Heeft iemand goede ervaringen met shops in Den Haag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niekj_Jente schreef:Weet iemand hoe snel een daith dicht groeit?. Heb die van mij sinds de laatste week van december en hij viel net eruit toen ik met mijn haren erin bleef hangen. Krijg hem er niet meer in en de shop gaat morgen pas om 11.00.open
Frummels schreef:Ik denk er nu over om naar Amsterdam te gaan. Een stukje reizen maar iemand die ik kem werkt daar in een shop en dan weet ik zeker dat ik er een goed gevoel bij heb![]()
Nog even goed bedenken dus!
Frummels schreef:Thanks! Had vandaag gebeld maar er werd niet opgenomen. Twijfel nu ook steeds meer bij deze shop moet ik eerlijk zeggen. Had er eerder een afspraak voor het bespreken van een tattoo die ze tot 2 keer toe een uur van te voren hebben afgezegd, en ben zelfs 1x nog voor niets gekomen. Uiteindelijk heb ik het helemaal afgezegd omdat ik er geen fijn gevoel meer bij had. Dus misschien is dit een hint en moet ik even op zoek naar een andere shop haha.
_Friemel schreef:Frummels schreef:Thanks! Had vandaag gebeld maar er werd niet opgenomen. Twijfel nu ook steeds meer bij deze shop moet ik eerlijk zeggen. Had er eerder een afspraak voor het bespreken van een tattoo die ze tot 2 keer toe een uur van te voren hebben afgezegd, en ben zelfs 1x nog voor niets gekomen. Uiteindelijk heb ik het helemaal afgezegd omdat ik er geen fijn gevoel meer bij had. Dus misschien is dit een hint en moet ik even op zoek naar een andere shop haha.
Ja, Emmie! (Soesha) echt heeeeel fijn!