[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 12:06

Yonker schreef:
Whaaaa ik heb net gemaild voor m'n eerste tattoo. Vind t zo eng :')
Heb Amanda van my precious ink gemaild. Nu geduldig wachten op reactie :D

Reken maar op een wachttijd van 2+ jaar :(:) Sta zelf op de wachtlijst voor oktober/november 2017.

Yonker

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 12:09

Op d'r site stond 12 tot 18 maanden. Dus had me er wel al op voor bereid hoor. En zo erg is t niet :') kan ik nog langer twijfelen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 12:43

Wow, dat is erg lang. Zo lang kan ik niet wachten hahah. O:)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 12:46

Wow, vinden jullie tot nu toe alle ontwerpen uit de schetsweek ook zo duur? Had het wel prijzig verwacht, maar dit is echt heel duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 13:10

Jennifuur schreef:
Wow, vinden jullie tot nu toe alle ontwerpen uit de schetsweek ook zo duur? Had het wel prijzig verwacht, maar dit is echt heel duur.

Waar kan je dit zien? Eventueel via pb?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 13:19

Anoniem schreef:
Jennifuur schreef:

Waar kan je dit zien? Eventueel via pb?

Oh oeps ik bedoelde de schetsweek van Ink Society! Die zijn te zien op hun Facebook https://www.facebook.com/theinksocietyNL/

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 13:33

Erg duur ja!! Ze hebben wel mooie stijlen zeg, heb even rondgeneusd op hun facebook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 14:14

Even een kijkje genomen, maar ik vind hun schetsen die ze vergeven echt 3x niks O:) totaal niet mijn style.
Maar die prijzen zijn erg veel... Voor sommige kleine schetsen betaal je al paar honderd euro :oo

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 14:18

Ik vond het vorig jaar ook mooier, en idd de prijzen :oo

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 14:26

Voor een paar streepjes zijn die prijzen echt absurd imo :') Als het nou zeer arbeidsintensieve ontwerpen waren... maar nee :=

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 14:42

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe ook nog niet echt onder de indruk ben. Maargoed, we zijn nog niet over de helft, dus misschien komt er nog wat moois.

De prijzen vind ik overigens ook erg hoog. Begin dit jaar lagen ze toch echt een stuk lager (mijn binnenkant bovenarm-tattoo was toen €250, en die is echt wel groter dan sommige die ik er nu tussen zie staan).

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 14:43

Ik heb even gekeken maar jeeeetje wat een prijzen! En vind de ontwerpen ook eerlijk gezegd wel een beetje tegenvallen, vond alleen die banjokat leuk met die luchtballon :')

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:52

Die banjo cat is ook echt tof <3
Maar niet als tattoo hihi :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:25

Ik vond de schetsen van Rosie vandaag wel heel gaaf. Vooral de own it jammer dat die al geboekt is. (Die prijs vind ik ook nog wel oke)

Verder vind ik de prijzen ook echt absurd hoog. Ik vraag me af waarom deze zo hoog zijn, ze liggen toch wel echt een stuk hoger dan andere shops met eenzelfde kwaliteit.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:39

Wat ik me trouwens afvraag he,
Dat tatoeëren met die verdovings crème, helpt dat nou echt? En is dat niet schadelijk voor bijv de inkt?

Heeft iemand van jullie dat hier gedaan?

Het is enkel een vraag hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:42

Yasmine schreef:
_Dominique schreef:
Hier nog steeds aan het twijfelen over een walk-in bij Roald of een eigen ontwerp laten maken. :')

Niet allebei tegelijk want ik wil niet te snel te veel. _O-

Je kan toch tijdens je walk-in een eigen ontwerp laten maken? :) Gewoon meteen gaan wanneer de shop opent, zodat je zeker weet dat hij tijd heeft.

Volgens mij kan dat niet tijdens walk ins, wat ik op de site las! Bij walkins moet je ter plekke een al bestaande schets van 'm aanwijzen volgens mij? :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:42

Ik heb t niet gedaan & lijkt me met een normale pijngrens ook onnodig...

