Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Komen schreef:Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan! Morgen koorts vrij en opweg naar herstel!!
De pleisters, zo op de foto lijkt het een beetje als duoderm. Is het een soort silicone / blaren pleister idee?
Varekaj schreef:Normaal horen pleisters niet te trekken, meestal zitten ze dan te strak op de huid. Kan wel dat er geen groter formaat beschikbaar is en dat ze het niet anders bedekt kunnen krijgen.
Kan de koorts niet komen als eerste reactie op vreemd materiaal in je lichaam waar het nu aan went?
Super dat het best goed gaat. Je klinkt echt veel en veel positiever als na alle andere ingrepen. Helder. Optimistisch. Je spreekt enkel over de pijn van de wonden en niet over massale druk in je hoofd omdat de drain niet op gang komt.
Ik duim dat het zo verder de goeie kant op gaat!
gohya schreef:Die spierpijn ken ik! ik heb ook lang in een bepaalde houding gelegen tijdens de operatie in mijn nek. Nu al 7 mnd. spierpijn in me nek,maar het word wel minder en gaat op en af.
Je lag vast niet verkeerd hoor,maar wel in een bepaalde houding.
Fijn zeg dat je alweer thuis bent. Ik heb het idee dat je daar in Zweden veel beter af bent dan hier in Nederland w.b.t. medisch.
bigone schreef:Alice, als trekkende pleisters één van de weinige dingen zijn waar je echt last van hebt buiten het normale na een operatiedan begin je te miepen en dat heb je 210 pagina's niet gedaan. Goed teken!!!!
bigone schreef:Alice, als trekkende pleisters één van de weinige dingen zijn waar je echt last van hebt buiten het normale na een operatiedan begin je te miepen en dat heb je 210 pagina's niet gedaan. Goed teken!!!!