiteraard, helemaal naar van en tot dinsdag wachten lijkt me zo gek :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:53

Oh joh, dat heb ik wel eens bij oorpiercings gezien maar dat is meestal geen pretje om op te lossen. Is het zo ontstoken dan?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:59

Nee, het is juist helemaal niet ontstoken... Heb er verder geen last van gehad juist. Heb hem er uiteindelijk in de douche door kunnen duwen (ik heb gekrijsd :+ ), neem aan dat ik hem er nu het beste uit kan halen? Vertrouw het voor geen meter natuurlijk nu. Is dus niet ontstoken.