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 23:01

Bij permanente make up gebruiken ze wel eens een verdovingscreme mijn moeder zei dat deze goed hielp. Echter kost een mini potje al iets van 100 euro.
Ze moest later wel een tweede keer terug komen (zelfs een 3e) omdat het niet optimaal had gepakt (schijnt normaal te zijn dat je minimaal 2x moet) maar of dat met die crème te maken heeft, geen idee.

Ik zou er zelf niet zo veel moeite voor doen om zo'n crème te regelen en ook bang zijn dat het resultaat minder zou zijn.
Vraag me ook af of het helpt, permanente make up wordt immers minder diep gezet dan een tattoo.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 23:22

Woehoeeee de mijne staat :D
Ben er heel blij mee
Op de foto's is hij net gezet, zal morgen nieuwe foto's maken

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb al vanaf dat ik 9 jaar geleden mijn eerste paardje kocht gezegt dat ik haar naam op mijn arm wil hebben, toen was ik 16 dus dat mocht nog niet en na 9 jaar nadenken en iedere keer weer op dezelfde plek terug komen heb ik het toch maar gedaan.

Ik wilde geen overdreven sierletters, dunne lijntjes, niet te groot, duidelijk en geen standaard lettertype zegmaar, na een aanpassing van de S heeft ze een mooi ontwerp gemaakt waar ik erg blij mee ben.

Op de foto lijkt het ietsjes scheef te staan maar hij staat echt mooi recht

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 00:09

Naomi_Haffie schreef:
Dat tatoeëren met die verdovings crème, helpt dat nou echt? En is dat niet schadelijk voor bijv de inkt?

Ik heb met mijn sternum na 2 uur op elke kant een verdovingsspray gehad. Die moest een kwartiertje intrekken en was verder niet schadelijk voor het zetten (overleg met m'n artieste over gehad want ze bood het zelf aan). Het haalde voor mij wel echt even de scherpe kantjes ervan af, voornamelijk op m'n ribben. Moge het niet dat ik daarna alsnog bijna van m'n stokje gegaan ben maar hey, ik had wel verdovingsspray :Y) Verwacht er geen wonderen van want pijn doet het sowieso wel, maar het verdoofd heeeeel iets en dat kan nét hetgeen zijn dat je het laatste half uurtje nog even door kan :)

Het was niet mijn eerste keuze, maar m'n artieste stelde het voor omdat ik nogal begon te 'shocken' op sommige punten (uiteindes) en dat dat niet heel fijn voor haar ook werkte :) Ik heb het bij m'n andere tattoo's niet gehad en zou ook niet meteen beginnen ermee ofzo, ik had gewoon een hele gevoelige plek daar :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:14

Ik mag straks weer! Kokopelli af maken :D :):)

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:46

Naomi_Haffie schreef:

Een vriend van mij heeft Emla-zalf gebruikt omdat hij een tattoo over zijn hele rug kreeg. Het werkte maar 3 kwartier en gedurende die tijd voelde hij weinig. De rest van de 5 uur durende sessie wel.

Verwacht er niet te veel van iig. Pijn is bij ieder mens verschillend dus niemand kan ook een advies geven bij welke gedeelten op je lichaam je die zalf moet gebruiken als je daar een tattoo laat zetten.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 09:03

Vind het eerste ontwerp van Mara echt prachtig bij de schetsweek.

Vond dat er zeker ook tof werk bij zat van Rosie, meisje waarmee ik eerder goed bevriend was heeft een schets van haar geclaimd. Vond die voor mezelf ook tof, maar even geen geld voor :)

Prijzen liggen wel echt hoog ja. Er reageren ook niet zo veel mensen heb ik het idee.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 09:06

Ik heb hem ook net gezien. Hij is wel mooi, maar absoluut niet mijn ding. Ach ja, we blijven het gewoon volgen :')

Gekkie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 09:43

Ik vind de ontwerpen ook niet heel spectaculair en vooral ook de prijzen erg hoog liggen

Niekj_Jente: Mooie tattoo, vind de letters erg mooi en duidelijk, ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij genezen is